Ταρακουνήθηκε η αγορά - Η μεγάλη αλλαγή στα ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ανακοίνωση από μέλος

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Ταρακουνήθηκε η αγορά - Η μεγάλη αλλαγή στα ΑΒ Βασιλόπουλος

Τα ΑΒ Βασιλόπουλος είναι πάντα κοντά στους πελάτες τους και η αλλαγή που φέρνουν είναι σίγουρα ένα γερό ταρακούνημα για την αγορά!

Είναι χαρακτηριστική, μάλιστα, η παραδοχή του επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλη Σταύρου στο πλαίσιο του 31ου συνέδριου ηγεσίας της ΕΑΣΕ πως παρ’ ότι αρχίζουν να διαμορφώνονται κάποιες αγοραστικές τάσεις, ωστόσο αδυνατούν προσδιορίσουν με ακρίβεια ποια θα είναι η επόμενη μέρα. «Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η επόμενη μέρα, πρέπει να πάμε ανιχνεύοντας…», σημείωσε, με μια προηγούμενη έκτακτη ανακοίνωση να φέρνει αναστάτωση.

Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΒ αναφέρθηκε σε μια σειρά σημαντικών αλλαγών που έχουν συντελεστεί τους τελευταίους μήνες ως αποτέλεσμα του Covid-19 και έχουν δημιουργήσει ένα νέο τοπίο στην αγορά των σούπερ μάρκετ. Ειδική μνεία έκανε στην έξαρση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, οι οποίες πλέον καταλαμβάνουν σταθερά στον χώρο των σούπερ μάρκετ πάνω από το 2% από 0,5% πριν τον κορονοϊό, στην «αναγέννηση» των μεγάλων καταστημάτων, αλλά και στην αύξηση της κατανάλωσης τροφίμων στο σπίτι.

Για τον κ. Σταύρου, η αγορά των σούπερ μάρκετ «έχει αδιαμφισβήτητα περάσει στην εποχή του omnichanel», όπου οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές από το φυσικό αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα, σημειώνοντας ωστόσο πως ο ρόλος του φυσικού καταστήματα θα διαφοροποιηθεί. Υπογράμμισε πως διανύουμε μια περίοδο όπου δεν υπάρχει πλέον πιστότητα των καταναλωτών (loyalty), αντίθετα «είμαστε σε μια εποχή no loyalty», με τους καταναλωτές να δοκιμάζουν διαφορετικά πράγματα ενώ στάθηκε στη σημασία που παίζει η καινοτομία για ένα brand. «Δεν νοείται brand, το οποίο δεν βλέπει το μέλλον με την καινοτομία ενσωματωμένη στις δραστηριότητές της», είπε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε εδώ ποιο προϊόν των ΑΒ Βασιλόπουλος κρίθηκε ακατάλληλο!

Η μεγάλη αλλαγή στα ΑΒ Βασιλόπουλος

Ο κ. Σταύρου, ο οποίος ηγείται της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην χώρα με δίκτυο πάνω από 500 καταστήματα και περίπου 15.000 εργαζόμενους στάθηκε ιδιαίτερα στη αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Την χαρακτήρισε μάλιστα «ως την μεγάλη αλλαγή που βλέπουμε να έρχεται», λέγοντας πως οι καταναλωτές δεν ψάχνουν πλέον για κάτι μαζικό.

«Έχουμε μπει», είπε «στην εποχή όπου οι προσωποποιημένες κατευθυνόμενες ενέργειες αποτελούν όλο και περισσότερο το ζητούμενο από την επόμενη αλλά και την υπάρχουσα γενιά πελατών», για να προσθέσει πως η εξειδίκευση των ενεργειών, το «personalization» θα βρεθεί στο επίκεντρο.

Προκειμένου να διαχειριστεί καλύτερα τις προκλήσεις της νέας εποχής, η ΑΒ προσδιόρισε έξι περιοχές, στις οποίες επικεντρώνει τις προσπάθειές της. Πρόκειται για το brand purpose, την εστίαση στον πελάτη, την υποστήριξη όλων των καναλιών πώλησης, την στήριξη της κοινωνίας, τη συνέχιση των στοχευμένων επενδύσεων και την καινοτομία.

Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στον πελάτη, τα αγοραστικά κριτήρια του οποίου έχουν αλλάξει σημαντικά. Σύμφωνα με τον κ. Σταύρου, η ΑΒ συνεχίζει κανονικά το επενδυτικό της πλάνο και εστιάζει στο «customer value» ενώ περιλαμβάνει και την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων, την ψηφιοποίηση και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Κάνει τον γύρο του διαδικτύου η είδηση που κυκλοφόρησε για τα ΑΒ Βασιλόπουλος

Για σένα που αγαπάς την υγιεινή διατροφή και βάζεις την κινόα πάνω κι από το μουσακά. Για σένα που μετά το φαγητό, σου “μυρίζει” πάντα ένα γλυκάκι! Ή μήπως όχι μόνο ένα; Για σένα που “ακούς” κάθε υλικό στην μπουκιά σου και ξέρεις με τι να συνδυάσεις την τελευταία γουλιά από το λευκό ξηρό κρασί σου.

Για να μην πάει χαμένη! Για σένα που γνωρίζεις ότι κουζίνα σαν την ελληνική δεν υπάρχει. Αλλά και φαγητά σαν τα γιουβαρλάκια “πού να τα βρεις γιαβρί μου” που έλεγε κι η γιαγιά σου…

Για σένα που δεν χάνεις ευκαιρία να γυρνάς τον κόσμο – εντάξει, όχι, κυριολεκτικά, αλλά μέσα από νέες συνταγές - για να δοκιμάζεις γεύσεις από κάθε κοντινό και μακρινό σημείο της υδρογείου σφαίρας. Δείτε εδώ και τη συνεργασία που έχει συνάψει ο ΑΒ Βασιλόπουλος.

ΑΒ Βασιλόπουλος κουίζ

Αλλά και για σένα που διαβάζεις όλα τα παραπάνω και σκέφτεσαι… Τι “τύποι” είναι αυτοί ανάμεσά μας; Και “άραγε, εγώ τώρα τι τύπος είμαι”;

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, σου έχουμε την απάντηση! Και όχι μόνο την απάντηση, αλλά και πλούσια δώρα! Γιατί θέλουμε να είσαι απλά ο εαυτός σου! Γιατί εμείς είμαστε εδώ για σένα, “για ό,τι θέλεις να είσαι”. Για ό,τι “τύπος” θέλεις να είσαι!

Έως τις 23 Νοεμβρίου, λοιπόν, ένα απολαυστικό quiz σε περιμένει στο giaotitheleisnaeisai.ab.gr/quiz/. Απάντησε σε οχτώ (8) απλές ερωτήσεις και ανακάλυψε #TiTheleisNaEisai σύμφωνα με τις απαντήσεις σου.

Είσαι ο “healthy κι όποιος αντέχει”, δηλαδή, αυτός που διασκεδάζει διαβάζοντας τα διατροφικά στοιχεία πάνω σε κάθε συσκευασία; Και γι’ αυτό δεν πάει και κανείς μαζί σου για ψώνια!

Είσαι ο “έχουμε κάνα γλυκό”; Αυτός που, μεταξύ άλλων, είναι του σιροπιαστού, του κουταλιού, του ταψιού, του παγωτού, του “να σταματήσουμε και για κάνα γλυκάκι ρε παιδιά, στο δρόμο μας είναι;”!

Μήπως είσαι “γκουρμεδιάρης”; Δηλαδή, συνδυάζεις υπέροχα τη σοκολάτα με ρούμι και ξέρεις καλά ότι το μπρι δεν έχει καμία σχέση με το σκουμπρί!

Είσαι ο “να κρατάμε λίγο τις παραδόσεις”; Δηλαδή, αυτός που σταυρώνει τις πίτες προτού τις βάλει στον φούρνο και στέλνει ρουφηχτά φιλιά για να μην του κόψει το αβγολέμονο.

Ή, είσαι “σουρταφερτατζής”, που το καλύτερό σου είναι να γυρνάς τον κόσμο ή του κόσμου τα εστιατόρια και να δοκιμάζεις τα πάντα;

Μόλις ολοκληρώσεις το ΑΒ QUIZ! #TiTheleisNaEisai, θα έχεις βρει τι θέλεις να είσαι και θα μπεις σε κλήρωση για να διεκδικήσεις μοναδικά δώρα. Γιατί πέντε (5) τυχεροί νικητές θα κερδίσουν δωροεπιταγές ΑΒ αξίας €200 και ένα δώρο, αξίας τουλάχιστον €230, απολύτως ταιριαστό με… τον τύπο τους.

Εσύ, τελικά, #TiTheleisNaEisai;

Αν έφτασες να διαβάζεις έως εδώ, σίγουρα είσαι τύπος “ΑΒ”!