Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Εύκολες ασκήσεις γυμναστικής για να κάνεις εκτός σπιτιού τώρα που έχει κρύο

Δεν χρειάζεται να αφήνετε την γυμναστική σας!

Εύκολες ασκήσεις γυμναστικής για να κάνεις εκτός σπιτιού τώρα που έχει κρύο
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 11.12.2019 15:34
Αρθρογράφος: Ανθή Ιωαννίδου
ΑΝΘΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Follow us on Google News

Θέλεις να γυμναστείς ωστόσο έχει κρύο, αυτές οι εύκολες ασκήσεις γυμναστικής είναι ό,τι πρέπει για να κάνεις εκτός σπιτιού αυτή την περίοδο.

Θέσε έναν στόχο, αρχικά, εσύ καθορίζεις αν θέλεις να γυμναστείς για παράδειγμα τέσσερις φορές την εβδομάδα και ποιες μέρες θέλεις να κάτσεις μέσα με ένα πουλόβερ και μια ταινία.

Άσκηση #1

Γίνε fit, χωρίς να αφήσεις το σπίτι σου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανεβαίνεις πάνω κάτω στις σκάλες του σπιτιού σου και να το κάνεις ακόμα και με τις πυτζάμες σου.

Προθέρμανση: Κατέβα πάνω κάτω στην αρχή για 10 φορές τουλάχιστον σε 3 επαναλήψεις.

Η άσκηση: Διάλεξε μια άσκηση από τις παρακάτω και κάνε 10 επαναλήψεις, μετά ανέβα - κατέβα τις σκάλες τρεις φορές. Διάλεξε άλλη άσκηση και κάνε πάλι 10 επαναλήψεις μετά ανέβα κατέβα πάλι στα σκαλιά τρεις φορές και συνέχισε να κάνεις το ίδιο με τις άλλες ασκήσεις.

Standing Push - Ups: Στήσου μπροστά σε έναν τοίχο και απομακρύνσου. Βάλε τις παλάμες σου στον τοίχο στο ύψους του ώμου, τέντωσε τα χέρια σου και χαμήλωσε λίγο το σώμα σου και γύρνα στην αρχική σου θέση.

Εντωμεταξύ μήπως πρέπει να απολύσεις τον προσωπικό σου γυμναστή; δες τα σημάδια!

Προβολές Κάνε προβολές και μετά κάνε κάποια βήματα μέσα στον χώρο

Πηδηματάκια

Καθίσματα

Κατέβα πάλι δυο τρεις φορές στα σκαλιά για να χαλαρώσει

Άσκηση #2

Κάνε γυμναστική σε κάποιο εμπορικό κέντρο. Είναι ζεστά και υπάρχει καφές. Πήγαινε πάρε μια φίλη σου και ξεκινάτε να περπατάτε.

Περπατήστε για 5 λεπτά κάπου άνετα

Η άσκηση: Περπάτα 20 λεπτά στο mall, την ώρα που περπατάς κάνε 10 πηδηματάκια μπροστά από τα μαγαζιά. Όταν περνάς από κάποιο κατάστημα παιδιών κάνε 10 καθίσματα. Από κοσμηματοπωλείο κάνε 20 προβολές. Όταν φτάσεις σε μαγαζί με φαγητό περπάτα εκεί για 10 λεπτά. Όταν φτάσεις σε κάποιο άδειο παγκάκι κάνε 10 push ups.

Μετά ξεκουράσου και 5 λεπτά σε κάποιο άνετο μέρος.

Ξεκινάς γυμναστήριο; Αυτά πρέπει να έχεις μαζί σου οπωσδήποτε!

Επιτέλους αρχίζεις γυμναστήριο, αλλά δεν ξέρεις τι πρέπει να πάρεις μαζί;

Το γυμναστήριο, για να έχει οφέλη, πρέπει να αποτελεί τρόπο ζωής. Γι' αυτό, πέρα από το να βρούμε το είδος άσκησης που μας ταιριάζει και το δικό μας στυλ, πάρα πολύ σημαντικό είναι να είμαστε κατάλληλα οργανωμένοι, δηλαδή να έχουμε μαζί μας τα σωστά πράγματα. Ποιά είναι αυτά;

Αποσμητικό

Το γυμναστήριο είναι εξ' ορισμού ένας κλειστός χώρος όπου πηγαίνουμε με σκοπό να ιδρώσουμε. Οπότε τα πράγματα μπορεί να γίνουν... αμήχανα. Η υγιεινή μας πρέπει να είναι το Άλφα και το Ωμέγα. Φοράμε καθαρά ρούχα και φυσικά, αποσμητικό πριν και μετά την άσκηση και το ντους.

Πετσέτες

Χρειάζεστε δύο, μια για να χρησιμοποιείτε τα διάφορα όργανα και στρώματα γυμναστικής και άλλη μία, μικρότερη, για να σκουπίζεστε. Είναι θέμα υγιεινής, της δικής σας αλλά και των υπολοίπων.

Νερό

Φαντάζει αυτονόητο αλλά λείπει από πολλές τσάντες. Όταν προπονούμαστε χάνουμε υγρά λόγω εφίδρωσης, οπότε χρειαζόμαστε απαραιτήτως μια πηγή ενυδάτωσης. Μπορεί να υπάρχει ψύκτης στον χώρο προπόνησης ή να πωλούνται μπουκαλάκια, αλλά καλό θα είναι να έχετε αυτονομία σε αυτό το θέμα. Προτιμήστε τα γυάλινα μπουκάλια κι ας είναι πιο βαριά, καθώς το πλαστικό περιέχει επικίνδυνες τοξικές ουσίες.

Δεύτερο ζευγάρι παπούτσια (και κάλτσες)

Στους περισσότερους χώρους προπόνησης, αν όχι σε όλους, επιβάλλεται η χρήση καθαρών αθλητικών παπουτσιών.
Κρατήστε ένα ζευγάρι το οποίο θα το χρησιμοποιείτε μόνο για το γυμναστήριο και δεν θα το φοράτε πουθενά αλλού. Επιπρόσθετα, το έξτρα ζευγάρι κάλτσες θα σας σώσει τόσο από τις δυσάρεστες οσμές όσο και από ενδεχόμενες μυκητιάσεις!

Μεταπροπονητικό σνακ ή shake πρωτεΐνης

Μετά από μια καλή προπόνηση η ψυχολογία μας ανεβαίνει, αλλά τα ενεργειακά μας αποθέματα πέφτουν και χρειάζονται αναπλήρωση. Αποφύγετε τις ενεργειακές μπάρες και τα γλυκά και προτιμήστε ένα shake -ή άλλη πηγή καθαρής- πρωτεΐνης, φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Τσάντα μεταφοράς...
Αυτονόητο, η πετσέτα σας, οι αλλαξιές σας και τα λοιπά σας αξεσουάρ πρέπει να μπουν κάπου. Καιρός λοιπόν να πάρετε μια καθώς πρέπει γυμναστηριακή τσάντα, όπου θα τα έχετε όλα μαζί και εν τάξει.

Καλές προπονήσεις!

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Η Φιλιώ Τσίνογλου είναι η πιο cool μαμά και μας δείχνει ασκήσεις γυμναστικής μαζί με την κορούλα της!

Προσοχή! Αυτή είναι η ιδανική άσκηση για μετά τα 60!

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο Youweekly.gr!

Share