Γρηγόρης Βαλλιανάτος: Η πρώτη αντίδραση μετά την υπερψήφιση του νομοσχεδίου για τα ομόφυλα ζευγάρια

«Η πόλις εάλω»

Γιώργος Κακογιάννης
Youweekly Editor
Φωτογραφία αρχείου: NDP Photo Agency
Φωτογραφία αρχείου: NDP Photo Agency

Πανηγυρική ήταν η πρώτη αντίδραση του δημοσιογράφου και ακτιβιστή υπέρ της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας Γρηγόρη Βαλλιανάτου, μετά την υπερψήφιση του νομοσχεδίου για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών. Θυμίζουμε πως, λίγα λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα, η Βουλή είχε ψηφίσει με 176 ψήφους υπέρ το νομοσχέδιο, 76 βουλευτές ψήφισαν «όχι» και 2 «παρών», ενώ οι αποχές έφτασαν τις 46.

«Η πόλις εάλω» έγραψε στο Facebook πάνω σε ροζ φόντο. Δείτε την ανάρτησή του:



Δείτε επίσης: Κόλαφος ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος για τον Γρηγόρη Πετράκο: «Αλίμονο στα παιδιά του, θα γίνουν ομοφοβικά»

Τι δήλωνε στο youweekly.gr ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος για το νομοσχέδιο των ομόφυλων ζευγαριών

Ξεκάθαρα υπέρ του νομοσχεδίου, και χωρίς αστερίσκους είχε ταχθεί πρόσφατα ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος. Όπως σημείωνε μάλιστα: «Έχουμε αργήσει τραγικά. Πιστεύω επίσης ότι τα θέματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν είναι για δημοψήφισμα. Εφόσον ανήκουμε στο συμβούλιο της Ευρώπης, έχουμε σημείο αναφοράς την ευρωπαϊκή σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου και είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε τις αποφάσεις του ευρωπαϊκού δικαστηρίου. Όσοι μας διοικούν, μάλλον πιστεύουν ότι αυτά δεν τα καταλαβαίνουμε ή δεν τα ξέρουμε, και περνάνε χρόνια ταλαιπωρίας, ενώ το κράτος διασύρεται. Μπορεί να πέρασαν πέντε χρόνια, αλλά στο τέλος το Ευρωπαϊκό δικαστήριο καταδίκασε την Ελλάδα στην υπόθεση «Βαλλιανάτος κ.α. κατά Ελλάδας». Πέρα από τον διεθνή διασυρμό η χώρα πλήρωσε και χρήματα δηλαδή. Γιατί πρέπει να ρεζιλεύουμε τη χώρα, στο όνομα ποιας ηθικής; Εφόσον ξέρουμε ότι αργά ή γρήγορα αυτά που ισχύουν στην Ευρώπη θα ισχύσουν και εδώ».

Δείτε επίσης: Γρηγόρης Βαλλιανάτος για γάμο και τεκνοθεσία ομόφυλων ζευγαριών: «Στο όνομα ποιας ηθικής ρεζιλεύουμε τη χώρα;»

Μιλώντας για τους λόγους που καθυστέρησε τόσα χρόνια η νομοθεσία, θέλησε να είναι σαφής: «Το πολιτικό κόστος είναι υπαρκτό, και είναι η Εκκλησία της Ελλάδος. Όταν τα μοναστήρια μπορούν μέσα σε ένα μήνα να βγάλουν το κόμμα της Νίκης στη Βουλή από το πουθενά, είναι ξεκάθαρο ότι έχουν μία σημαντική δύναμη. Ποια είναι η λογική ωστόσο, όταν η εκκλησία έχει τοποθετηθεί σαφέστατα εδώ και 40 χρόνια, λέγοντας ότι θεωρεί «αμαρτία» τον πολιτικό γάμο; Και εξακολουθεί να θεωρεί ότι, σύμφωνα με την Ορθόδοξη πίστη, όσοι έχουν κάνει πολιτικό γάμο δεν έχουν παντρευτεί, αλλά είναι μοιχοί και πόρνοι. Εφόσον ο πολιτικός γάμος είναι «του Διαβόλου» για όλο τον κόσμο, τι σημασία έχει αν είναι για τους στρέιτ ή για τους γκέι συγκεκριμένα; Προφανώς η εκκλησία ψάχνει τρόπους να έρθει στη δημοσιότητα»