Σφιχτά και καλοσχηματισμένα χέρια; Αυτές είναι οι 3 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις ακόμα κι αν είσαι αρχάρια στη γυμναστική

Η fitness coach, Σάντυ Κανιού, αναλύει

Έφη Εκίζογλου
Youweekly Editor
Unsplash.com
Unsplash.com

Οι τρικέφαλοι μύες, που βρίσκονται στο πίσω μέρος των μπράτσων, είναι το κλειδί για να το πετύχεις. Σε αυτό το άρθρο, η fitness coach, Σάντυ Κανιού δίνει τις καλύτερες ασκήσεις και συμβουλές για να τονώσεις τους τρικεφάλους σου και να νιώσεις πιο δυνατή και γεμάτη αυτοπεποίθηση.

Είτε είσαι αρχάρια στη γυμναστική είτε έμπειρη, αυτές οι ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο σου. Ξεκινάμε!

3 σωτήριες ασκήσεις για καλοσχηματισμένα χέρια

Ασκήσεις για χέρια
Unsplash.com

Κλασσικές Βυθίσεις Τρικέφαλου

Τοποθέτησε τα χέρια σου σε ένα πάγκο πίσω από την πλάτη σου, λύγισε τους αγκώνες σου και χαμήλωσε το σώμα σου προς το έδαφος, στη συνέχεια επίστρεψε στην αρχική θέση.

  • Tip: Διατήρησε τον κορμό σου ευθύ και τα πόδια σου τεντωμένα μπροστά. Εκτέλεσε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

Δείτε επίσης: Τα βάρη παχαίνουν τελικά; Μια γυμνάστρια αποκαλύπτει την πραγματική αλήθεια

Κλειστές Κάμψεις

Πάρε την θέση για κλασικές κάμψεις, αλλά τοποθέτησε τα χέρια σου πιο κοντά, κάτω από το στήθος σας, και εκτέλεσε την άσκηση.

  • Tip: Κράτησε το σώμα σου σε ευθεία γραμμή από το κεφάλι έως τα πόδια. Επανάλαβε 3 σετ των 10-15 επαναλήψεων.

Εκτάσεις Τρικέφαλου με Βαράκι Πάνω από το Κεφάλι

Κράτησε ένα βαράκι με τα δύο χέρια και σήκωσε το πάνω από το κεφάλι σου. Λύγισε τους αγκώνες σου και χαμήλωσε τον αλτήρα πίσω από το κεφάλι, στη συνέχεια επανάφερε στην αρχική θέση.

  • Tip: Διατήρησε τους αγκώνες κοντά στο κεφάλι και έλεγξε την κίνηση. Εκτελέστε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

Να θυμάσαι πως για να δεις αποτέλεσμα απαιτείται αφοσίωση και συνέπεια. Ακολούθησε τις παραπάνω ασκήσεις και συμβουλές και θα αποκτήσεις δυνατά και καλοσχηματισμένα χέρια.

Εμπρός λοιπόν, ξεκίνησε την προπόνηση σου σήμερα κιόλας!