Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Ελεονώρα Μελέτη: Η δίαιτα που ακολουθεί για να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης!

Ελεονώρα Μελέτη: Η δίαιτα που ακολουθεί για να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης!

Αναλυτικά το πρόγραμμα της!

Μια από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής της περνάει η Ελεονώρα Μελέτη! Η αγαπημένη παρουσιάστρια περνάει τον χρόνο της αγκαλιά με την κορούλα της ενώ προετοιμάζει και τo δυνατό της τηλεοπτικό come back!

Η Ελεονώρα έχει χάσει τα περισσότερα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και το Youweekly.gr σας παρουσιάζει την διατροφή της! Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Τα μυστικά για την άψογη σιλουέτα της! Πως έχασε τα περιττά κιλά!

Η παρουσιάστρια αποκάλυψε μέσω του λογαριασμού της στο Instagram πως είναι 70 κιλά πέντε μήνες μετά τη γέννηση του παιδιού της.

Ποιες είναι οι διατροφικές συνήθειες που ακολουθεί Ελεονώρα;

– Δεν τρώει τηγανητά και βούτυρο, ενώ στο σπίτι της αυστηρά δεν μπαίνει ψωμί!

– Δεν τρώει fast food! Πίτσα και σουβλάκια έχουν βγει εδώ και χρόνια από τη διατροφή της παρουσιάστριας.

– Της αρέσει να πειραματίζεται με τις υγιεινές γεύσεις, όπως σούπα με κινόα, μακαρόνια με αλεύρι ζέας ή παστέλι με ορό τυρογάλακτος.

– Αν και είναι αθλητικός τύπος και της αρέσει να γυμνάζεται, αυτή την περίοδο που ασχολείται με την κόρη της δεν μπορεί να ασχοληθεί με τα αγαπημένα της σπορ. Τις περιόδους πάντως που γυμνάζεται εντατικά, τρέφεται σωστά αφού ο οργανισμός της υπερεκκρίνει ινσουλίνη. Έτσι και για να μην πέφτει το ζάχαρό της, η παρουσιάστρια έχει πάντα μαζί της ξηρούς καρπούς ή κάποιο φρούτο.

Δείτε ακόμη: To σπιτικό serum προσώπου που θα αγαπήσετε, από την Σταματίνα Τσιμτσιλή!

Πρωινό: Τοστ με 1 φέτα γαλοπούλα βραστή και 1 φέτα τυρί κίτρινο χαμηλών λιπαρών ή 1 μπολ γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής αλέσεως

Μεσημεριανό: Μία μερίδα ψητό κοτόπουλο ή φιλέτο μοσχαρίσιο ή ψητή γαλοπούλα, 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα με 1 κουτ. σούπας λάδι, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 1 μερίδα τυρί

Δεκατιανό-Σνακ: Φρούτα ή γιαούρτι με 2% λιπαρά

Βραδινό: Μία μερίδα ψητό κρέας (όπως στο μεσημεριανό) ή 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρούτα

Απαγορεύονται: Το αλκοόλ (μόνο ένα ποτήρι λευκό κρασί την εβδομάδα) και τα αναψυκτικά, ακόμα και light. Αν και δεν της αρέσει να πίνει νερό, όταν κάνει δίαιτα πίνει περίπου 2,5 λίτρα εμφιαλωμένο νερό, έστω και με το ζόρι, αλλά και πράσινο τσάι, που είναι αντιοξειδωτικό.

Share