Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Προσοχή! Αυτή είναι η ιδανική άσκηση για μετά τα 60!

Δοκίμασέ τη τώρα!

Προσοχή! Αυτή είναι η ιδανική άσκηση για μετά τα 60!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 17.11.2019 13:39

Προσοχή! Θες και εσύ να γυμναστείς αλλά δεν ξέρεις ποια είναι η σωστή άσκηση για σένα; Αυτή είναι η ιδανική άσκηση για μετά τα 60!

Ξεκίνα αμέσως! Μην χάνεις ούτε λεπτό!

Κορίτσια προσοχή! Έτσι θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά και δυνατό κορμό!

Δεν υπάρχει μόνο μία απάντηση, όπως και όλα τα άτομα που είναι 50 ετών δεν είναι ίδια. Εξαρτάται από το πόσο γυμνασμένος είσαι και ποια είναι τα ειδικά θέματα υγείας που μπορεί να αντιμετωπίζεις. Είσαι στην εμμηνόπαυση; Έχεις αρθριτικά; Πονάνε τα γόνατά σου;

Οι πιο ασφαλείς ασκήσεις, ειδικά για άτομα προχωρημένης ηλικίας, είναι:

Γρήγορο περπάτημα, σε επίπεδη επιφάνεια. Ο ρυθμός πρέπει να είναι όσο γρήγορος χρειάζεται για να μπορείτε να μιλήσετε χωρίς να λαχανιάζετε.
Ασκήσεις με βάρη, ανάλογα με τη δύναμή σας.
Ασκήσεις που χρησιμοποιούν το βάρος του σώματος, όπως καθίσματα και κάμψεις.
Yoga, tai chi, pilates.
Κολύμβηση.
Αν κατά τη διάρκεια της γυμναστικής αισθανθείς ζάλη, ναυτία ή έντονο πόνο, σταμάτα την άσκηση και μίλα με τον γιατρό σου.

Πηγή: THE BODY

Με αυτήν την άσκηση θα κάψετε 160 θερμίδες μόνο μέσα σε 10 λεπτά!

Αυτή είναι η άσκηση που θα σας κάνει να κάψετε 160 θερμίδες μόνο μέσα σε 10 λεπτά! Απίστευτο κι όμως αληθινό!

Θέλετε να αυξήσετε την καρδιοαναπνευστική σας ικανότητα, να χάσετε λίπος, να κάψετε θερμίδες, να χάσετε βάρος και όλα αυτά να γίνουν σε μικρό χρονικό διάστημα;

Χωρίς όμως να αφιερώσετε πολύ χρόνο; Και να το διασκεδάζετε; Υπαρχει τρόπος!

Το καλύτερο είναι πως δεν χρειάζεστε γυμναστήριο στο σπίτι. Δεν χρειάζονται μηχανήματα ή άλλα εργαλεία, για να έχετε καλά αποτελέσματα.

Αυτή η άσκηση βοηθά πολύ σημαντικά στην καρδιά, την ευελιξία, τον ρυθμό, τη δύναμη των μυών, τους ώμους, τα χέρια και τα πόδια. «Κάψε» το λίπος που τόσο καιρό σε βασανίζει με αυτούς του 4 απλούς τρόπους!

Πρόκειται για μια εξαιρετική άσκηση, γιατί δεν απαιτεί ούτε ιδιαίτερο εξοπλισμό, ούτε πολλά χρήματα, ούτε συγκεκριμένο χώρο διεξαγωγής.

Δέκα λεπτά είναι αρκετά για να κρατήσουν το σώμα σας σε φόρμα και να κάψετε έως και 160 θερμίδες.

Θυμηθείτε τα παιδικά σας χρόνια λοιπόν και αγοράστε ένα σχοινάκι!

Μην απογοητευτείτε αν διαπιστώσετε ότι δεν έχετε τις ίδιες ικανότητες όπως παλιά, γιατί όπως θα δείτε, είναι απλό!

Το σχοινάκι δεν είναι μόνο παιχνίδι, αλλά και ένας τέλειος τρόπος γυμναστικής με μεγάλα οφέλη για τον οργανισμό και το σώμα. Εύχρηστο και πρακτικό, γιατί μπορείς να ασκηθείς παντού, μπορείς να γυμνάσεις όλες τις ομάδες και να κάψεις θερμίδες και λίπος.

Είναι και ένας αποτελεσματικός τρόπος να μείνετε σε φόρμα και να αυξήσετε τη χωρητικότητα των πνευμόνων σας και τη φυσική σας αντοχή ταυτόχρονα.

Πρόσφατη μεγάλη έρευνα διαπίστωσε ότι το σχοινάκι είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις αεροβικής και μπορεί να φέρει πολύ γρήγορα στην σωματική κατάσταση που επιθυμείτε.

Το σκοινάκι είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο για το κάψιμο θερμίδων. 1 ώρα άσκησης με αυτό «καίει» 800 θερμίδες, ενώ 10 λεπτά ισοδυναμούν με μισή ώρα jogging.

Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που τελευταία όλο και περισσότεροι γυμναστές το εντάσσουν στα προγράμματα τους, σαν ζέσταμα, σαν πλήρες πρόγραμμα ή ανάμεσα σε σετ ασκήσεων και γίνεται το αγαπημένο αξεσουάρ των γυναικών που θέλουν να διατηρούνται fit.

Εκτός από αερόβια άσκηση, το σχοινάκι προσφέρει και άλλα οφέλη. Τονώνει όλο το σώμα, βοηθάει στην μυϊκή ενδυνάμωση των ποδιών, των γλουτών και των χεριών, βελτιώνει την ισορροπία και το συντονισμό των κινήσεων.

Επίσης, το σχοινάκι ενθαρρύνει το σώμα μας να παράγει ενδορφίνες. Αυτές οι ορμόνες μας βοηθούν να χαλαρώσουμε και μειώνουν την αγωνία και το άγχος.

Επιπλέον, μπορείτε να γυμναστείτε σε οποιοδήποτε χώρο και μικρό όπως είναι σε μέγεθος μπορείτε να το παίρνετε μαζί σας στις εκδρομές και στα ταξίδια.

Είναι ελαφρύ, οικονομικό, δεν πιάνει χώρο, κυκλοφορεί σε ότι χρώμα θέλετε.

Tip: Ποιο είναι τα κατάλληλο μέγεθος για το ύψος σας;

Αυτό, που όταν στέκεστε πατώντας στο κέντρο και σηκώνετε τις άκρες, θα πρέπει οι λαβές να φτάνουν στις μασχάλες σας. Συνήθως το μήκος κυμαίνεται ανάμεσα 270εκ-330εκ. Αν είναι μακρύ, εύκολα κάντε ένα κόμπο για να το προσαρμόσετε.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Ιωάννα Τούνη: Αυτή είναι η γυμναστική της για γλουτούς στον... θεό! (Βίντεο)

4 ασκήσεις αρκούν για να αποκτήσεις πόδια σαν πέτρα

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο Youweekly.gr!

Share