Καλεσμένος στην εκπομπή της ΕΡΤ, Στούντιο 4, η οποία έκανε πρεμιέρα τη Δευτέρα 4/9 (δείτε εδώ το πρόβλημα υγείας που αποκάλυψε πως έχει η Νάνσυ Ζαμπέτογλου), βρέθηκε την Τετάρτη 6/9 ο Αλέξανδρος Ρήγας, ο οποίος σπάνια επιθυμεί να βρίσκεται σε τηλεοπτικά πλατό. Ο ηθοποιός μίλησε, όμως, αναλυτικά και “ανοιχτά” για όλα, από την καριέρα, μέχρι και την προσωπική του ζωή.
Ένα σημείο της συνέντευξής του που προκάλεσε αίσθηση, ωστόσο, αφορά το γεγονός πως ο ίδιος έχει ολοκληρώσει ήδη τη διαθήκη του, στην ηλικία των 58 ετών. Εξήγησε, λοιπόν, ποιος είναι ο λόγος.
Η διαθήκη του Αλέξανδρου Ρήγα
«Ήταν πρακτικό. Γιατί αντιμετωπίζουμε τον θάνατο ως μακάβριο; Γιατί είναι μακάβριο να κάνεις τη διαθήκη σου; Ναι, την έχω κάνει. Μπορεί να γίνει μία αναθεώρηση. Δεν υπάρχει και καμία περιουσία. Το θεωρώ πρακτικό, γιατί το ατύχημα, ο θάνατος, το συμβάν μπορεί να καραδοκεί ανά πάσα στιγμή. Έπαιξε ρόλο η δική μου ασθένεια. Ο θάνατος κάποιων ανθρώπων που έχουν υπάρξει κοντινά στη ζωή σου, σε επηρεάζει έτσι κι αλλιώς, σε πολλά πράγματα. Σίγουρα σου υπενθυμίζει ότι το τρένο μπορεί να σταματήσει ανά πάσα στιγμή χωρίς να σε ρωτήσει.
Άρα, το να προετοιμάζεσαι δεν είναι κακό, ούτε μακάβριο. Ίσως μερικές φορές μπορεί να είναι απελευθερωτικό γιατί μπορεί να θυμάσαι κάθε μέρα ότι πρέπει να κάνεις πράγματα που αγαπάς, που σου αρέσουν. Τώρα δεν φοβάμαι τον θάνατο, είμαι θυμωμένος, πολύ. Γιατί να πρέπει να πεθαίνουμε; Θα τελειώσει όλο αυτό και όσοι σ’ αγαπάνε θα συνεχίζουν να πίνουν καφέ, να κάνουν έρωτα… Ότι θα υπάρχει η ζωή χωρίς εσένα δεν έχει έναν θυμό;», είπε χαρακτηριστικά.
Η μεγάλη απώλεια βάρους του
Και λίγο αργότερα επισήμανε για την απώλεια βάρους του η οποία απασχόλησε πολύ: «Ήθελα να χάσω βάρος. Εύκολα γίνεται όταν βλέπεις την αλλαγή πάνω σου. Μου άρεσε που έβλεπα την αλλαγή πάνω μου. Δεν έχω φτάσει ακόμη στον προορισμό μου. Έκανα αυτό που ξέρουμε όλοι, άμα κόψεις αυτά που σου αρέσουν θα χάσεις. Το κάνω περίπου 14 μήνες. Άμα πεινάω νευριάζω, αλλά φροντίζω να τρώω πράγματα που δεν θα με πειράξουν πολύ», εξήγησε.
Και έπειτα ξεκινήσει να μιλά για την καριέρα, τους ρόλους και τα πρόσωπα που τον σημάδεψαν (δείτε εδώ το νέο του πρότζεκτ που θέλουν διακαώς το ΣΚΑΙ και ο ALPHA): «Χωρίς την Μίρκα μπορεί να έκανα άλλη δουλειά, μπορεί να ήμουν φιλόλογος. Τη γνώρισα σε μια παράσταση που ήταν και ο Βλάσης Μπονάτσος. Ήταν ένα θεατρικό έργο στο Θέατρο Λαμπέτη και ο Βλάσης με γνώρισε στην Μίρκα. Ήταν ένας εξαίρετος άνθρωπος. Του έλεγα ότι γράφω και μου είπε να μου τη γνωρίσει γιατί θα της άρεσε αυτό που κάνει. Της άρεσε.
Χρωστάω όλα στη Μίρκα και στον Κώστα Σπυρόπουλο. Μου έδωσαν χέρι και ο Κώστας πολύ μεγάλη βοήθεια όταν βγήκα από τη σχολή. Τότε μου φάνηκαν όλα εύκολα και θεωρούσα ότι ήμουν πολύ σπουδαίος και πώς άργησαν και να με ανακαλύψουν. Το πλήρωσα γιατί η αλαζονεία είναι μια επιταγή που πάντα θα την κρατάνε κάποιοι άνθρωποι. Θεωρούσα ότι ήμουν ό,τι σπουδαιότερο έχει γεννήσει η σκηνή. Είχα πολλές απαιτήσεις και οικονομικές απαιτήσεις. Ήμουν ζόρικο παιδί. Έφαγα το “ξύλο” μου και συνήλθα».
«Δεν βλέπω τις σειρές μου. Για να πέσεις πάνω σε μια σειρά πρέπει να το κυνηγάς. Αν πέσω, το γυρίζω. Για μένα η κάθε δουλειά τελειώνει όταν βγαίνω από το μοντάζ και παραδίδω. Πάντα ανακαλύπτεις λάθη. Προϋποθέτει μια καλή και υγιή σχέση με τον εαυτό μου για να το αντιμετωπίσω πιο χαλαρά. Μεγαλώνοντας θεωρητικά πρέπει να τα βρίσκεις αλλά δεν το βλέπω να μου βγαίνει. Σίγουρα πέφτουν οι εντάσεις και οι ρυθμοί γιατί έρχεται η ίδια η πραγματικότητα που σε μαζεύει από εκρήξεις», ανέφερε σε άλλο σημείο.
Και έπειτα έκανε μία μεγάλη αποκάλυψη για έναν “τεράστιο” ρόλο του: «”Κλέψαμε” τον ρόλο της Ντίνα Κώνστα στους “Δύο Ξένους” από το “Δις Εξαμαρτείν”. Πατήσαμε πάνω στον Μιχάλη και τον Θανάση, ήταν πρωτομάστορες».
Όσον αφορά στην επιλογή του να έχει περισσότερες γυναίκες στα σίριαλ του, δήλωσε: «Τα πρώτα χρόνια δεν σκέφτεσαι πολύ και βγαίνει αυθόρμητα. Στην πορεία σκέφτηκα ότι ο ψυχισμός της γυναίκας είναι πιο σύνθετος. Οι άντρες είναι “μπουνταλάδες”. Οι γυναίκες είναι πολυσύνθετες οντότητες. Δεν το έχω αναλύσει πολύ για να ξέρω ακριβώς. Η σκιαγράφηση θεατρική και τηλεοπτική εκεί κάθεται πιο καλά.
Μου αρέσει να είμαι κάπου και να ακούω ανθρώπους να έχουν χαρεί με αυτό που έχουμε κάνει. Κάθε δημιουργός δεν φτιάχνει έναν κύκλο ανθρώπων που ακουμπάει σε αυτούς και είναι πιο ασφαλές το να συνεργάζεσαι μαζί τους και να βγάζεις ένα ωραίο αποτέλεσμα;».