Το Mega δεν λυπήθηκε τα έξοδα και έπαιξε τα ρέστα του για τον Β’ κύκλο της σειράς «Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό», που εξελίχθηκε σε μια από τις πιο πολυδάπανες παραγωγές της ελληνικής τηλεόρασης.
Η επένδυση δεν έγινε στα τυφλά. Το κοινό της σειράς είναι φανατικό, οι κριτικές εκθειαστικές και τα νούμερα τηλεθέασης… σχεδόν θαυματουργά. Η σειρά προβλήθηκε στον Alpha Κύπρου, αλλά παρότι κυπριακής εκπομπής, η παραγωγή έγινε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα και δικαίωσε το Mega, καθώς ο Άγιος Παΐσιος έφερε την κατάνυξη στο κοινό μαζί με ένα άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.
Δείτε επίσης: Από τον Παΐσιο στους επόμενους τηλεοπτικούς Αγίους – Ποιοι «φλερτάρουν» με τη μικρή οθόνη
Το τίμημα της ποιότητας για τον Άγιο Παΐσιο
Σύμφωνα με τον σεναριογράφο Γιώργο Τσιάκκα, κάθε επεισόδιο κόστισε από 220.000 έως 230.000 ευρώ – ποσό που προκαλεί ίλιγγο αν αναλογιστεί κανείς τα συνήθη τηλεοπτικά budgets στην Ελλάδα.
Καθοριστικό ρόλο στη χρηματοδότηση έπαιξε ο γέροντας Εφραίμ της Μονής Βατοπαιδίου, ένας «αθόρυβος παραγωγός» που, σύμφωνα με τον Γιώργο Τσιάκκα, υπήρξε ο άνθρωπος-κλειδί πίσω από την υλοποίηση του project. Χωρίς εκείνον, ίσως να μην είχε βγει καν στον αέρα ο δεύτερος κύκλος της σειράς που σάρωσε στην τηλεθέαση αυτό το Πάσχα.
Η ερμηνεία του Προκόπη Αγαθοκλέους στον ρόλο του Αγίου Παϊσίου χαρακτηρίστηκε από τον δημιουργό ως «οσκαρική», με τον ηθοποιό να υπομένει δύσκολες συνθήκες γυρισμάτων – από το κρύο και τη βροχή μέχρι το χιόνι – για να αποδώσει μια πειστική, σχεδόν συγκλονιστική ερμηνεία.
Με τον δεύτερο κύκλο να ανεβάζει τον πήχη ψηλά, το ερώτημα είναι: Πώς θα γίνει το επόμενο βήμα από εδώ και πέρα; Ίσως να βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας νέας εποχής για τις εγχώριες παραγωγές με πέντε τηλεοπτικούς Αγίους να διεκδικούν τη θέση τους στον προβολέα μετά τον Παΐσιο. Μένει να δούμε αν θα υπάρξει αντίστοιχη συνέχεια.