14 χρόνια μετά: Μελαχρινή και γυναικάρα σήμερα η Ζωή από το Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο - Γιατί έχει εξαφανιστεί

Εντυπωσιάζει η ομορφιά της

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
14 χρόνια μετά: Μελαχρινή και γυναικάρα σήμερα η Ζωή από το Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο - Γιατί έχει εξαφανιστεί

Ένας από τους ρόλους που μας έχει μείνει από το Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο είναι αυτός της Ζωής Μαδρά, της ανατρεπτικής καθηγήτριας με προοδευτικές απόψεις, οι οποίες ήταν «κόκκινο πανί» για το καθεστώς Μεταξά, όπως και για το διευθυντή του ιδρύματος, Μίμη, που υποδυόταν ο Χάρης Ρώμας, ο οποίος είχε συντηρητικές απόψεις, αλλά ήταν τρελά ερωτευμένος μαζί της.

Η ηθοποιός που την υποδύθηκε παραμένει σήμερα εξαιρετικά όμορφη, έχοντας εξαφανιστεί τα τελευταία χρόνια στην τηλεόραση, ακολουθώντας ωστόσο μια αξιοζήλευτη καριέρα, ενώ αγνώριστη αλλά και εξαφανισμένη παραμένει και η Γαλλίδα "Ζουζού Ντε Λα Μερ" από τη σειρά Στάβλοι της Εριέττας Ζαΐμη.

Μελαχρινή και γυναικάρα σήμερα η Ζωή από το Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο

Η Κλειώ-Δανάη Οθωναίου έχει να εμφανιστεί στην τηλεόραση από το 2016, όταν έπαιζε στη σειρά «Χωρίς εσένα», ενώ έχει βρεθεί και στην ταινία «Πέμπτη και 12» με τον Θανάση Τσαλταμπάση,

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη όπου σπούδαζαν οι γονείς της και είναι η μεγαλύτερη αδερφή από τις τρεις συνολικά κόρες τους. Σε ηλικία μόλις δύο ετών, μετακινήθηκαν οικογενειακά στην Ξάνθη, τόπο καταγωγής της μητέρας της. Εκεί ξεκινά ενόργανη γυμναστική και τα πρώτα μαθήματα πιάνου στο Εθνικό Ωδείο Ξάνθης, σε ηλικία 5,5 χρονών. Λίγα χρόνια αργότερα, μετακομίζουν και εγκαθίστανται στην Αθήνα (Χολαργό), τόπο καταγωγής του πατέρα της.

Παράλληλα με το σχολείο της, συνεχίζει το πιάνο στο Ωδείο Αθηνών και στο Αττικό Ωδείο, με καθηγητές τη Μαρίνα Λαμπρινούδη, τους Πάρρυ Δερέμπεη-Παπασταύρου και τον Διονύση Μαλλούχο. Το 1998, παίρνει το πτυχίο στο πιάνο και το 2000, δίπλωμα Σολίστ, αριστεύσασα, με καθηγητή τον Δημήτρη Τουφεξή.

Μελαχρινή και γυναικάρα σήμερα η Ζωή από το Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο 

Εμφανίζεται στο κοινό για πρώτη φορά, σε ηλικία 7 ετών στην αίθουσα "Παρνασσός" των Αθηνών, με έργα του Κλωντ Ντεμπυσσύ. Από το 1996 και για σειρά ετών, παραδίδει μαθήματα πιάνου, εμφανίζεται σε ρεσιτάλ πιάνου και φωνητικής, συναυλίες μουσικής δωματίου σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και σε πολλές αθηναϊκές αίθουσες.Παράλληλα με τη μουσική της πορεία φοιτά για ένα χρόνο στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Αρχή» της Νέλλης Καρρά.

Την επόμενη χρονιά, περνά από εξετάσεις οντισιόν και εισάγεται στην Ανώτερη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Την ίδια περίοδο σπουδάζει λυρικό τραγούδι με τη σοπράνο Ειρήνη Καραγιάννη. Κάνει σεμινάρια στη Θερινή Ακαδημία του Εθνικού Θεάτρου με θέμα «Το σώμα του ηθοποιού και οι πολιτιστικές ταυτότητες» και στην 6η Θερινή Ακαδημία του Εθνικού Θεάτρου με θέμα «τον έρωτα στην τέχνη».

Το 2005, αποφοιτά από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.

Ποια ήταν η υπόθεση της σειράς

Το καλοκαίρι του 1939 λειτουργεί σε μια μικρή επαρχιακή πόλη το πρότυπο οικοτροφείο θηλέων, Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο. Ο διευθυντής και φιλόλογος, Μίμης Μεταξάς, είναι παντρεμένος με τη Δεσπούλα σε έναν δυστυχισμένο -για εκείνον- γάμο. Η Δεσπούλα κατάγεται από την οικογένεια Δεληγιάννη που είναι η πλουσιότερη και σημαντικότερη της πόλης, και ιδιοκτήτης του οικοτροφείου είναι ο αδελφός της Αγάπης, μητέρας της Δεσπούλας, Φαίδων Δεληγιάννης.

Ο "θείος" Φαίδων κατέχει και τη περιουσία της οικογένειας ως ο τελευταίος άρρεν απόγονος με το όνομα της. Η Αγάπη είναι αποξενωμένη από την οικογένεια της αδελφής της Κλειώς, η οποία πέθανε στη γέννα. Με την ευκαιρία της νέας σχολικής χρονιάς, ο Φαίδων προσκαλεί τη φιλόλογο κόρη της Κλειώς, τη Ζωή Μαδρά, που είναι αρκετά νεότερη από τη Δεσπούλα, να μείνει στην οικογενειακή έπαυλη και να διδάξει ιστορία στο σχολείο.

Η Δεσπούλα και η Αγάπη προσπαθούν με κάθε μέσο να εμποδίσουν τη Ζωή να έρθει και στη συνέχεια να παραμείνει στη πόλη, ενώ ο Μίμης την ερωτεύεται κεραυνοβόλα και προσπαθεί να καταπιέσει την έλξη του. Τα υπόλοιπα μέλη της τοπικής κοινωνίας, οι καθηγητές του σχολείου και οι σύζυγοι τους αναμειγνύονται σε διάφορες καταστάσεις που αφορούν τη Ζωή, και ο Μίμης -κρυφά πάντοτε- προσπαθεί να τη προστατεύσει.