Ξεσπά φίλος του Mad Clip λίγο πριν την κηδεία - «Δεν έπαιρνε ούτε ναρκωτικά, δεν έπινε αλκοόλ...»

«Διάβασα ότι ήταν μαστουρωμένος και καλά να πάθει. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι...»

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Ξεσπά φίλος του Mad Clip λίγο πριν την κηδεία - «Δεν έπαιρνε ούτε ναρκωτικά, δεν έπινε αλκοόλ...»

Σήμερα στις 16:30 στην Παναγίτσα του Παλαιού Φαλήρου θα πραγματοποιηθεί η κηδεία του Mad Clip, λίγες ημέρες μετά το τραγικό τροχαίο που του κόστιζε τη ζωή. Ενώ, πρόκειται και να μεταδοθεί σε απευθείας μετάδοση.

Λίγες ώρες πριν το τελευταίο "αντίο", ο Μάικ Μπουλ κολλητός του φίλος, μίλησε στην κάμερα του Πρωινού που έκανε πρεμιέρα, ξεσπώντας με τα όσα λέγονται και γράφονται περί ναρκωτικών και ποτού.

Το ξέσπασμα του κολλητού του Mad Clip

«Βγήκα εξαιτίας κάποιων άρθρων που διαβάσαμε και έχω πάρει και τη συγκατάθεση όλων. Διάβασα ότι ήταν μαστουρωμένος και καλά να πάθει. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι ο Πήτερ ούτε τσιγάρο –ξέρετε ποιο τσιγάρο εννοώ- δεν κάπνιζε. Ούτε με 200 πήγαινε. Δεν πήγαινε με 70, πήγαινε με 150 χλμ/ώρα. Οκ ποιος δεν έχει πάει με λίγο παραπάνω γκάζι στις 2 η ώρα το πρωί με άδεια την παραλιακή; Δεν ήταν σε κόντρα.

Χάθηκε ένα νέο παιδί, χάθηκε ένας τράπερ. Έχω ακούσει τόσα κακά σχόλια… Ούτε βιαστής ήταν, ούτε κλέφτης ήταν, ούτε τα λεφτά του έπαιρνε από εμάς. Δεν έπαιρνε ούτε ναρκωτικά, δεν έπινε αλκοόλ, ποτέ δεν οδηγούσε μεθυσμένος. Δεν είναι αλήτης. Αν ισχύει αυτό που λένε ότι υπήρχε νερό από τα ποτιστήρια του δήμου, πάτησε τα νερά» ανέφερε ξεσπώντας στην κάμερα.

Η ανακοίνωση - απάντηση της Περιφέρειας Αττικής για τις μπάρες ασφαλείας στο σημείο του τροχαίου

Τις τελευταίες μέρες, η αστυνομία προσπαθεί να ξεκαθαρίσει τι ακριβώς έχει συμβεί με το τροχαίο που στοίχισε τη ζωή του Mad Clip. Ένας πραγματογνώμονας που μίλησε, σχολίασε πως ευθύνη για το δυστύχημα φέρει και η Περιφέρεια Αττικής.

Από τη μεριά της λοιπόν, η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία καταρρίπτει τα λεγόμενα του πραγματογνώμονα και τονίζει πως ο Mad Clip ξεπέρασε το όριο ταχύτητας και άρα φέρει ο ίδιος ευθύνη για το τροχαίο του.

«Η ατομική ευθύνη αποτελεί κρίσιμης σημασίας παράγοντα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τροχαίο ατύχημα, κατά το οποίο έχασε τη ζωή του γνωστός και δημοφιλής στους νέους τραγουδιστής, διακινείται στα μέσα ενημέρωσης από συγκεκριμένο πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας, η ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, το θάνατο του τραγουδιστή.

Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί, λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη.

Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h).

Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ.

Επίσης, τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

ΚΑΝΕΝΑ crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ.

Επιπλέον ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών. Επιπλέον επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.

Σε κάθε περίπτωση , καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια.

Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας».