Δευτέρα, 20 Μαΐου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

"Βαριέμαι τα όργανα και κάνω μόνο ζέσταμα και κοιλιακούς! Θα δω αποτελέσματα στην κοιλιά;" Ο ειδικός του Youweekly.gr απαντά…

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 05.12.2017 11:49

Βαριέμαι τα όργανα και θέλω να κάνω μόνο ζέσταμα και κοιλιακούς. Θα δω αποτελέσματα στην κοιλιά ή πρέπει να κάνω και βάρη;

Το Youweekly.gr είναι εδώ για να σας λύσει κάθε απορία και να φωτίσει άγνωστους για εσάς τομείς.

Υπάρχουν καλά νέα, μπορείς να πετύχεις το αποτέλεσμα που ζητάς ακόμα και αν δεν κάνεις προπόνηση με όργανα ή βάρη. Όμως για να αποκτήσεις επίπεδη και γραμμωμένη κοιλιά, χρειάζεται να συνδυάσεις δύο πράγματα με απόλυτη συνέπεια. Τη διατροφή και την άσκηση μαζί! Διαβάστε παρακάτω...

TRX: Κάνε την γυμναστική παιχνίδι! Απλές ασκήσεις σε ελάχιστο χρόνο από την Σοφία Παθέκα!

‘Eνα πρόγραμμα ενδυνάμωση των μυών του κορμού είναι ωφέλιμο για να δυναμώσεις και να δώσεις μυϊκό τόνο στους κοιλιακούς σου, όμως για να τους δεις να εμφανίζονται χρειάζεται να διατηρήσεις το ποσοστό του λίπους σου σε χαμηλά επίπεδα ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς.

Αναρωτήσου πόσο σωστά τρέφεσαι και αν η διατροφή σου αυτή την στιγμή είναι σύμμαχος στην προσπάθεια σου. Αν όχι, είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψιν σου και να μπεις στην διαδικασία να το βελτιώσεις, ζητώντας ίσως και τις συμβουλές κάποιου ειδικού.

Έχεις περίοδο και θες να κάνεις γυμναστική; Δες τι μπορείς να κάνεις!

Όσον αφορά την προπόνησή σου, αφιέρωσε τουλάχιστον 20’ σε ένα από τα αερόβια μηχανήματα όπως διάδρομο, ποδήλατο ή όποιο άλλο σε ευχαριστεί, χρησιμοποιώντας το ως μέσω προθέρμανσης αλλά και για να κάψεις μερικές θερμίδες επιπλέον. Συνέχισε με ασκήσεις για τον κορμό σου δοκιμάζοντας ένα πρόγραμμα που θα περιέχει κάμψεις κορμού (crunches, sit-ups), εκτάσεις για τους ραχιαίους σου και ισομετρικές ασκήσεις τύπου σανίδα (plank). Επανέλαβε τη ρουτίνα αυτή τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα.

Η συνέπειά σου στην διατροφή και στη συχνότητα των προπονήσεών σου είναι αυτή που θα σε οδηγήσει στο στόχο σου. Σου εύχομαι καλές προπονήσεις και καλή επιτυχία!

Κάψε θερμίδες κάνοντας αερόβια γυμναστική στο σπίτι! (video)

Γρηγόρης Δόγκας - Personal Trainer, Εισηγητής Σεμιναρίων, Associate Manager της AthensTrainers

Share