Αν ήμουν πλούσιος: Η Ξένια βλέποντας τον Μάνο να πλησιάζει ερωτικά... Οι εξελίξεις της εβδομάδας (2-6/12)!

Οι εξελίξεις πριν παιχτούν στην τηλεόραση!

Αν ήμουν πλούσιος: Η Ξένια βλέποντας τον Μάνο να πλησιάζει ερωτικά... Οι εξελίξεις της εβδομάδας (2-6/12)!

Σας έχουμε όλες τις εξελίξεις της εβδομάδας (2-6/12) από τη σειρά του Ant1, «Αν ήμουν πλούσιος»! Η Ξένια βλέποντας τον Μάνο να πλησιάζει ερωτικά...

Δείτε αναλυτικά...

Θυμηθείτε τι είδαμε την προηγούμενη εβδομάδα!

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 56

Η Ξένια βλέποντας τον Μάνο να πλησιάζει ερωτικά τη Σμαράγδα αποφασίζει να αποδείξει στη Σμαράγδα ποιος πραγματικά είναι ο Μάνος. Ο Στρατής είναι χάλια και αναρωτιέται γιατί τον χώρισε η Δάφνη, την οποία ο Αλέξης πείθει να μην έρθει ξανά σε επαφή μαζί του. Την ίδια ώρα η Χριστίνα ψάχνει το dvd με την εξομολόγηση του Βρανά, το οποίο ο Θεοχάρης θέλει να ξεφορτωθεί με κάθε τρόπο. Στο μεταξύ, η Πέγκυ προσεγγίζει τον Στρατή, για να μάθει επιτέλους την αλήθεια για την επίθεση που δέχτηκε εκείνη κι ο πατέρας της, ενώ ο Βρανάς προσεγγίζει ερωτικά τη Μόνικα, χωρίς όμως επιτυχία. Κι ενώ συμβαίνουν αυτά, ο Σωτήρης προσκαλεί τον Βρανά στο σπίτι, για να γιορτάσουν το γεγονός ότι η Χριστίνα είναι το νέο πρόσωπο του Ομίλου, αλλά όταν ο Θεοχάρης βλέπει τον Βρανά, είναι έτοιμος να κάνει αποκαλύψεις σε όλους!...

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 57

Το σχέδιο της Ξένιας ολοκληρώνεται με επιτυχία, με τη Σμαράγδα να ακούει δια στόματος Μάνου ότι τον ενδιαφέρει μόνο ο λαχνός και ότι αγαπάει την Ξένια! Η Σμαράγδα τον ξεμπροστιάζει και ο Μάνος γίνεται χάλια. Παράλληλα, ο Πέτρος, μην αντέχοντας να βλέπει τη Δάφνη πληγωμένη, αναλαμβάνει δράση και συναντάει τον Στρατή, ο οποίος μαθαίνει για το κόλπο της Κικής. Ακυρώνει τον γάμο και αποφασίζει να πει όλη την αλήθεια στη Δάφνη. Πηγαίνοντας, όμως, να την βρει τον περιμένει μια έκπληξη... Στο μεταξύ, ο Βρανάς προσπαθεί να συγκρατήσει τον Θεοχάρη απ’ την αποκάλυψη της αλήθειας για το περιεχόμενο του dvd, την ώρα που ο Θεοχάρης κάνει μια ακόμη σοκαριστική ανακάλυψη για τη Χριστίνα και τον Βρανά...

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 58

Ο Στρατής, μετά την εμφάνιση του Αλέξη με πετσέτα στο σπίτι της Δάφνης, πιστεύει πως οι δυο πρώην ξανασμίξανε και φεύγει ηττημένος, αλλά και αποφασισμένος να απαγκιστρωθεί οριστικά απ’ την ιστορία με τη Δάφνη. Αποφασίζει να της δώσει τα λεφτά που της έκλεψε απ’ τον λαχνό και για να το πετύχει καταφεύγει στην βοήθεια του... Βρανά. Παράλληλα, η Μόνικα εκβιάζει τον Μάνο να την βοηθήσει ν’ αρπάξουν τον λαχνό απ’ τη Σμαράγδα και να ξαναπαίξει τον ερωτευμένο στην Ξένια με αντάλλαγμα να του φέρει πίσω στην αγκαλιά του τη Σμαράγδα. Θα πεισθεί, όμως, η Ξένια για τον έρωτα του Μάνου και η Σμαράγδα απ’ την ψεύτικη ιστορία που της ξεφουρνίζει η Μόνικα, για να τα ξαναβρεί με τον Μάνο; Την ίδια ώρα, ο Θεοχάρης προσπαθεί να βρει την άκρη για το ένοχο παρελθόν του Βρανά και της Χριστίνας και καταφεύγει στον υπνωτισμό της Χριστίνας, με σκοπό να μάθει τι πραγματικά έχει κάνει με τον Βρανά. Τα πράγματα περιπλέκονται, όμως, όταν την υπνωτισμένη ακούει και ο Σωτήρης...

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 59

Τα μπερδεμένα λόγια που ακούει απ’ τη Χριστίνα κατά τη διάρκεια της ύπνωσής της, βάζουν τον Σωτήρη σε υποψίες για τη σχέση της με τον Βρανά. Οι οποίες υποψίες ενισχύονται ακόμη περισσότερο, όταν ακούει τη Σαββούλα να λέει ότι ο Πέτρος υποψιάζεται ότι ο Βρανάς ήταν πίσω από την απαγωγή της Χριστίνας!... Την ίδια ώρα, ο Νικόλας συναντάει τον Μάνο με σκοπό να του τα ψάλλει για το φέρσιμό του στη Σμαράγδα, αλλά έρχεται τυχαία αντιμέτωπος με μια αλήθεια που δεν περιμένει... Στο μεταξύ, η Μόνικα προσπαθεί να μαλακώσει τη Σμαράγδα απέναντι στον Μάνο, αλλά χωρίς επιτυχία, ενώ την ίδια ώρα, η Κική, βλέποντας παραμονή του γάμου να τινάζονται όλα στον αέρα, αποφασίζει με τη βοήθεια του Αλέξη να στήσει ένα τελευταίο κόλπο που θα κάνει τον Στρατή να ξεχάσει τη Δάφνη μια και καλή…

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 60

Κανένα εμπόδιο δεν μπορεί να σταματήσει την Κική από το να πάει στον γάμο της, ακόμα κι αν δεν είναι σίγουρο ότι θα πάει ο Στρατής, ο οποίος την ίδια ώρα περιμένει τη Δάφνη, για να φύγουν μαζί. Ο Αλέξης φυσικά δεν έχει σκοπό να τους αφήσει να προχωρήσουν και κάνει ό,τι μπορεί για να τους εμποδίσει, χωρίς να τον καταλάβει η Δάφνη, η οποία πιστεύει ότι ο Στρατής της είπε ψέματα για άλλη μια φορά. Στο μεταξύ, ο Σωτήρης που υποπτεύεται τον Βρανά και τη Χριστίνα, δεν τους έχει αφήσει σε χλωρό κλαρί και πετάει συνέχεια μπηχτές, ενώ ο Μάνος προσπαθεί να τα ξαναβρεί με τη Σμαράγδα, που είναι ανένδοτη. Η Δάφνη μέσα σ’ όλα μαθαίνει ότι πρέπει να φύγουν από το σπίτι του Πέτρου, γιατί οι ιδιοκτήτες το χρειάζονται για ιδιοκατοίκηση, ενώ ο Θεοχάρης αποκαλύπτει στη Μυρτώ το περιβόητο στικάκι με το βίντεο της εξομολόγησης του Βρανά. Αλλά την ώρα που μιλάνε γι’ αυτό έρχεται ο Σωτήρης...

Αν ήμουν πλούσιος - Spoiler: Το μυστικό από το παρελθόν της Μόνικα βγαίνει στην επιφάνεια!

Ένα spoiler «έσκασε» στην σειρά του ΑΝΤ1 «Αν ήμουν πλούσιος»! Το μυστικό από το παρελθόν της Μόνικα βγαίνει στην επιφάνεια!

Η γνωστή ηθοποιός, Μπέσυ Μάλφα φέτος ακροβατεί μεταξύ τριών διαφορετικών ρόλων, μεταξύ τριών διαφορετικών γυναικών που σαν στόχο έχουν να βρουν κυρίως τον εαυτό τους.

Η «Σίρλεϊ Βάλενταϊν», η «Παριζιάνα» και η «Μόνικα» από το «Αν ήμουν πλούσιος», όλες παίρνουν μια άλλη διάσταση μέσα από το ταλέντο της Μπέσυς Μάλφα. Ανακαλύψτε τες στις γραμμές που ακολουθούν...

Φέτος είστε η «Παριζιάνα», η «Σίρλεϊ Βάλενταϊν» και η «Μόνικα» στη σειρά του ΑΝΤ1 «Αν ήμουν πλούσιος». Τρεις διαφορετικές γυναίκες...

«Να μην είμαι άδικη, ο κάθε ρόλος έχει την ομορφιά του».

Αν ήμουν πλούσιος: Ο Βρανάς μετά την πρόταση να γίνει ο Σωτήρης μέτοχος καταλήγει... Εξελίξεις "φωτιά" σήμερα (19/11)!

Παρ' όλα αυτά, έχω την αίσθηση πως ο ρόλος της Μόνικας σας αδικεί.

«Δύσκολος και επικίνδυνος ρόλος. Περίεργος ρόλος ακόμα και στα δικά μου τα μάτια. Γενικά δεν είμαι κοντά στη Μόνικα, έχει κάποια θέματα».

Είχατε στο μυαλό σας κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο όταν κληθήκατε να την υποδυθείτε;

«Το μελέτησα πολύ. Αρκεί να σας πω πως η πρώτη μου αναφορά ήταν ο Χάνιμπαλ Λέκτερ στη “Σιωπή των Αμνών”. Προσπάθησα να καταλάβω με ποιον τρόπο και ο πρωταγωνιστής αλλά και ο ίδιος ο συγγραφέας κατάφεραν να γίνουν συμπαθείς στο κοινό. Οταν όμως πια δεν μπορούσα να βρω τα κοινά, η προσωπικότητα που είχα στο μυαλό μου ήταν η Γκλεν Κλόουζ, στο “Damages”, η οποία πατάει πάνω από όλους με κόστος προσωπικό. Εψαχνα, λοιπόν, να βρω τις ρωγμές της Μόνικας, τι την οδήγησε να γίνει τόσο σκληρό πρόσωπο. Πιστεύω πως οι συγγραφείς μού φυλάνε την έκπληξη... Εχει περάσει άσχημα, ειδικά στη σχέση της με τους άντρες, γι' αυτό και έχει αυτή τη συμπεριφορά».

Πιστεύετε πως στο μέλλον θα αρχίσει να γλυκαίνει;

«Θα δείτε μια στιγμή με τη θετή της κόρη όπου θα παραδεχτεί και στην ίδια πως την πλευρά της την ευαίσθητη δεν θα τη δει ποτέ, γιατί έχει αποφασίσει να είναι σκληρή. Αυτό μπορώ να σας πω μέχρι στιγμής. Θεωρώ πάντως πως οποιοσδήποτε άνθρωπος οδηγείται στα άκρα, κάτι έχει περάσει».

Αρα της δίνετε ελαφρυντικά...

«Ως άνθρωπος πάντα δίνω ελαφρυντικά. Δεν σας κρύβω πως στους ρόλους μου ψάχνω πάντα τους λόγους που οδηγούν σε κάποιες συμπεριφορές, πώς έχει μεγαλώσει, τι έχει συμβεί στην παιδική ηλικία ενός χαρακτήρα και πώς έφτασε στο σημείο που είναι».

Θα καταφέρει η Μόνικα να εισπράξει τον λαχνό;

«Δεν το γνωρίζω, αυτό που εισπράττει η Μόνικα, και ο θεατής με τον καιρό, είναι ότι είμαστε πλούσιοι ούτως ή άλλως. Και ειδικά οι Ελληνες...».

Τι γίνεται στους φετινούς θεατρικούς σας ρόλους, τη «Σίρλεϊ Βάλενταϊν» και την «Παριζιάνα»;

«Εχουν ένα κοινό στοιχείο. Αναζητούν και οι δυο την ταυτότητά τους. Η μία θέλει να γίνει Παριζιάνα και διάσημη μοδίστρα και η άλλη ψάχνει τον εαυτό της για να καλυτερεύσει τη ζωή της. Και οι δυο καταφέρνουν τελικά να βρουν τον εαυτό τους».

Ως Μπέσυ, σε ποιον από αυτούς τους δυο ρόλους είστε πιο κοντά;

«Σε όλους τους ρόλους μου είμαι πάντα κοντά, γιατί βάζω κομμάτια του εαυτού μου. Ολοι οι άνθρωποι θεωρώ πως είμαστε πολυσχιδείς και έχουμε κάνει τις επιλογές μας, ποιοι θέλουμε να είμαστε, που ακόμα και αν δεν το έχουμε αποφασίσει εμείς, το έχουν αποφασίσει άλλοι. Ομως μέσα μας υπάρχουν όλοι οι άνθρωποι».

Στην καρέκλα του σκηνοθέτη ποιοι κάθονται;

«Στη “Σίρλεϊ” ο Αλέξανδρος Ρήγας, αγαπημένος συνεργάτης, ευγενής, δίνει την ψυχή του για τη δουλειά του. Και στην “Παριζιάνα” ο Αντώνης Λουδάρος ένας μεγάλος θεατράνθρωπος. Σπουδαίος ηθοποιός και σκηνοθέτης. Θα μπορούσα να πω πως είμαι ευτυχής για τα δώρα που μου δόθηκαν».

Με ποιους συναδέλφους συνυπάρχετε στη σκηνή;

«Με τους Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ερρικα Μπρόγιερ, Αντώνη Λουδάρο, Γιάννη Κρητικό, Κώστα Μαρτάκη, Πέτρο Ξεκούκη, Ευτυχία Φαναριώτη, Ελευθερία Ρήγου, Τόνυ Δημητρίου. Τα κοστούμια είναι της Ελένης Μπλέτσα και τα σκηνικά της Μαρίας Φιλίππου. Τέλος, τη μουσική ενορχήστρωση έχει ο Μαυρίκιος Μαυρικίου».

Φοβηθήκατε καθόλου τη σύγκριση με τη Ρένα Βλαχοπούλου;

«Καθόλου, γιατί όπως σας είπα και παραπάνω είμαστε όλοι όλα... Δεν φοβάμαι. Ας λαμβάνει ο καθένας ό,τι θέλει ανάλογα με τις λαμβάνουσές του. Εγώ υπηρετώ τον κάθε ρόλο με εντιμότητα, ψάξιμο και δουλειά».

Εχει τηρηθεί το σενάριο ή ο κ. Λουδάρος έβαλε και τη δική του οπτική;

«Είναι ακριβώς το σενάριο αλλά με κάποιες μικρές αλλαγές. Εχει μεγαλώσει τον ρόλο της Σούζι».

Είχε ακουστεί την περασμένη σεζόν πως ίσως υπάρξει η συνέχεια της σειράς «Μαύρα μεσάνυχτα». Θα ήσασταν θετική σε μια τέτοια προοπτική;

«Το συζητάμε χρόνια, δεν είναι κάτι που απλώς ακούστηκε. Εννοείται πως είμαι θετική. Είμαι θετική σε οποιαδήποτε συνεργασία με τον Πάνο Κοκκινόπουλο».

ΠΗΓΗ: TV24

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ