Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Αυτά είναι τα κορυφαία tips των personal trainers για να σταματήσεις να τρως απερίσκεπτα!

Αυτοί είναι οι τρόποι!

Αυτά είναι τα κορυφαία tips των personal trainers για να σταματήσεις να τρως απερίσκεπτα!
DIET NEWS 04.12.2018 14:03

Αν είσαι σε φάση που δεν μπορείς να σταματήσεις να τρως η αλήθεια είναι πως κάτι πρέπει να κάνεις.

Μπορεί να μην είσαι καλά ψυχολογικά και να το έχεις... ρίξει στο φαί, ωστόσο πρέπει να καταλάβεις πως δεν κάνεις καλό στον εαυτό σου και θα έρθει η στιγμή που θα το μετανιώσεις. Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Μια επαγγελματίας μπαλαρίνα μας αποκαλύπτει το μυστικό που την διατηρεί σε φόρμα!

Οι κορυφαίοι personal trainers σου δίνουν τα tips για να σταματήσεις να τρως απερίσκεπτα και να διατηρήσεις μια σωστή σιλουέτα.

Κάτσε στο τραπέζι Σταμάτα να τρως όρθια στον πάγκο της κουζίνας ή πάνω από το νεροχύτη, μέσα στο αυτοκίνητο ή στον καναπέ του σαλονιού σου. Άρχισε να τρως επίσημα στο τραπέζι της κουζίνας ή της τραπεζαρίας σου. Δώσε στο γεύμα σου τον χρόνο που του αξίζει. Πάρε μια βαθιά ανάσα, νιώσε ευγνωμοσύνη για το φαγητό που υπάρχει στο τραπέζι σου και φάει.

Φάε χωρίς περισπασμούς Άσε κάτω το κινητό και το tablet, μείνε μακριά από την τηλεόραση και μην κάνεις τίποτα άλλο όσο τρως. Τρώγοντας χωρίς περισπασμούς θα καταλαβαίνεις πότε έχεις χορτάσει.

Δείτε ακόμη: Η personal trainer όλων των διασήμων μας αποκαλύπτει το μυστικό του αδυνατίσματος!

Άφηνε το πιρούνι κάτω ανάμεσα σε κάθε μπουκιά Αυτό θα σε βοηθήσει να σταματήσεις να τρως τόσο γρήγορα με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνει το μυαλό και το στομάχι σου να καταλάβει πότε χόρτασε. Οι ειδικοί προτείνουν ακόμα και ένα 10λεπτο διάλειμμα στη μέση του γεύματος για να καταλάβεις που βρίσκεσαι και αν πεινάς ακόμα.

Κάνε τουλάχιστον 20 λεπτά να φας Μην φας το φαγητό σου μέσα σε 5 λεπτά βιαστικά. Χαλάρωσε, πες καμιά κουβέντα με τον σύντροφο ή τα παιδιά σου και φάε σιγά-σιγά.

Δείτε ακόμη: Άλλαξε αυτή την καθημερινή συνήθεια και χάσε 15 κιλά μέσα σε ένα μήνα!

Φάε τροφές υψηλές σε φυτικές ίνες Φρόντιζε κάθε γεύμα σου να περιέχει φυτικές ίνες (αβοκάντο, φασόλια, chia seeds, μπρόκολο, αχλάδια) έτσι ώστε να νιώθεις χορτάτη για πολύ περισσότερο.

Φάε μέχρι να είσαι χορτάτη κατά 80% Δύο πράγματα πρέπει να προσέχεις όταν τρως. Το ένα είναι να μασάς κάθε μπουκιά 25-30 φορές. Το δεύτερο είναι να σταματάς να τρως όταν νιώθεις χορτάτη κατά 80%.

Share