Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2022 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Με φόρεμα που κάλυπτε τα απολύτως απαραίτητα... σημεία - Η πιο τολμηρή εμφάνιση της Δέσποινας Βανδή

Πιο καυτή από ποτέ

Με φόρεμα που κάλυπτε τα απολύτως απαραίτητα... σημεία - Η πιο τολμηρή εμφάνιση της Δέσποινας Βανδή
CELEBRITY STYLE 28.12.2021 12:24
Από Έφη Εκίζογλου

Η Δέσποινα Βανδή διανύει μια από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής της! Ο έρωτας ομορφαίνει λένε κι αυτή η ατάκα την χαρακτηρίζει απόλυτα! Όπως είναι ευρέως γνωστό κάθε Σαββατοκύριακο εμφανίζεται σε γνωστό νυχτερινό κέντρο της Κύπρου, στο οποίο πρόσφατα εθεάθη και ο δεσμός της να την αποθεώνει πετώντας της γαρύφαλλα (δείτε εδώ βίντεο).

Το βράδυ της Κυριακής 27/12 έκανε την πιο τολμηρή της εμφάνιση κι εννοείται πως δημοσίευσε φωτογραφίες στο instagram.

Η εμφάνιση της Βανδή

View this post on Instagram

A post shared by Despina Vandi (@desp1navandi)

Δέσποινα Βανδή φόρεμα

52 ετών, 56 κιλά - Τι τρώει η Δέσποινα Βανδή από το πρωί έως και το βράδυ

Για το βάρος της Δέσποινας Βανδή κατά καιρούς έχουν γραφτεί διάφορα. Ωστόσο, η τραγουδίστρια προσέχει πολύ τη διατροφή της, ασκείται καθημερινά - τον τελευταίο καιρό μάλιστα έχει βάλει στη ζωή της και το τζόκινγκ - κι έτσι καταφέρνει να παραμένει σταθερά στα 56 κιλά, με ύψος 1.68. Βέβαια, τώρα με τον Βασίλη Μπισμπίκη το ρίχνει λίγο έξω (δείτε φωτογραφίες τους από ταβέρνα στην Πειραϊκή), προσθέτοντας 2 με 3 κιλά παραπάνω, που όμως τα χάνει αμέσως.

Όπως αποκάλυψε η τραγουδίστρια στο Youweekly.gr έχει τη δική της μυστική δίαιτα για να διατηρεί αυτό το κορμί, χωρίς να παίρνει κιλά!

Δέσποινα Βανδή δίαιτα

Η Δέσποινα γυμνάζεται δύο ώρες, έξι φορές την εβδομάδα, κυρίως τα πρωινά! Το κυκλικό πρόγραμμά γυμναστικής της περιλαμβάνει βάρη, TRX, μισή ώρα διάδρομο, pilates reformer, κοιλιακούς και ραχιαίους. Συχνά-πυκνά, όταν ο καιρός το επιτρέπει, της αρέσει να ασκείται κοντά στη θάλασσα με τον γυμναστή της κάνοντας τζόκινγκ, push-ups στην άμμο και ασκήσεις με βάρη στο νερό μέχρι τα γόνατα! Επιπλέον κάνει ασκήσεις στίβου, δίνοντας βάρος σε πόδια και χέρια.

H δίαιτά της για να χάσετε λίπος

Δέσποινα Βανδή

  • Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα
  • Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών
  • Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή ψάρι ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά
  • Απογευματινό: Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί
  • Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

J2us - αποκλειστικό: Η αντίδραση της Βανδή πίσω από τις κάμερες μετά το σκηνικό με τον Αδαμαντίδη

Βγαλμένο από περιοδικό το σπίτι της Δέσποινας Βανδή - Η κουζίνα είναι αξιοζήλευτη

Share