Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Κοιτάς φαγητά στο Instagram; Δεν φαντάζεσε πως μπορεί να επηρεάσει την διατροφή σου!

Κι όμως παίζουν μεγάλο ρόλο!

Κοιτάς φαγητά στο Instagram; Δεν φαντάζεσε πως μπορεί να επηρεάσει την διατροφή σου!
HEALTH NEWS 12.02.2020 15:15
Αρθρογράφος: Ανθή Ιωαννίδου
ΑΝΘΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Είσαι από αυτούς που κοιτάνε φαγητά στο Instagram στον ελεύθερο σου χρόνο; Έρευνες έδειξαν πως κι όμως αυτή σου η συνηθεία μπορεί να επηρεάσει την διατροφή σου πολύ παραπάνω από όσο περίμενες ότι μπορεί να το κάνει.

Το να κοιτάς φαγητά στο Instagram επηρεάζει το τι επιλέγεις να φας σύμφωνα με νέες έρευνες.

Όπως έδειξε το Aston University of Life and Health Sciences στην Βρετανία, πολλοί άνθρωποι τρώνε περισσότερο ότι βλέπουν και τους φίλους τους να κάνουν, από αυτά που βλέπουν στα social media.

Η έρευνα έδειξε πως τρως συγκεκριμένα φαγητά αν βλέπεις πως οι φίλοι σου στα social media κάνουν το ίδιο.Δείτε επίσης πως να χάσετε εύκολα κιλά σύμφωνα με τις δίαιτες των celebrities!

Αυτό έχει καλές αλλά και κακές επιρροές στην υγεία σου. Οι συμμετέχοντες έτρωγαν πολλά φρούτα και λαχανικά αν τα συναντούσαν πολύ στα social media, από την άλλη, άλλοι συμμετέχοντες έτρωγαν πολλά junk food αν το έβλεπαν στη ροή τους.

Η έρευνα έδειξα πως επηρεαζόμαστε από τα social media πολύ παραπάνω από ότι νομίζουμε και δεν καταλαβαίνουμε πως αλλάζει η διατροφή μας και δεν κάνουμε τις δικές μας επιλογές αλλά των φίλων μας.
Έτσι αν πίστευουμε πως οι φίλοι μας τρώνε πολλά λαχανικά και φρούτα κάνουμε το ίδιο, αν πιστεύουμε πως τρώνε πολλά snack και αναψυτικά τρώμε τρόφιμα κακά για την υγεία μας.

«Η συνέπεια είναι ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα social media ως εργαλείο για να« ωθήσουμε »την συμπεριφορά του άλλου σε διατροφικές ομάδες και, ενδεχομένως, να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη γνώση ως εργαλείο για τις κακές μας συνήθειες».

Ζηλεύεις το κορμί της Megan Fox; Απόκτησε το με τα μυστικά της διατροφής της!

Απόκτησε το κορμί της Megan Fox με τα μυστικά της διατροφής της! Αν το ζηλεύεις σταμάτα! Τώρα μπορείς να το έχεις κι εσύ!

Η γνωστή και κούκλα ηθοποιός, Μέγκαν Φοξ είναι γνωστή για τρία πράγματα: για την εμμονή της να γίνει διάδοχος της Αντζελίνα Τζολί, για τον σύντροφό της Μπράιαν Όστιν Γκριν (τον γλυκούλη Ντέιβιντ από τα Χτυποκάρδια τον οποίο κατάφερε να παντρευτεί) και φυσικά και τους κοιλιακούς της που «σκοτώνουν».

Τα διατροφικά μυστικά της Φοξ είναι μικρά αλλά θαυματουργά όπως φαίνεται.

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που η Μέγκαν αποκάλυψε την αποτοξινωτική δίαιτα που ακολουθεί κάθε φορά που θέλει να "καθαρίσει" τον οργανισμό της και για λίγες ημέρες μόνο και ν' απαλλαγεί από την κατακράτηση υγρών που της δημιουργεί ο εμμηνορροϊκός κύκλος.. Όπως δημοσίευσε πρόσφατα η εφημερίδα "Herald Sun', η Φοξ ακολουθεί ανά διαστήματα μια μέθοδο αποβολής των τοξινών που στηρίζεται στην κατανάλωση ξυδιού σε μικρά σφηνάκια. Η ίδια η ηθοποιός έχει αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Το νερό, τα μήλα και τα λαχανικά καθαρίζουν εντελώς τον οργανισμό από τις τοξικές ουσίες. Δεν είμαι αυτή που κάνει δίαιτα και ασκήσεις γυμναστικής συχνά, επειδή είμαι αρκετά απασχολημένη και μεγάλη τεμπέλα. Ταυτόχρονα είμαι και πολύ λιχουδιάρα και δεν μπορώ ν' αντισταθώ στα γλυκά».

Οι ειδικοί επιστήμονες επισημαίνουν πάντως πως οι αυστηρές δίαιτες αποτοξίνωσης μπορούν να βλάψουν τον οργανισμό, ειδικά εφόσον τις πραγματοποιήσεις για πολλές ημέρες. Άλλωστε και η ίδια η Φοξ εξομολογείται πως δεν υπάρχει μαγικό χάπι και συνταγή στη μάχη με τα περιττά κιλά εξομολογούμενη πως:

Το σώμα (συμπεριλαμβανομένου και του συκωτιού) είναι μια γρασωμένη μηχανή, η οποία δεν θα δουλέψει καλύτερα επειδή απλά καταναλώνεις κάποια ποσότητα ξυδιού (οργανικού, από μήλο ή από τα καλύτερα σταφύλια. Χρειάζονται μικρές αλλαγές στον συνολικό τρόπο ζωής και διατροφής για να διατηρείσαι σε φόρμα.

Εκτός από την αποτοξίνωση, η Μέγκαν έχει φροντίσει ν' αφαιρέσει εντελώς από τη διατροφή της τα τροποποιημένα τρόφιμα και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες αλλά και τις τροφές με πολύ αλάτι. Κάνε το ίδιο: απόφυγε την κατανάλωση πολλών λευκών υδατανθράκων και αντικατάστησε τους με προϊόντα ολικής άλεσης που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Ταυτόχρονα, πες ναι στο πολύ νερό, στα λαχανικά και στα φρούτα.

Η Μέγκαν δεν μπορεί να ρουτινιάζει. Ακόμα και στη διατροφή της αλλά και στον τρόπο που ασκείται, η Φοξ θέλει ποικιλία και κίνητρο. Η ίδια έχει εξομολογηθεί πολλές φορές πως επειδή είναι τεμπέλα, ψάχνει κίνητρο για να γυμνάζεται και εξομολογείται σχετικά:

«Οι άνθρωποι νομίζουν πως τα σώματα που έχουν τα μοντέλα μπορείς να τ' αγοράσεις. Εγώ μόνο μέσα από την ποικιλία τα καταφέρνω. Δεν μπορώ να κάνω την ίδια γυμναστική και να τρώω τις ίδιες τροφές κάθε ημέρα. Γι' αυτό και δεν εκπροσωπώ καμιά διάσημη δίαιτα. Τη μια μέρα κάνω μια διατροφή, την επόμενη άλλη. Αν θέλετε να χάσετε κιλά και ν' αποκτήσετε τους κοιλιακούς μου, κάντε σεξ κάθε μέρα. Δεν αστειεύομαι. Οι κοιλιακοί γυμνάζονται τέλεια κατά τη διάρκεια του σεξ. Κάντε σεξ πρωί και βράδυ και θα δείτε κιλά που θα χάσετε. Και μην ξεχνάτε να βάζετε τη φαντασία σας σε δράση».

Η Μέγκαν γνωρίζει καλά πως για να έχει τους κοιλιακούς που έχει, ιδρώνει πολύ και δηλώνει:

«Αν θέλεις να έχεις άψογους κοιλιακούς, πρέπει να κοπιάσεις και να τους γυμνάζεις σωστά και καθημερινά. Αν κλέβεις, αποτέλεσμα δεν θα δεις, Αν όμως κάνεις 3 σωστά σετ κοιλιακών, ακόμα και μερικά μετά τη γυμναστική η διαφορά θα είναι αισθητή στο σώμα σου. Το ίδιο και με τα παχάκια στα πλάγια. Αν δεν ιδρώσεις, δεν θα τα λιώσεις. Απαιτείται τουλάχιστον μια ώρα αεροβικής άσκησης καθημερινά για να εξαφανιστούν. Όταν γυμνάζεσαι, θα πρέπει να γυμνάζεσαι αληθινά. Κλείσε το κινητό, απενεργοποίησε το σταθερό και αν μπορείς γυμνάσου μόνη χωρίς τις κολλητές».

Η διατροφή της Μέγκαν πριν από κάποια ταινία ή πρεμιέρα: πριν από κάθε πρεμιέρα η Μέγκαν προσπαθεί να τρέξει το μεταβολισμό της. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 3 γεύματα και 3 ενδιάμεσα σνακ (φρούτο κατά προτίμηση).

Τα γεύματα δεν πρέπει να είναι τεράστια ως μερίδες αλλά ούτε και και πολύ μικρά. Το κλειδί είναι να μην πεθαίνεις στην πείνα και να μην αφήνεις πολλές ώρες ανάμεσα σε κάθε γεύμα και σνακ γιατί έτσι ο μεταβολισμός επιβραδύνεται.

Ταυτόχρονα, μην κόβεις εντελώς τα λιπαρά αλλά κατανάλωσε φυσικά λιπαρά την ενέργεια των οποίων μπορείς να χρησιμοποιείς όσο γυμνάζεσαι.

Καλά λιπαρά θα βρεις για παράδειγμα στο γιαούρτι 2% ή το ελαιόλαδο. Το ίδιο συμβαίνει και με τους υδατάνθρακες που έχεις ανάγκη και οι οποίοι καλό είναι να προέρχονται από φρούτα και λαχανικά.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Χυμός καρότο: Ο χυμός "θαύμα" που θα σε ωφελήσει στην καθημερινότητά σου!

Δεν τρως καθόλου παντζάρια; Μόλις δεις τι προκαλούν στον οργανισμό σου θα αλλάξεις γνώμη!

Διαβάστε περισσότερα health news στο YouWeekly.gr

Share