Νέα δεδομένα για τις πτήσεις - Τι πρέπει να κάνουν όσοι θέλουν να ταξιδέψουν μετά τον κορωνοϊό;

Οι ειδικοί προειδοποιούν

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Νέα δεδομένα για τις πτήσεις - Τι πρέπει να κάνουν όσοι θέλουν να ταξιδέψουν μετά τον κορωνοϊό;

Νέα δεδομένα βλέπουν το φως της δημοσιότητας, για το τι πρέπει να κάνουν ότι θέλουν να ταξιδέψουν μετά τον φονικό ιό, κορωνοϊό. Συγκεκριμένα, για το τι θα μπορούσε να ζητηθεί από τους επιβάτες να φτάνουν στα αεροδρόμια έως και τέσσερις ώρες νωρίτερα για να καταστούν δυνατοί οι υγειονομικοί έλεγχοι και τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Οι πτήσεις, αναφέρουν επίσης διεθνή Μέσα, θα είναι πιο ακριβές επειδή οι αεροπορικές εταιρείες θα επιτρέπεται να έχουν περιορισμένο αριθμό ατόμων ώστε να διασφαλίσουν ότι τηρούνται οι αποστάσεις των δύο μέτρων.
Αυτό θα ανεβάσει τις τιμές των εισιτηρίων και θα οδηγήσει σε «άβολες» εμπειρίες πτήσης για ακόμα πέντε χρόνια, δήλωσε ταξιδιωτικός εμπειρογνώμονας στους Times.

«Ακόμα και αν αρχίσει να βρέχει εμβόλια απόψε, εξακολουθούμε να κοιτάμε δύο χρόνια τουλάχιστον μέχρι να επιστρέψουμε σε επίπεδα που παρατηρήθηκαν πριν την πανδημία, και μάλλον πρόκειται να είναι περισσότερο πέντε χρόνια», δήλωσε ο Άντριου Τσάρλτον, διευθύνων σύμβουλος της Aviation Advocacy στους Times. «Θα υπάρχουν λιγότερες πτήσεις, λιγότερες διαθέσιμες θέσεις, οι τιμές θα αυξηθούν και θα υπάρξουν πολύ άβολες συνθήκες λόγω των απαιτήσεων για χρήση προστατευτικών μέσων ασφαλείας και τη διατήρηση της κοινωνικής απόστασης», συνέχισε.

Πτήσεις κορωνοϊός

Νωρίτερα αυτό τον μήνα, η easyJet ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να κρατήσει κενές τις μεσαίες θέσεις στα αεροπλάνα κατά την επανεκκίνηση των πτήσεων.

Ωστόσο, ο Κρις Τάρι, αναλυτής στην Airline, ισχυρίζεται ότι η διατήρηση της απόστασης δύο μέτρων μεταξύ των επιβατών θα σήμαινε ότι το 80% των θέσεων θα πρέπει να είναι άδειο. Για να διασφαλιστεί ότι οι αεροπορικές εταιρείες εξακολουθούν να είναι κερδοφόρες, θα πρέπει να αυξήσουν εκθετικά τις τιμές των εισιτηρίων, είπε στους Times. Αυτό θα σήμαινε επίσης ότι οι διαδρομές που χρησιμοποιούνται σπάνια, θα μπορούσαν να καταργηθούν.

Τα αεροπορικά ταξίδια έχουν μειωθεί δραματικά σε παγκόσμιο επίπεδο για να σταματήσουν την εξάπλωση του κορωνοϊού από χώρα σε χώρα, με τα αεροδρόμια να είναι άδεια και να δέχονται έναν μικρό αριθμό πτήσεων επαναπατρισμού.

Η British Airways αποκάλυψε ότι μετά το πλήγμα του κορωνοϊού σχεδιάζει να απολύσει 12.000 εργαζόμενους, το ένα τέταρτο του συνολικού εργατικού δυναμικού της. Η Virgin Atlantic έχει τεθεί σε καθεστώς αναγκαστικής διαχείρισης στην Αυστραλία, ενώ ο ιδρυτής της Ρίτσαρντ Μπράνσον αναζητεί λύση διάσωσης. Η Wizz Air θα γίνει η πρώτη εμπορική αεροπορική εταιρεία που θα ξεκινήσει να λειτουργεί ξανά αύριο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά αναφέρει ότι όλοι οι επιβάτες πρέπει να φορούν μάσκες. Θα εκτελεί 15 διαδρομές από το αεροδρόμιο του Λούτον σε μια σειρά από προορισμούς όπως η Βουδαπέστη, η Λισαβόνα και η Τενερίφη.

Η Lufthansa ξεκινά τις πτήσεις ξανά τη Δευτέρα, αλλά ζητώντας από τους επιβάτες να φορούν μάσκα προσώπου ή κασκόλ που καλύπτει το στόμα και τη μύτη.

Όσοι ελπίζουν πάντως ότι φέτος το καλοκαίρι θα ταξιδέψουν σε κάποια δημοφιλή χώρα θα απογοητευθούν καθώς μεγάλοι ευρωπαϊκοί προορισμοί όπως η Ιταλία, η Ισπανία και η Γαλλία επλήγησαν σημαντικά από τον κορωνοϊό.

Πηγή: iefimerida.gr

Όσον αφορά την Ελλάδαμ αυτό είναι το σχέδιο "ΧΑΜ" που ανακοίνωσε ο Νίκος Χαρδαλιάς. Πρέπει να τα γνωρίζετε όλα, γιατί από Δευτέρα θα τεθεί σε εφαρμογή.

Στα αεροπλάνα λόγω κορωνοϊού, μπορεί να ζητηθεί αυτό, στα ΜΜΜ όμως τι συμβαίνει;

Οι επιβάτες, αν βλέπουν πολύ κόσμο στα μέσα μεταφοράς, δεν θα πρέπει να επιβιβάζονται αλλά να περιμένουν το επόμενο δρομολόγιο, τηρώντας αποστάσεις σε σταθμούς και στάσεις. Επίσης, θα πρέπει να συνεχίσουν να αποφεύγουν τις συναλλαγές στα γκισέ με μετρητά, αλλά να κάνουν χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Παραμένει σε ισχύ η απαγόρευση εισόδου των επιβατών από τις μπροστινές πόρτες λεωφορείων και τρόλεϊ για την ασφάλεια των οδηγών.

«Αδύνατο να ελεγχθεί πόσοι θα μπουν στον συρμό»

Ο πρόεδρος των Σταθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑΣΥ), Χάρης Δαμάσκος, μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» για το τι θα αλλάξει στα μέσα μεταφοράς από εδώ και στο εξής.

Σύμφωνα με τον κ. Δαμάσκο, οι ελεγκτές των ΜΜΜ αλλά και οι υπάλληλοι των εταιρειών Security θα ελέγχουν εάν οι επιβαίνοντες τηρούν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας στον τομέα των εισιτηρίων.

«Ωστόσο, το πόσοι θα μπουν στο συρμό, είναι αδύνατο να ελεγχθεί. Με βάση την μικρή αποκλιμάκωση που θα υπάρχει στις αποβάθρες, θεωρητικά θα επιβιβάζεται λιγότερος κόσμος και στους συρμούς» πρόσθεσε.

Νέα ωράρια και δρομολόγια - Όλα όσα πρέπει να προσέξετε στα Μέσα Μεταφοράς

Παράλληλα, ανέφερε ότι θα υπάρχουν διαγραμμίσεις στις αποβάθρες, σήμανση, ενώ θα προβληθεί και μια μεγάλη καμπάνια στις πινακίδες των σταθμών, για το που πρέπει να κάθεται ο κόσμος.

Επιπλέον, προκειμένου να ανασχεθεί ο συγχρωτισμός, θα υπάρχει μεγάλη συχνότητα δρομολογίων με μικρή χρονική απόσταση μεταξύ τους.

Τέλος, αναμένεται να υπάρχουν ελεγκτές σε αποβάθρες και συρμούς, προκειμένου να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός και η επιβίβαση παραπάνω ατόμων απ’ όσα επιτρέπονται την κάθε φορά