Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

8+1 φρούτα και λαχανικά που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος! Μην χάνεις χρόνο!

Χάσε κιλά χωρίς να στερηθείς πολλά!

8+1 φρούτα και λαχανικά που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος! Μην χάνεις χρόνο!
DIET NEWS 12.12.2019 14:57
Αρθρογράφος: Ελένη Ζουγανέλη
ΕΛΕΝΗ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ

YOUWEEKLY EDITOR

Σου βρήκαμε 8+1 φρούτα αλλά και λαχανικά που θα σε βοηθήσουν να χάσει βάρος χωρίς ωστόσο, να στερηθεί. Μη χάνεις χρόνο.

Το Χειμώνα είναι η καλύτερη εποχή για να φας τα συγκεκριμένα προϊόντα, αφού υπάρχουν άπλετα και φρέσκα που έχουν χαμηλές θερμίδες και άφθονες ίνες.

Πολλοί περιέχουν επίσης αντιοξειδωτικά - ουσίες που βοηθούν στο σώμα. Επίσης, συνδέονται και καταπολεμούν τις χρόνιες παθήσεις όπως ο καρκίνος και οι καρδιακές. Ορισμένα χειμερινά λαχανικά περιέχουν επίσης θρεπτικά συστατικά που μπορούν να βοηθήσουν στον διαβήτη.

Μερικά από αυτά είναι:

Παντζάρι

undefined

Λαχανάκια Βρυξελλών

undefined

Λάχανο

undefined

Κουνουπίδι

undefined

Κλημεντίνες

undefined

Αχλάδια

undefined

Σκουός

undefined

Αν θες να χάσεις κιλά μέσα σε λίγες ώρες γιατί έχεις να φορέσεις ένα φόρεμα που δεν σου κάνει, σου έχουμε την δίαιτα express.

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος!

Η προσπάθεια να αδυνατίσουμε είναι κάτι που συνεχίζεται κάθε ώρα της ημέρας.

Υπάρχουν ωστόσο μερικά πράγματα που πρέπει να γίνουν πριν κοιμηθούμε το βράδυ, για να εξασφαλίσουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά μας. Να τι πρέπει να φροντίσεις να κάνεις το βράδυ!


1. Προγραμμάτισε πότε θα πάρεις πρωινό την επόμενη μέρα
Και αφού σκεφτείς τι ώρα θα το φας, φρόντισε να έχεις τελειώσει με το δείπνο σου 12 ώρες πριν. Οι ώρες των γευμάτων έχουν ιδιαίτερα μεγάλη σημασία όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά –σχεδόν όση έχουν η ποσότητα και η ποιότητά τους. Η ιδανική απόσταση ανάμεσα στο δείπνο της μιας ημέρας και το πρωινό της επόμενης είναι οι 12 ώρες, όπως λέει η συγγραφέας του βιβλίου The Little Book of Thin. Lauren Slayton.

2. Μη φας κινέζικο
Οτιδήποτε πολύ αλμυρό, όπως είναι συνήθως τα πιάτα της κινέζικης κουζίνας δεν είναι καλή επιλογή για το τελευταίο γεύμα της ημέρας. Ο λόγος είναι ότι το νάτριο θα παραμείνει στο σώμα κατά τη διάρκεια της νύχτας και θα προκαλέσει κατακράτηση υγρών. Το αποτέλεσμα; Όταν ξυπνήσεις θα νιώθεις φουσκωμένη και πρησμένη.

3. Μην υποκύψεις στην επιθυμία για νυχτερινή επίθεση στο ψυγείο
Αν σηκωθείς από το κρεβάτι μετά τα μεσάνυχτα και αρχίσεις να αδειάζεις το ψυγείο, θα πάει χαμένη η προσπάθεια ολόκληρης της μέρας. Μάλιστα, εάν είσαι μεταξύ 31 και 61 ετών, αυτή η συνήθεια είναι πιθανό να οδηγήσει σε αύξηση τους βάρους σου, αφού όπως έδειξε έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Eating Behaviors, πιο πριν και πιο μετά από αυτή την ηλικία, αυτές οι νυχτερινές επιθέσεις στο ψυγείο έχουν λιγότερες συνέπειες στο δείκτη της ζυγαριάς.

4. Πιες νερό
Το νερό βοηθάει το σώμα να αποβάλλει τις τοξίνες και να διατηρήσει σε εγρήγορση το μεταβολισμό. Πιες ένα-δυο ποτήρια, αλλά τουλάχιστον μία ώρα πριν πέσεις σο κρεβάτι, γιατί διαφορετικά θα χρειαστεί να ξυπνήσεις για να πας στην τουαλέτα.

5. Αν θες οπωσδήποτε ένα σνακ πριν τον ύπνο, διάλεξε το σωστό
Νιώθεις την ανάγκη να φας κάτι ακόμα, μερικές ώρες μετά το δείπνο και πριν πας για ύπνο; Κατ’ αρχήν, φρόντισε να καταναλώσεις αυτό το σνακ το αργότερο μία ώρα πριν πέσεις στο κρεβάτι γιατί διαφορετικά η διαδικασία της πέψης μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου σου. Επίσης, μην ξεπεράσεις τις 150 θερμίδες. Μερικές καλές επιλογές είναι μισό γιαούρτι, ένα βραστό αβγό ή μία μπανάνα.

6. Προετοίμασε το μεσημεριανό της επόμενης μέρας
Εάν το επόμενο πρωί θα φύγεις νωρίς από το σπίτι για τη δουλειά σου, φρόντισε να ετοιμάσεις ένα τάπερ με το φαγητό σου. Διαφορετικά, ίσως δεν προλάβεις να πάρεις κάτι μαζί σου και θα χρειαστεί να καταφύγεις το μεσημέρι σε κάτι πρόχειρο (και μάλλον λιπαρό) ή να παραγγείλεις απ’ έξω.

Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση International Journal of Obesity ο προγραμματισμός των γευμάτων συμβάλλει στον έλεγχο της ποσότητας που τρώμε και είναι μια από τις βασικές παραμέτρους που κρίνουν την επιτυχία μιας δίαιτας.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Το μαγικό ρόφημα που ενισχύει το μεταβολισμό και ανακουφίζει από σωματικούς πόνους!

Βραδινή λιγούρα; Να τι μπορείς να φας χωρίς τύψεις!

Διαβάστε περισσότερα diet news στο Youweekly.gr!

Share