Κίνηση "βόμβα" από τον Σκλαβενίτη μετά την απαγόρευση διαρκών αγαθών στα σούπερ μάρκετ

Θα ταράξει και πάλι τα νερά!

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Κίνηση

Μόλις εχθές, Τετάρτη 11/11, τέθηκε σε εφαρμογή η απόφαση της κυβέρνησης να απαγορεύσει στα σούπερ μάρκετ την πώληση διαρκών αγαθών - δείτε εδώ ποια προϊόντα συμπεριλαμβάνονται ακριβώς - και τα καταστήματα Σκλαβενίτης έχουν δρομολογήσει ήδη την επόμενη κίνηση της που αναμένεται να πέσει σαν μικρή "βόμβα" στην αγορά.

Ποια η κίνηση "βόμβα" του Σκλαβενίτη

Όπως σας έχουμε προαναφέρει τα καταστήματα Σκλαβενίτης είχαν στο πρόγραμμά του να δώσουν έμφαση στην δύναμη του ίντερνετ, γι'αυτό και αρχικά ξεκίνησαν την συνεργασία τους με το e-food που πάει πάρα πολύ καλά. Το επόμενο που έχουν στα προβλεπόμενά τους είναι το ανέβασμα του Sklavenitis.gr.

Σύμφωνα με πολύ έγκυρες πληροφορίες στόχος των σούπερ μάρκετ είναι το sklavenitis.gr να είναι στον αέρα κοντά στα τέλη Νοέμβρη με αρχές Δεκέμβρη.

Η εταιρεία πάντως έχει ανακοινώσει πως προτίθεται να ξεκινήσει το ηλεκτρονικό της κατάστημα μέχρι το τέλος του 2020.

Νέα συνεργασία για τον Σκλαβενίτη - "Βόμβα" στην αγορά

Νέο μεγάλο άνοιγμα που προκαλεί σεισμό πραγματοποιεί η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ «Σκλαβενίτης». Η εταιρεία επεκτείνει τη βιομηχανικής της δραστηριότητα στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος κάνοντας έναν ακόμη μεγάλο βήμα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος».

Η ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ προχώρησε πριν μερικά χρόνια στη σύσταση νέας εταιρείας με αντικείμενο την εμπορία, επεξεργασία, τυποποίηση και συσκευασία κάθε είδους κρέατος. Πιο συγκεκριμένα, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της τάξεως των 100.000 ευρώ ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο 2016 η Meat House, με έδρα το Περιστέρι, ενώ τον Ιούλιο του ίδιου έτους πραγματοποιήθηκε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 600.000 ευρώ. Ως εκ τούτου το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 700.000 ευρώ διαιρούμενο σε 700.000 μετοχές ονομαστικής αξίας ενός ευρώ έκαστη.

Το πρώτο διοικητικό συμβούλιο της νέας θυγατρικής απαρτίζεται από τρία μέλη, με καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου να εκτελεί ο κ. Στέφανος Ξηράκης, ενώ η θητεία του έχει οριστεί στα πέντε έτη. Στην πρώτη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 31/12/2016, η Meat House εμφάνισε κύκλο εργασιών 2,6 εκατ. ευρώ (περιλαμβάνοντας πωλήσεις προϊόντων κρέατος, λοιπών αποθεμάτων και παροχή υπηρεσιών).

Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.

Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.

Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.