Μοντέλο ετών... 88! Γιατί oι πολυτελείς Οίκοι λατρεύουν την τρίτη ηλικία;

Τα παράδοξα της μόδας που αγαπάμε να συζητάμε!

Λίτσα Αναστασάκη
Fashion Editor
instagram
instagram

Η Maggie Smith έκλεισε πρόσφατα τα 88 της χρόνια και έχει πίσω της μια μεγάλη ιστορία σε θέατρο και κινηματογράφο, με τα διαπιστευτήριά της στην υποκριτική να είναι σπουδαία. Είναι γνωστή για τον ρόλο της ως καθηγήτρια McGonagall στις ταινίες του Χάρι Πότερ αλλά και ως "Violet Crawley" στο Downton Abbey, και μπορεί οι δύο αυτές κυρίες να μην κρατούσαν την περίφημη Puzzle bag του Loewe, αλλά η Maggie είναι πλέον μοντέλο του Οίκου στη νέα του καμπάνια!

Η μόδα λατρεύει την τρίτη ηλικία

Φορώντας ένα παλτό (δες τα 5 κλασικά κομμάτια που δεν φεύγουν ποτέ από τη μόδα) ombre και κρατώντας ασορτί τσάντα Puzzle σε μια φωτογραφία και μια τσάντα Paseo σε μια άλλη, η συνολική εικόνα της είναι σαν μια ανάσα φρεσκάδας - και δεν είναι υπερβολή αυτό λόγω της ηλικίας της, το αντίθετο! (Βοηθά ότι ο φωτογράφος Juergen Teller φωτογράφισε την καμπάνια με το χαρακτηριστικό στυλ του.)

Η 88χρονη ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην pre-collection καμπάνια της μάρκας για την άνοιξη του 2024 μαζί με την Greta Lee, την Dakota Fanning και τον Josh O'Connor, από τους οποίους, αν και τους ρίχνει αρκετά χρονάκια, κλέβει την παράσταση! Πρέπει να πούμε, ωστόσο, από όλες τις εμφανίσεις διασημοτήτων σε καμπάνιες γενικότερα, αυτή της Smith είναι η πιο απροσδόκητη.

Ο Jonathan Anderson, ο σχεδιαστής του Loewe, είναι γνωστός για την... παράδοξη σκέψη του. Όλοι θυμόμαστε τα παπούτσια με τα μπαλόνια του 2023

αλλά και αυτά με τα κρίνα, ωδή στο μεγαλείο της φύσης,

Τα μοντέλα της καμπάνιας του Loewe είναι συχνά έκπληξη, όπως η 71χρονη Γιαπωνέζα τραγουδίστρια Mari Natsuki στην καμπάνια SS23, με την Smith να παίρνει τώρα την σκυτάλη και να γίνεται μοντέλο της Loewe στα 88 της χρόνια με τον διάσημο Οίκο μόδας.

Το modeling δεν έχει ηλικία

Η βιομηχανία της μόδας έχει το σκεπτικό της έκπληξης, κάτι που αποτυπώνεται από τους καλλιτεχνικούς διευθυντές όχι μόνο στα ρούχα των συλλογών τους αλλά και στα πρόσωπα των μοντέλων.

Τα αγαπημένα φούτερ & πουλόβερ της πριγκίπισας Νταϊάνα φέτος είναι must-have

Έτσι οι ηλικιωμένες γυναίκες αποκτούν φρεσκάδα στον φακό και αναδεικνύουν καλύτερα τα κομμάτια των brands, αφού η συνολική τους εικόνα τραβά το βλέμμα και οι καμπάνιες κάνουν πάταγο, ενώ γυναίκες σε παρόμοια ηλικία μπορούν πιο εύκολα να αγοράσουν τα πολυτελή κομμάτια.

Στο ίδιο μήκος κύματος, λοιπόν, με τον Loewe και η Celine τo 2015 με την Joan Didion

o Burberry με την Mary Berry

αλλά και η Frances Dunscombe, που ξεκίνησε την καριέρα της στο μόντελινγκ σε ηλικία 82 ετών και σήμερα είναι 90!