«Έχασε το χεράκι του, τα μάτια του! Ήρθε η αστυνομία και μου πήραν δείγμα...» - Τι συνέβη με τα οστά του νεκρού γιου της Καλής Καλό

Τα κρατούσε σε μπαούλο στο σπίτι της

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
«Έχασε το χεράκι του, τα μάτια του! Ήρθε η αστυνομία και μου πήραν δείγμα...» - Τι συνέβη με τα οστά του νεκρού γιου της Καλής Καλό

Συνέντευξη στην εκπομπή της ΕΡΤ, Στούντιο 4, παραχώρησε την Πέμπτη 7/9, η Καλή Καλό, πριν τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη - ο οποίος έκανε μεγάλες αποκαλύψεις για το διαζύγιό του με την Λένα Δροσάκη. Η σπουδαία ηθοποιός, πέρα από την καριέρα της στο θέατρο, αναφέρθηκε και στην απώλεια του γιου της.

Εξήγησε ποια είναι τα συναισθήματά της για τον θάνατό του, ενώ αναφέρθηκε και στο μυστήριο που είχε δημιουργηθεί με τα οστά του γιου της, τα οποία κρατούσε σε μπαούλο στο σπίτι της (δείτε εδώ αναλυτικά).

Η αποκάλυψη της Καλής Καλό για τα οστά του νεκρού γιου της

«Ήταν συναισθηματικοί λόγοι. Δηλαδή, δεν μπορούσα τα οστά του παιδιού μου να είναι ανακατεμένα με τα άλλα. Ήρθε κι αστυνομία στο σπίτι και μου πήραν δείγμα, για να δουν αν είναι του παιδιού μου τα οστά, αλλά δεν μπορώ να αισθανθώ ότι τα κόκαλα του παιδιού μου είναι ανακατεμένα με άλλα. Θέλω να είναι ξεχωριστά. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό σχολιάστηκε αρνητικά», είπε αρχικά.

Και για τον θάνατο του γιου της, επισήμανε: «Είχε μανία με τη χημεία. Ο καθηγητής του τον πήρε στο πλευρό του και αυτό του έδωσε φτερά να αρχίσει να κάνει δικά του πειράματα. Έχασε το χεράκι του, τα μάτια του. 14 χρόνια πάλευα με όλες τις πόλεις της Ευρώπης να τον πηγαίνω από εδώ και από εκεί. Δεν το έχασα το παιδί μου, απόδειξη ότι φοράω πολύχρωμα ρούχα».

Η οικονομική της καταστροφή

Η πρώτη παρουσία της σε θεατρική παράσταση ήταν σε ηλικία μόλις τριών ετών, στη Δασκαλίτσα του Ντάριο Νικκοντέμι, μετά από απόφαση της Μαρίκας Κοτοπούλη, στο θέατρο της οποίας έπαιζε η μητέρα της. Ο πρώτος πραγματικός της ρόλος όμως ήταν σε ηλικία 5 ετών, ειδικά γραμμένος για αυτή από τον Σπύρο Μελά στο έργο του Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται, όπου σημείωσε εξαιρετική επιτυχία παίζοντας δίπλα στον Βασίλη Λογοθετίδη και στο ζεύγος Μουσούρη στο θέατρο «Αλίκη».

Τόση ήταν η επιτυχία, ώστε ο Αττίκ έστειλε τον διευθυντή της «Μάντρας» του, Χρ. Δημητρόπουλο, να ζητήσει από τη μητέρα της συνεργασία. Και όταν αυτή έδωσε τη συγκατάθεσή της, εκείνος έγραψε της «Μπέμπας» τραγούδια και παρλάτες, τη δίδαξε ηθοποιία, της έδωσε το ψευδώνυμο «Καλή Καλό» και την εμφάνισε σε παραστάσεις του.

Παράλληλα, μαθήτευε επί πολλά χρόνια στη σχολή κλασικού μπαλέτου του Βασιλικού (σήμερα Εθνικού) Θεάτρου και άλλες. Σχηματιζόταν έτσι μια εικόνα της ως παιδιού-θαύματος, κάτι σαν τη Σίρλεϊ Τεμπλ της Ελλάδας, ωστόσο το διαζύγιο της μητέρας της και ο πόλεμος με την Κατοχή διέκοψαν αυτή την εξέλιξη, καθώς μητέρα και κόρη άρχισαν να περιοδεύουν με «μπουλούκια» στην επαρχία για την επιβίωσή τους. Συνοψίζοντας, βρήκε τον δρόμο της και η επιτυχία που σημείωσε στην τέχνη μεγάλη.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Νίκο Νικόλιζα και την εφημερίδα “Espresso” η ηθοποιός σήμερα είναι φιλοξενούμενη σε δημόσιο νοσοκομείο. Κανείς δεν γνωρίζει για πόσο χρονικό διάστημα ακόμα θα μπορεί το νοσοκομείο να τη φιλοξενεί ή αν θα βρεθεί ξαφνικά στον δρόμο, καθώς κανείς δεν βάζει την υπογραφή του για να πάρει εξιτήριο.

Δείτε επίσης: Στοιβαγμένα όλα για να χωρέσουν - Το δωμάτιο που ζει η Καίτη Φίνου μετά την οικονομική κατάρρευσή της

Ο λόγος για την Καλλιόπη Δαμβέργη, γνωστή με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Καλή Καλό.

Οικονομική κατάρρευση για θρυλική Ελληνίδα ηθοποιό - Απλήρωτα ενοίκια και υψηλοί λογαριασμοί στην ΔΕΗ

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, πριν από περίπου έναν μήνα η σπουδαία θεατρίνα, παρότρυνε τη γυναίκα που τη φρόντιζε να τη μεταφέρει σε νοσοκομείο, λόγω της δύσπνοιας που είχε. Τα πράγματα, βέβαια, δεν ήταν έτσι κι άρχισαν να ξεδιαλύνονται όταν περίοικοι της μεγάλης ηθοποιού στην περιοχή της Άνω Κυψέλης επικοινώνησαν με τον πρόεδρο των ηθοποιών Σπύρο Μπιμπίλα, στον οποίο μετέφεραν πως εκτός από τα ενοίκια που έχουν συγκεντρωθεί και δεν έχουν πληρωθεί το ίδιο συμβαίνει με τους λογαριασμούς των ΔΕΚΟ, ενώ δεν υπάρχει η δυνατότητα να έχει κάποιον που να τη φροντίζει γιατί οι συνθήκες διαβίωσης για εκείνη είναι πολύ δύσκολες.

«Είναι αλήθεια ότι εδώ και μερικούς μήνες προσπαθούμε να βρούμε κάποια λύση για την τεράστια αυτή μορφή του θεάτρου, την Καλή Καλό. Μια τεράστια θεατρίνα που μπορεί η νεότερη γενιά να μην τη γνωρίζει, ωστόσο έχει γράψει με χρυσά γράμματα το όνομά της. Επικοινώνησα με την κόρη της στον Καναδά, η οποία μας ανέφερε πως δεν έχει τη δυνατότητα να είναι κοντά της, ούτε μπορεί να κάνει κάτι για τις συνθήκες που ζει η μητέρα της, αποκλείοντάς μας οποιαδήποτε δυνατότητα βοήθειας. Από την άλλη προσπαθήσαμε να τη βάλουμε σε δημόσιο γηροκομείο. Όμως, ούτε αυτό είναι εφικτό, καθώς πρέπει να υπογράψει συγγενής της για να φύγει από το νοσοκομείο, ενώ το γηροκομείο δεν αναλαμβάνει ανθρώπους που δεν είναι τακτοποιημένοι στο σύστημα της ΑΑΔΕ. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να επέμβει ο εισαγγελέας και να δώσει λύση, ώστε αυτή η ιστορική μορφή να μεταφερθεί στο Γηροκομείο Αθηνών, ώστε να έχει όλες τις απαραίτητες φροντίδες που της αρμόζουν», είπε χαρακτηριστικά στην εφημερίδα Espresso ο Σπύρος Μπιμπίλας.