Θύελλα με τη νέα καμπάνια του ΙΚΕΑ

Aφορά τα ποσοστά της ενδοοικογενειακής βίας που ανεβαίνουν δραματικά παγκοσμίως

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Θύελλα με τη νέα καμπάνια του ΙΚΕΑ

Θύελλα έχει προκαλέσει η νέα καμπάνια του ΙΚΕΑ, που αφορά τα ποσοστά της ενδοοικογενειακής βίας που ανεβαίνουν δραματικά παγκοσμίως.

Το διαφημιστικό spot που δημιούργησαν, υπογραμμίζει αυτό που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο: ότι το σπίτι θα έπρεπε να είναι ένα ασφαλές καταφύγιο για όλους. Με αυτό τον τρόπο, θέλησε να στείλει ένα δυνατό μήνυμα σε όλες τις γυναίκες που έχουν υποστεί βία.

Μόνο στις Η.Π.Α. τα ποσοστά καταγράφουν ότι 1 στις 4 γυναίκες έχει πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας, ενώ κατά τη διάρκεια της πανδημίας και του lockdown τα ποσοστά ξεπέρασαν και το 50%. Επίσης, και στην Ευρώπη τα ποσοστά σωματικής και συναισθηματικής βίας είναι πολύ υψηλά σε χώρες όπως, στην Ιταλία, την Τσεχία και σε άλλες χώρες.

Το video των ΙΚΕΑ με τίτλο «Ghost» (που σημαίναι φάντασμα), περιγράφει τον τρόμο που βιώνει μια γυναίκα στο σπίτι της. Στόχος της εταιρείας είναι να εγείρει τη συνειδητοποίηση του προβλήματος και να παροτρύνει στην έκκληση για βοήθεια.

Να σημειώσουμε μεταξύ άλλων, πως η αλυσίδα των ΙΚΕΑ, έχει απίστευτες εκπτώσεις σε έπιπλα. Για παράδειγμα, θα βρεις τριθέσιο καναπέ, μόνο με 199€.

Συγκλονιστική απόφαση από τα αγαπημένα ΙΚΕΑ - Μετά από 70 χρόνια δεν θα...

Μια συγκλονιστική απόφαση πήραν τα αγαπημένα καταστήματα των ΙΚΕΑ και ήδη έχει κυκλοφορήσει παντού στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, μετά από 70 χρόνια, ο σουηδικός κολοσσός επίπλων αποφάσισε να σταματήσει την κυκλοφορία του καταλόγου του, μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο ετήσιες εκδόσεις.

Η 70χρονη έκδοση της εταιρίας έφθασε στο αποκορύφωμά της το 2016 όταν διανεμήθηκαν πάνω από 200 εκατ. αντίτυπα σε νοικοκυριά και καταστήματα ΙΚΕΑ σε πάνω από 50 αγορές.

«Ο αριθμός των αντιτύπων έχει μειωθεί, αλλά επίσης έχουμε δει ότι οι καταναλωτές συνηθίζουν να χρησιμοποιούν περισσότερο την ιστοσελίδα μας, τις εφαρμογές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο κατάλογος έγινε όλο και λιγότερο σημαντικός», δήλωσε ο Κόνραντ Γκρους, γενικός διευθυντής στη Inter IKEA Systems, μονάδα του ομίλου Inter IKEA.

ΙΚΕΑ κατάλογος τέλος εποχής

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ΙΚΕΑ επεξεργάζεται μια μικρότερη έντυπη έκδοση, που θα επικεντρώνεται στο να προσφέρει ιδέες και έμπνευση για την επίπλωση των σπιτιών, και που θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα την επόμενη χρονιά. Σούσουρο ωστόσο επικρατεί και με μια είδηση που έγινε γνωστή για το e-shop των ΙΚΕΑ και αφορά όλους τους πελάτες.

TAGS