Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Η ιδανική προπόνηση που γυμνάζει κοιλιά και γλουτούς!

Κάνει θαύματα!

Η ιδανική προπόνηση που γυμνάζει κοιλιά και γλουτούς!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 29.07.2019 14:10

Η επίπεδη κοιλιά και οι ζουμεροί γλουτοί είναι το όνειρο κάθε γυναίκας! Εμείς βρήκαμε την ιδανική προπόνηση για να το πετύχεις αυτό...

Η παρακάτω προπόνηση αποτελείται από ασκήσεις που στοχεύουν στις δύο αυτές περιοχές και υπόσχεται να σας βοηθήσει να δείτε τη διαφορά που θέλετε στο σώμα σας.

Σε κάθε περίπτωση, για να βελτιώσετε τη σιλουέτα σας, πρέπει να συνδυάζετε την τακτική γυμναστική με ισορροπημένη διατροφή και πολύ νερό.

Δείτε το πρόγραμμα:

Γυμναστική στη θάλασσα: Κάνε ασκήσεις στο νερό και δες μεγάλη διαφορά στο σώμα σου!

Απέκτησε σφηκτά και sexy πόδια με 3 μόνο ασκήσεις!

Αν θέλεις να... πατάς γερά στα πόδια σου, να είσαι sexy και φουλ γυμνασμένη, οι παρακάτω ασκήσεις θα σου δώσουν τη δύναμη στα κάτω άκρα που χρειάζεσαι. Κάνε για κάθε άσκηση 2 σετ των 10 επαναλήψεων, 3 φορές την εβδομάδα.

1η άσκηση: Κάθισμα στον τοίχο

Τι κάνει: Δυναμώνει τους τετρακέφαλους και σε διευκολύνει να κρατηθείς περισσότερο σε ασκήσεις που απαιτούν καθίσματα.

Δοκίμασέ το: Στάσου με τα πόδια σου ανοιχτά στο ύψος των ώμων, με τα χέρια στο πλάι και ακούμπησε την πλάτη σου στον τοίχο. Κάνε βαθύ κάθισμα και σήκωσε τα χέρια σου στο πλάι του κεφαλιού σου, ακουμπώντας τα στον τοίχο και σχηματίζοντας ορθή γωνία, με τις παλάμες σου να κοιτούν προς τα έξω. Κρατήσου σε αυτή τη στάση μετρώντας ως το 5 κι έπειτα ξαναγύρνα στην αρχική στάση, για να επαναλάβεις τη διαδικασία.

2η άσκηση: Διαγώνια δρασκελιά

Τι κάνει: Γυμνάζει τους γλουτούς και τα πόδια σου

Δοκίμασέ το: Κάνε προβολή με το δεξί σου πόδι γέρνοντας προς τα μπροστά και δεξιά, ακουμπώντας τον αριστερό σου αγκώνα στο δεξί σου γόνατο. Το αριστερό σου πόδι πήγαινέ το προς τα πίσω και δεξιά. Επανάλαβε την ίδια διαδικασία με τα αντίθετα πόδια και χέρια και ολοκλήρωσε μια επανάληψη.

3η άσκηση: Άσκηση ισορροπίας

Τι κάνει: Θα σε βοηθήσει να διατηρείς καλύτερα την ισορροπία σου σε διάφορες ασκήσεις ή σπορ.

Δοκίμασέ το: Στάσου με το δεξί σου πόδι πάνω σε ένα δίσκο ισορροπίας και σήκωσε το αριστερό σου πόδι περίπου 90 εκατοστά μπροστά σου. Σχημάτισε κύκλο με το αριστερό σου πόδι μία φορά μπροστά, μία πίσω και μία στο πλάι, ολοκληρώνοντας μία επανάληψη. Άλλαξε πόδια και επανάλαβε.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

4 ασκήσεις αρκούν για να αποκτήσεις πόδια σαν πέτρα

Ιωάννα Τούνη: Αυτή είναι η γυμναστική της για γλουτούς στον... θεό! (Βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο Youweekly.gr!

Share