Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2022 | Επικοινωνία

Κάλυπτε το στήθος της με το χέρι της - Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου με διχτυωτό φόρεμα στην πισίνα

Σοκ!

Κάλυπτε το στήθος της με το χέρι της - Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου με διχτυωτό φόρεμα στην πισίνα
News 06.08.2022 19:44
Από Youweekly Team

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου είναι ένα από τα πιο όμορφα και φρέσκα κορίτσια της εγχώριας showbiz και είναι, μάλιστα, ιδιαίτερα ενεργή στα social media, αφού το απαιτεί και το επάγγελμά της. Μιας που είναι καλοκαίρι, οι αναρτήσεις της με μαγιό είναι όλο και πιο συχνές, ωστόσο το Σάββατο 6/7 εξέπληξε το κοινό της με την καινούρια της φωτογραφία.

Πόζαρε φορώντας μόνο ένα λευκό διχτυωτό φόρεμα και το κάτω μέρος από το μπικίνι της, μέσα στην πισίνα, και κάλυπτε το στήθος της με το χέρι της. Φυσικά τα σχόλια "έπεσαν βροχή", αφού είναι ίσως η πιο αποκαλυπτική της εμφάνιση μέχρι τώρα.

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου πιο "καυτή" από ποτέ

Ηλιάνα Παπαγεωργίου

Ηλιάνα Παπαγεωργίου - με διχτυωτό φόρεμα

Ηλιάνα Παπαγεωργίου - πισίνα

Έτσι δεν παχαίνει ποτέ! Το μυστικό είναι στο...

Μια από τις πιο όμορφες Ελληνίδες είναι αναντίρρητα η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, η οποία διαθέτει κι ένα από τα πιο καλλίγραμμα κορμιά, μιας και φροντίζει αρκετά τον εαυτό της, κάνοντας σωστή διατροφή και αρκετή γυμναστική.

Το όμορφο μοντέλο -που τον τελευταίο καιρό βλέπουμε μια μεγάλη απώλεια στα κιλά- μοιράστηκε τα μυστικά της, που την κρατούν σε άψογη φόρμα.

«Προσέχω πολύ τον εαυτό μου. Τρώω όσο πιο υγιεινά μπορώ, γελάω πολύ και προσπαθώ να διώχνω το άγχος. Έτσι είμαι πάντα έτοιμη για δουλειά και δεν χρειάζεται να αγχώνομαι και να κοπιάζω για τίποτα. Καταναλώνω 5-6 γεύματα την ημέρα, κάθε τρεις με τέσσερις ώρες. Καλό πρωινό και μεσημεριανό, ελαφρύ βραδινό και δυο έως τρια σνακ ανάμεσα στα γεύματα μου. Τον τελευταίο καιρό κάνω γιόγκα και βλέπω να αλλάζει η στάση του σώματος μου, η κοιλιά μου, τα πόδια μου... και επίσης χαλαρώνω. Προσπαθώ να πηγαίνω 5 φορές την εβδομάδα, αλλιώς περπατάω 20 λεπτά σε ανηφόρα.

Στις 6 το πρωί τρώω αβγά με ελληνικά παξιμάδια και ντομάτα. Μετά πίνω ελληνικό καφέ. Στις 10 θα φάω το τοστ μου με γαλοπούλα, τυρί και ντομάτα. Το μεσημεριανό μου περιλαμβάνει λαδερά, όσπρια, κρέας, ή ψάρι και σαλάτα. Θα φάω όσο θέλω, αρκεί να είναι υγιεινό. Το μεσημέρι τρώω και ψωμί, πατάτες ή ρύζι, ενώ το βράδυ κρατάω την πρωτεΐνη μόνο με σαλάτα», είχε αποκαλύψει πριν καιρό η Ηλιάνα.

Όσον αφορά μερικά tips, αυτά είναι:

  • Τρώμε καθε 3-4 ώρες. Ποτέ πιο πριν, ποτέ αργότερα.
  • Πάντα έχουμε πρωτεΐνη στο φαγητό μας γιατί μας κρατάει χορτάτους. Για παράδειγμα, τρώμε γιαούρτι με βρόμη και ένα φρούτο ή ομελέτα με λίγο μαύρο ψωμί και μανιτάρια, γαλοπούλα, πιπεριές. Όσο περισσότερη πρωτεΐνη τόσο το καλύτερο.
  • Δε μετράμε θερμίδες. Όταν τρώμε υγιεινά, δεν έχουν σημασία. Μαγειρεύουμε όσο μπορούμε για να ελέγχουμε τα υλικά, τη ζάχαρη, τα λιπαρά.
  • Ακόμα κι αν μια μέρα ξεφύγουμε και την επόμενη γυρίσουμε στο πρόγραμμά μας, δε θα αλλάξει κάτι στο σώμα μας, ίσα ίσα που μπορεί να δώσει και ένα boost στον οργανισμό μας για να δουλέψει καλύτερα. Διάβασε επίσης: Έφαγες πολύ τις προηγούμενες μέρες; Τα 5 βήματα για να μην παχύνεις
  • Δώσε 3 μήνες καιρό στον οργανισμό σου. Τόσο χρόνο χρειάζεται ο μεταβολισμός για να ενεργοποιηθεί. Με σωστή διατροφή και λίγη άσκηση καθημερινά σε 3 μήνες βλέπεις κοιλιακούς.

 Ηλιάνα Παπαγεωργίου δίαιτα

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Ξεπερνά κάθε φαντασία η Ηλιάνα Παπαγεωργίου - Πόζαρε ολόγυμνη στην μπανιέρα του σπιτιού της

Υπέρκομψο και sexy: Το μαύρο φόρεμα της Ηλιάνας Παπαγεωργίου - Το τέλειο total black look

Share