Απίστευτη είδηση για την εταιρεία Κωτσόβολος - Πρέπει να το γνωρίζουν όλοι οι πελάτες της

Σας αφορά

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Απίστευτη είδηση για την εταιρεία Κωτσόβολος - Πρέπει να το γνωρίζουν όλοι οι πελάτες της

H Κωτσόβολος διακρίθηκε με τέσσερα βραβεία στα HR Awards 2020 για τις δράσεις που αφορούν τους ανθρώπους της εταιρείας, αναγνωρίζοντας τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα και τους στόχους της για ανάπτυξη του προσωπικού της.

Πιο αναλυτικά, η Κωτσόβολος διακρίθηκε με Gold Βραβείο στην κατηγορία Excellence in Workplace Well-Being, για το πρόγραμμα ψυχικής και σωματικής ευεξίας «Better me, better team by Kotsovolos». Με τη δράση αυτή η Κωτσόβολος στοχεύει στη δημιουργία και υλοποίηση δράσεων τόσο ψυχαγωγικού όσο και ενημερωτικού χαρακτήρα που μπορούν να υποστηρίξουν τους εργαζομένους της εταιρείας στις ποικίλες μορφές της καθημερινότητας.

Επίσης, έλαβε Gold Βραβείο στην κατηγορία Best CSR Initiative (με τη συμμετοχή του προσωπικού) για την Ημέρα Καλής Πράξης, μία ετήσια δράση της Κωτσόβολος που λαμβάνει χώρα σε όλη την Ελλάδα, έχει ως στόχο την ενίσχυση και υποστήριξη ενός επιλεγμένου οργανισμού σε κάθε περιοχή, ενώ για την υλοποίησή της είναι σημαντική η εθελοντική συμμετοχή των εργαζομένων της.

Κωτσόβολος  βραβεύτηκε

Η Ημέρα Καλής Πράξης έχει καθιερωθεί για την Κωτσόβολος αποκτώντας κάθε χρόνο και περισσότερους υποστηρικτές που απολαμβάνουν μία δημιουργική ημέρα με θετικό πρόσημο στην εκάστοτε τοπική κοινωνία. Στη συνέχεια, απέσπασε Silver Βραβείο στην κατηγορία Best Internal Use of Academies, που αφορά τη δημιουργία τεσσάρων διαφορετικών Academies, που όχι μόνο προάγουν τη μάθηση, αλλά ενισχύουν σημαντικά τις ατομικές δεξιότητες, την ποιοτική συνεργασία, την προσωπική εξέλιξη και τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος ενεργητικής συμμετοχής και καινοτομίας.

Τέλος, έλαβε Bronze Βραβείο στην κατηγορία Excellence in Employer Branding, για τη δράση «Κωτσόβολος - Be part of the evolution» με στόχο τη δημιουργία μίας εταιρικής εικόνας και ταυτότητας που να πηγάζει από το ίδιο το προσωπικό και τις αξίες που εκείνοι διακρίνουν στην Κωτσόβολος.

Τα βραβεία που απέσπασε επιβεβαιώνουν τη φιλοσοφία της εταιρείας που ενισχύει τη συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη των 2.600 ανθρώπων της. Η Κωτσόβολος επενδύει στους ανθρώπους της με συνεχείς εκπαιδεύσεις, δημιουργώντας δύο σύγχρονα εκπαιδευτικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μετρώντας πάνω από 53.000 ώρες εκπαίδευσης και 350 workshops το χρόνο.

Φροντίζει να παρέχει διαρκώς ευκαιρίες εξέλιξης, δημιουργώντας νέες ομάδες και νέα projects για τους ανθρώπους της. Στόχος της είναι να αναδεικνύεται το ταλέντο και η ανάγκη όλων για δημιουργία. . Θέτει υψηλά τις αξίες της ομαδικότητας και της καινοτομίας, ώστε και οι 2.600 άνθρωποί της να είναι όλοι μέρος της εξέλιξης.Ω

Ωστόσο, διαβάστε εδώ και μια δυσάρεστη είδηση που κυκλοφόρησε για τα καταστήματα Lidl!

H Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρωτοβουλία «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια»

Με τη νέα πρωτοβουλία της, «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια», η Κωτσόβολος φιλοδοξεί να κάνει την τεχνολογία προσβάσιμη σε όλους, διευκολύνοντας τα άτομα με αναπηρίες να έχουν μια καλύτερη ζωή. Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε από τον κ. Γιάννη Βασιλάκο, Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, την Τρίτη, 20 Οκτωβρίου, με καλεσμένους ομιλητές τον κ. Θεοδόση Μιχαλόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Microsoft Greece, Malta, Cyprus, τον κ. Άρη Παρασκευόπουλο, Επικεφαλής Τμήματος Κινητής Τηλεφωνίας της Samsung Electronics Hellas, τον κ. Michael Pazinas, Apple Distinguished Educator, τον κ. Τάσο Μαριανό, Γενικό Διευθυντή της ΕΛΕΠΑΠ και τον κ. Δημήτρη Μαύρο, Πρόεδρο της MRB, σε εκδήλωση για τον Τύπο.

Η προσβασιμότητα δίνει πολλές περισσότερες δυνατότητες για μια ζωή με λιγότερα εμπόδια και περιορισμούς. Πολλές συσκευές και τα αμέτρητα χαρακτηριστικά τους γίνονται σύμμαχος στην καθημερινότητά όλων μας. Η τεχνολογία εξελίσσεται για να βοηθά όλους τους ανθρώπους και η Κωτσόβολος στοχεύει να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να προσφέρει «τεχνολογία χωρίς εμπόδια».

Σκοπός της πρωτοβουλίας αυτής είναι να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες, ώστε οι άνθρωποι με αναπηρία να έχουν ίση πρόσβαση στην τεχνολογία. Η μεγιστοποίηση της πρόσβασης αφορά, τόσο τον φυσικό, όσο και τον ψηφιακό κόσμο της Κωτσόβολος, καθώς και την ανάδειξη των προϊόντων τεχνολογίας, που διευκολύνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων με αναπηρία. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, ξεκινάμε ένα ταξίδι με πολλούς σταθμούς:

  • Την αναβάθμιση των φυσικών καταστημάτων της εταιρείας για να προσφέρουν ένα υψηλό επίπεδο προσβασιμότητας και εμπειρίας στους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα,
  • την καλύτερη δυνατή πλοήγηση στα ψηφιακά μέσα της εταιρίας με ειδικό μενού προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρίες,
  • την εκπαίδευση του προσωπικού της εταιρίας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ανθρώπων με αναπηρία, την ανάδειξη τεχνολογιών που διευκολύνουν τη ζωή, την εργασία ή την ψυχαγωγία τους, όπως τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας προϊόντων, όπως φορητοί υπολογιστές, smartphones, τηλεοράσεις,
  • τη διερεύνηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν άνθρωποι με αναπηρία στο σπίτι τους ή στις δραστηριότητές τους με σκοπό την απόκτηση γνώσης και εύρεση λύσεων για τις ανάγκες τους.

Συνοδοιπόροι σε αυτήν την προσπάθεια είναι οι συνεργάτες της Κωτσόβολος Microsoft, Samsung για το κομμάτι των τεχνολογιών και των προϊοντικών οικοσυστημάτων. Με τη συνεισφορά τους έχει σχεδιαστεί να περιγράφονται στα προϊόντα τα χαρακτηριστικά εκείνα που ενδυναμώνουν τις ομάδες ΑΜΕΑ και να δημιουργηθεί τμηματοποίηση για προϊόντα που υποστηρίζουν ομάδες αναπηριών.

Παράλληλα, σε συνεργασία με την ΕΛΕΠΑΠ, η Κωτσόβολος προχωρά σε σειρά μετατροπών και επεμβάσεων στα καταστήματά της με σκοπό να παρέχει ένα πολύ υψηλό επίπεδο προσβασιμότητας και εμπειρίας. Οι έλεγχοι και οι επεμβάσεις θα είναι μία συνεχής διαδικασία, με στόχο τη βελτίωση της προσβασιμότητας όλων των καταστημάτων του δικτύου.

Επίσης, η εταιρία ερευνών MRB με τη ενεργή συνεισφορά της σε σειρά ερευνών για τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αναπηρίες και αυτοί που τους φροντίζουν στην καθημερινότητα τους και τη διερεύνηση τεχνολογικών λύσεων για τη βελτίωση του επιπέδου ζωής τους.

Ο κ. Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος, Dixons South-East Europe, δήλωσε για το πρόγραμμα: «Με την πρωτοβουλία «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια», επιθυμούμε να ευαισθητοποιήσουμε όλους τους ανθρώπους, αλλά και να αφυπνίσουμε το δικό μας οικοσύστημα να εργαστεί διασφαλίζοντας την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία, τόσο στα καταστήματά μας, όσο και στα προϊόντα που προσφέρουμε.

Ευελπιστούμε μέσα από αυτήν την πρωτοβουλία να αποτελέσουμε το παράδειγμα για ένα κόσμο που κάθε άνθρωπος θα έχει ίση πρόσβαση σε προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας που θα κάνουν τη ζωή του καλύτερη. Μέσα από αυτό το ταξίδι, δίνεται και σε εμάς η ευκαιρία να δούμε τους εαυτούς μας κατάματα, να εξοικειωθούμε και να βελτιωθούμε, χωρίς να φοβόμαστε να αγγίξουμε ευαίσθητα θέματα, όπως αυτό της αναπηρίας.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το ταξίδι είναι μακρινό, ωστόσο κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας, ώστε να το κάνουμε όσο πιο σύντομα γίνεται επωφελές για όλους τους ανθρώπους που έχουν αναπηρίες και δεσμευόμαστε ότι θα το κρατήσουμε ζωντανό, τόσο στον επιχειρησιακό μας σχεδιασμό, όσο και στην κουλτούρα της εταιρίας μας».