Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Ζέτα Μακρυπούλια: Πιο εντυπωσιακή από ποτέ! Αυτά είναι τα μυστικά για την άψογη σιλουέτα της!

Ζέτα Μακρυπούλια: Πιο εντυπωσιακή από ποτέ! Αυτά είναι τα μυστικά για την άψογη σιλουέτα της!

Αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής!

Αναμφισβήτητα είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές γυναίκες στην ελληνική showbiz! Η παρουσιάστρια του Ρουκ Ζουκ, είναι πιο όμορφη και λαμπερή από ποτέ!

Ο λόγος για την Ζέτα Μακρυπόυλια, που κάθε φορά αποδεικνύει πόσο ακομπλεξάριστη είναι! Η ίδια, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media, μια φωτογραφία την ώρα που κάνει Contouring! Διαβάστε παρακάτω....

Δείτε ακόμη: Ελένη Τσολάκη: Η θαυματουργή της δίαιτα λίγο πριν την έναρξη της εκπομπής της!

Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, μας έχει εντυπωσιάσει ακόμα περισσότερο με τη σιλουέτα της, καθώς κατάφερε να χάσει 10 κιλά και να διατηρήσει τη γραμμή της. Ακολούθησε κι εσύ τη δίαιτά της για να απαλλαγείς από τα ενοχλητικά παχάκια!

Aναλυτικά όλη η δίαιτα της Ζέτας Μακρυπούλια:

Δευτέρα

Πρωινό: 1 καφές και 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό: Ψητό μπιφτέκι κοτόπουλου με σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 μικρό κομματάκι σοκολάτα υγείας

Βραδινό: 1 γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι και 1 χούφτα καρύδια

Δείτε ακόμη: Kωνσταντίνα Σπυροπούλου: Αυτή είναι η δίαιτα που κάνει πριν την πρεμιέρα του My Style Rocks!

Τρίτη

Πρωινό- 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και 1 γιαούρτι 2% με δημητριακά

Δεκατιανό- 1 μήλο

Μεσημεριανό- 1 μικρή σαλάτα ρόκα με μια κ.σ. ελαιόλαδο, 1 μερίδα μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα χωρίς τυρί

Απογευματινό- 1 μπάρα δημητριακών

Βραδινό- 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

Τετάρτη

Πρωινό- 1 καφές, 1 γιαούρτι 2% με 1 κομμένο μήλο

Δεκατιανό- 1 χούφτα αμύγδαλα

Μεσημεριανό- 1 μερίδα φασολάκια μαγειρεμένα με ελαιόλαδο

Απογευματινό- 1 μικρό κομματάκι σοκολάτα υγείας

Βραδινό- 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

Πέμπτη

Πρωινό- 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι, 1 μπάρα δημητριακών

Δεκατιανό- 1 μήλο

Μεσημεριανό- Σαλάτα μπρόκολο με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 ψητό μπιφτέκι κοτόπουλου

Απογευματινό- 1 χούφτα αμύγδαλα

Βραδινό- 1 γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι και 1 χούφτα καρύδια

Παρασκευή

Πρωινό- 1 καφές, 1 γιαούρτι 2% με δημητριακά

Δεκατιανό- 1 μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό- 1 μερίδα αρακά μαγειρεμένο με ελαιόλαδο

Απογευματινό- 1 μικρό κομμάτι σοκολάτα υγείας

Βραδινό- 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

Δείτε ακόμη: Μαριάντα Πιερίδη: Η μυστική διατροφή που ακολουθεί για κορμί "θάνατο"!

Σάββατο

Πρωινό- 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και 1 μπάρα δημητριακών

Δεκατιανό- 1 χούφτα αμύγδαλα

Μεσημεριανό- 1 σαλάτα ρόκα με μια κ.σ. ελαιόλαδο και ψητό στήθος κοτόπουλου

Απογευματινό- 1 μικρό κομμάτι σοκολάτα υγείας

Βραδινό- 1 γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι και 1 χούφτα καρύδια

Κυριακή

Πρωινό- 1 καφές και 1 μπάρα δημητριακών

Δεκατιανό- 1 μήλο και 1 χούφτα αμύγδαλα

Μεσημεριανό- 1 σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο με ψητό μπιφτέκι κοτόπουλου

Απογευματινό- 1 μπάρα δημητριακών

Βραδινό- 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

Share