Η&Μ: Μόνο με 13,99 το μαύρο τζιν που ξεχωρίζει στο κατάστημα! Έχει λεπτομέρεια πάνω από τα κουμπιά...

Μοναδικό κομμάτι!

Η&Μ: Μόνο με 13,99 το μαύρο τζιν που ξεχωρίζει στο κατάστημα! Έχει λεπτομέρεια πάνω από τα κουμπιά...

Έχει βαρεθεί τα κλασικά τζιν που έχουν αυτό το μπλε χρώμα; Στα καταστήματα Η&Μ θα βρεις ένα μαύρο που ξεχωρίζει κι έχει, μάλιστα, επάνω από τα κουμπιά μια πολύ μικρή λεπτομέρεια στο σχέδιό του που όμως κάνει την διαφορά. Κοστίζει μόνο 13,99!

Η ομάδα του Youweekly.gr σου βρήκε ένα μοναδικό σχέδιο που έχει ξετρελάνει τον γυναικείο πληθυσμό! Είναι τζιν, που ναι οκ κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της έχει ένα τζιν στην γκαρνταρόμπα της και είναι και μαύρο που ταιριάζει με όλα! Είναι ένα κομμάτι που μπορείς να φορέσεις είτε το πρωί είτε το βράδυ.

Μπορείς να το βάλεις σε μια μονοήμερη εκδρομή με τα sneakers σου κι ένα top - σου βρήκαμε ένα υπέροχο με στάμπα από τα καταστήματα Bershka - και το βραδάκι να βάλεις ψηλά παπούτσια και να το "μεταμορφώσεις" σε ένα συγκλονιστικό βραδινό outfit!

Super Skinny Jeans

Η&Μ τζιν

Να σου πούμε πως αυτό το τζιν την συγκεκριμένη περίοδο βρίσκεται σε προσφορά κι αντί για 24,99 € που ήταν η αρχική του τιμή τώρα θα δώσεις μόνο 13,99 €

Το H&M παίρνει τα παλιά μεταχειρισμένα τζιν - και όχι μόνο - ρούχα σου και φτιάχνει καινούργια

Δεν τα έχουμε χάσει, αναφερόμαστε στο παγκόσμιο κίνημα συγκέντρωσης μεταχειρισμένων ρούχων και στη νέα καμπάνια της H&M «BRING IT ΟΝ».

Για να προσφέρει φιλική προς το περιβάλλον μόδα και ποιότητα στην καλύτερη τιμή, η H&M φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο φτιάχνονται κι απολαμβάνονται σήμερα τα προϊόντα μόδας.

Το πρόγραμμα Close the Loop (Κλειστός Κύκλος Ανατροφοδότησης) αποτελεί κεντρική δέσμευση των πρωτοβουλιών της H&M για μια αειφόρο βιομηχανία μόδας.

Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας κλειστός κύκλος ανατροφοδότησης υλικών υφαντουργίας, ώστε να μπορούν να επαναχρησιμοποιούνται και να ανακυκλώνονται τα ανεπιθύμητα ρούχα, για να κατασκευάζονται ολοκαίνουργιες υφαντουργικές ίνες για καινούργια προϊόντα.

Αυτό με τη σειρά του θα βοηθήσει να εξοικονομηθούν φυσικοί πόροι και να διασφαλιστεί ότι δεν θα καταλήγει κανένα ρούχο σε χώρους υγειονομικής ταφής.

Η H&M λάνσαρε για πρώτη φορά την παγκόσμια πρωτοβουλία Garment Collecting το 2013 και, έκτοτε, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 40.000 τόνους ρούχων.

Σήμερα, οι πελάτες μπορούν να φέρνουν όλο το χρόνο οποιαδήποτε ανεπιθύμητα ρούχα και υφάσματα, οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση, σε οποιοδήποτε κατάστημα H&M.

Ο στόχος είναι να αυξάνεται κάθε χρόνο η ποσότητα των ρούχων που συγκεντρώνονται ώστε, έως το 2020, να μπορέσουμε να φτάσουμε να συγκεντρώνουμε κάθε χρόνο συνολικά 25.000 τόνους ρούχων.

Η καμπάνια που ξεκινάει επίσημα στις 26 Ιανουαρίου, αυξάνει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της ανακύκλωσης ρούχων. Η H&M επιθυμεί να δημιουργήσει έναν κλειστό κύκλο ανατροφοδότησης στη μόδα, προσφέροντας στους πελάτες μια εύκολη λύση: να δίνουν τα ανεπιθύμητα ρούχα τους, ώστε αυτά να μπορούν να επαναχρησιμοποιούνται ή να ανακυκλώνονται μέσω της πρωτοβουλίας Garment Collecting της H&M.

Έτσι, καταλήγουν λιγότερα ρούχα σε χώρους υγειονομικής ταφής. Το βίντεο «Bring it on» δείχνει τα στάδια από τα οποία περνούν τα ανεπιθύμητα ρούχα αφού συγκεντρωθούν στο κατάστημα. Μέσα από ιστορίες που εμπνέουν, το βίντεο εξηγεί πώς μπορεί να αυξηθεί η διάρκεια ζωής ενός ρούχου, ώστε να παραμείνει μέσα στον κύκλο για όσο το δυνατόν περισσότερο.

TAGS