\"Σταματάμε τον χρόνο\" με τα πιο εντυπωσιακά ρολόγια! #MakeTimeStop από την Oozoo!

\
Το πρώτο ρολόι OOZOO γεννήθηκε πριν ακριβώς 12 χρόνια σε ένα εργαστήριο ωρολογοποιίας στο Leiden της Νότιας Ολλανδίας. Έκτοτε, με πάνω από 600 διαφορετικά σχέδια (μοιρασμένα σε τέσσερις διαφορετικές collections) το χρόνο, έχει πλημμυρίσει με χρώματα όλη την Ευρώπη, και πλέον κινείται με αντίστοιχες ταχύτητες και στην Αυστραλία, τη Νότιο Αμερική και την Ασία.

Μέσα σε αμέτρητα σχέδια ρολογιών και δισεκατομμύρια ρυθμικά “τικ” και “τακ”, αυτό που εντούτοις παρέμεινε αναλλοίωτο μέσα στο χρόνο ήταν η αγάπη των δημιουργών του. Και εκείνη η ανάγκη αφύπνισης. Ότι κάθε δευτερόλεπτο μετράει.
Αν η ζωή μας είναι η αρχιτεκτονική αναμνήσεων, με εκκίνηση το δευτερόλεπτο που ξεκινούν να χτίζονται, τότε δεν υπάρχει τίποτε πιο πολύτιμο από την αλήθεια: πως εμείς έχουμε τη δύναμη να κάνουμε το χρόνο να σταματήσει ή να κυλήσει γρηγορότερα.

Έτσι γεννήθηκε το #MakeTimeStop. Ένα αξίωμα που έγινε hashtag και πλημμύρισε και τα social media. Γύρω από ακριβώς αυτό ξετυλίχθηκε η τελευταία καμπάνια της OOZOO.

O χρόνος που επιλέχθηκε για την εκκίνηση ήταν η άνοιξη του 2015. Το "τώρα”. Και επειδή η άνοιξη είναι σημειολογικά, εκ φύσεως, η επίσημη έναρξη των πάντων μέσα στο χρόνο, αποφασίσαμε η καμπάνια να έχει ως κεντρικό της θέμα τέσσερα ερωτευμένα ζευγάρια. Γιατί ο έρωτας είναι η αρχή και το “καύσιμο" όλων. Η απάντηση σε κάθε ερώτηση και η δύναμη πίσω από κάθε κίνηση. Είτε είμαστε γενναίοι αρκετά να το παραδεχτούμε, είτε όχι.

Ο φωτογράφος Γιάννης Αθυμαρίτης (με την πολύτιμη βοήθεια της ομάδας παραγωγής του) και η Σίσσυ Σουβατζόγλου (Creative Director και Stylist), δημιούργησαν το αντίστοιχο οπτικό υλικό που πλαισιώνει το motto #ΜakeTimeStop.

Η φωτογράφηση έγινε στην υπέροχη εξοχική κατοικία ενός ιστορικού Έλληνα σχεδιαστή μόδας στη Ραφήνα, δίπλα ακριβώς στη θάλασσα. Ένα Σαββατοκύριακο που ο δυνατός αέρας του Φλεβάρη σχεδόν πάγωνε τον χρόνο μέσα στον καταπράσινο κήπο.
Αλλά αυτή είναι μόνο η αρχή.



Το #MakeTimeStop θα συνεχίσει να μεγαλώνει με κάθε επόμενη φωτογράφηση και καμπάνια. Έτσι, τα κεντρικά πρόσωπα, όπως και τα μαζί τους συνδεδεμένα μηνύματα, θα συνεχίσουν να εναλλάσσονται μέσα στο χρόνο και να είναι ολοένα και περισσότερο απρόσμενα. Όπως ακριβώς και οι εκφάνσεις του έρωτα. Που είναι ατελείωτες. Όπως και ο χρόνος.