Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Απίστευτο: Έκανε αυτή την άσκηση για 4 λεπτά τη μέρα και έγινε κορμάρα! (Βίντεο)

Πώς τα κατάφερε;

Απίστευτο: Έκανε αυτή την άσκηση για 4 λεπτά τη μέρα και έγινε κορμάρα! (Βίντεο)
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 11.09.2019 19:10

Απίστευτο αυτό που έκανε αυτός ο άνδρας! Με αυτή την 4λεπτη καθημερινή άσκηση, "έχτισε" αυτό το κορμί!

Μας έδειξε τα ένα-ένα τα βήματα!

O Ιάπωνας Hiiragi Sensei έχει αποκτήσει φαν στα ασιατικά social media μετά την απίστευτη μεταμόρφωσή του με την μόλις 4 λεπτά υψηλής έντασης άσκηση

Η ενδιαφέρουσα ιστορία του Hiiragi Sensei ξεκίνησε τον Μάρτιο, όταν ανέβασε μια φωτογραφία του εαυτού του στο Twitter, καθώς και την υπόσχεση να αλλάξει το σώμα του χάνοντας λίπος και κερδίζοντας μυϊκή μάζα.

«Κάψε» το λίπος που τόσο καιρό σε βασανίζει με αυτούς του 4 απλούς τρόπους!

Πέντε μήνες αργότερα, ανέβασε άλλη μια φωτογραφία του συγκρίνοντάς την με την παλιά για να παρουσιάσει πόσο δραματικά άλλαξε το σώμα.

Με αυτήν την άσκηση θα κάψετε 160 θερμίδες μόνο μέσα σε 10 λεπτά!

Αυτή είναι η άσκηση που θα σας κάνει να κάψετε 160 θερμίδες μόνο μέσα σε 10 λεπτά! Απίστευτο κι όμως αληθινό!

Θέλετε να αυξήσετε την καρδιοαναπνευστική σας ικανότητα, να χάσετε λίπος, να κάψετε θερμίδες, να χάσετε βάρος και όλα αυτά να γίνουν σε μικρό χρονικό διάστημα;

Χωρίς όμως να αφιερώσετε πολύ χρόνο; Και να το διασκεδάζετε; Υπαρχει τρόπος!

Το καλύτερο είναι πως δεν χρειάζεστε γυμναστήριο στο σπίτι. Δεν χρειάζονται μηχανήματα ή άλλα εργαλεία, για να έχετε καλά αποτελέσματα.

Αυτή η άσκηση βοηθά πολύ σημαντικά στην καρδιά, την ευελιξία, τον ρυθμό, τη δύναμη των μυών, τους ώμους, τα χέρια και τα πόδια.

Πρόκειται για μια εξαιρετική άσκηση, γιατί δεν απαιτεί ούτε ιδιαίτερο εξοπλισμό, ούτε πολλά χρήματα, ούτε συγκεκριμένο χώρο διεξαγωγής.

Δέκα λεπτά είναι αρκετά για να κρατήσουν το σώμα σας σε φόρμα και να κάψετε έως και 160 θερμίδες.

Θυμηθείτε τα παιδικά σας χρόνια λοιπόν και αγοράστε ένα σχοινάκι!

Μην απογοητευτείτε αν διαπιστώσετε ότι δεν έχετε τις ίδιες ικανότητες όπως παλιά, γιατί όπως θα δείτε, είναι απλό!

Το σχοινάκι δεν είναι μόνο παιχνίδι, αλλά και ένας τέλειος τρόπος γυμναστικής με μεγάλα οφέλη για τον οργανισμό και το σώμα. Εύχρηστο και πρακτικό, γιατί μπορείς να ασκηθείς παντού, μπορείς να γυμνάσεις όλες τις ομάδες και να κάψεις θερμίδες και λίπος.

Είναι και ένας αποτελεσματικός τρόπος να μείνετε σε φόρμα και να αυξήσετε τη χωρητικότητα των πνευμόνων σας και τη φυσική σας αντοχή ταυτόχρονα.

Πρόσφατη μεγάλη έρευνα διαπίστωσε ότι το σχοινάκι είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις αεροβικής και μπορεί να φέρει πολύ γρήγορα στην σωματική κατάσταση που επιθυμείτε.

Το σκοινάκι είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο για το κάψιμο θερμίδων. 1 ώρα άσκησης με αυτό «καίει» 800 θερμίδες, ενώ 10 λεπτά ισοδυναμούν με μισή ώρα jogging.

Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που τελευταία όλο και περισσότεροι γυμναστές το εντάσσουν στα προγράμματα τους, σαν ζέσταμα, σαν πλήρες πρόγραμμα ή ανάμεσα σε σετ ασκήσεων και γίνεται το αγαπημένο αξεσουάρ των γυναικών που θέλουν να διατηρούνται fit.

Εκτός από αερόβια άσκηση, το σχοινάκι προσφέρει και άλλα οφέλη. Τονώνει όλο το σώμα, βοηθάει στην μυϊκή ενδυνάμωση των ποδιών, των γλουτών και των χεριών, βελτιώνει την ισορροπία και το συντονισμό των κινήσεων.

Επίσης, το σχοινάκι ενθαρρύνει το σώμα μας να παράγει ενδορφίνες. Αυτές οι ορμόνες μας βοηθούν να χαλαρώσουμε και μειώνουν την αγωνία και το άγχος.

Επιπλέον, μπορείτε να γυμναστείτε σε οποιοδήποτε χώρο και μικρό όπως είναι σε μέγεθος μπορείτε να το παίρνετε μαζί σας στις εκδρομές και στα ταξίδια.

Είναι ελαφρύ, οικονομικό, δεν πιάνει χώρο, κυκλοφορεί σε ότι χρώμα θέλετε.

Tip: Ποιο είναι τα κατάλληλο μέγεθος για το ύψος σας;

Αυτό, που όταν στέκεστε πατώντας στο κέντρο και σηκώνετε τις άκρες, θα πρέπει οι λαβές να φτάνουν στις μασχάλες σας. Συνήθως το μήκος κυμαίνεται ανάμεσα 270εκ-330εκ. Αν είναι μακρύ, εύκολα κάντε ένα κόμπο για να το προσαρμόσετε.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Ιωάννα Τούνη: Αυτή είναι η γυμναστική της για γλουτούς στον... θεό! (Βίντεο)

4 ασκήσεις αρκούν για να αποκτήσεις πόδια σαν πέτρα

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο Youweekly.gr!

Share