Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Έμεινε ο κιμάς από τα μακαρόνια που έφτιαξες; Μάθε πως μπορείς να τον αξιοποιήσεις!

Σας έχουμε 4 φανταστικές ιδέες!

Έμεινε ο κιμάς από τα μακαρόνια που έφτιαξες; Μάθε πως μπορείς να τον αξιοποιήσεις!
FOOD NEWS 01.08.2019 11:51

Μήπως σου έμεινε ο κιμάς από τα μακαρόνια που έφτιαξες; Σου περίσσεψε αρκετός και δεν ξέρεις τι να κάνεις; Μάθε από εμάς πως μπορείς να τον αξιοποιήσεις!

Ο κιμάς έχει ήδη καρυκεύματα, λαχανικά και σάλτσα. Άρα είναι από μόνος του κάτι πεντανόστιμο. Άρα δεν χρειάζεται έξτρα προσθήκες ή μαγείρεμα, οπότε εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τον βάλετε μέσα σε άλλα φαγητά ή σνακ. Και με αυτό τον τρόπο να τα απογειώσετε.

Δεν χρειάζεται να σκεφτείτε με την τυπική λογική συνταγής γιατί σήμερα δεν θα μιλήσουμε με «συνταγές». Σας προτείνουμε ιδέες για να πάρετε έμπνευση και για δικές σας δημιουργίες.

Μεγάλη προσοχή! Αυτά είναι τα πιο καρκινογόνα τρόφιμα και τα τρώμε όλοι!

1.Ψητές πατάτες στο φούρνο

Μέσα σε ένα αλουμινόμχαρτο βάλτε μια πατάτα και ψήστε τη με τη φλούδα. Όταν είναι έτοιμη, ανοίξτε την στα δύο, αφαιρέστε μέρος του εσωτερικού της ψίχας και συμπληρώστε με κιμά, μυρωδικά και τριμμένο κίτρινο τυρί. Ψήστε στο φούρνο για ακόμα 5 λεπτά μέχρι να λιώσει το τυρί.

Έμεινε ο κιμάς από τα μακαρόνια που έφτιαξες; Μάθε πως μπορείς να τον αξιοποιήσεις!

2.Κιμαδοπιτάκια

Απλώς παίρνετε ένα φύλλο της επιλογής σας, το χωρίζετε σε τετράγωνα και τα γεμίζετε με κιμά. Μπορείστε να προσθέσετε έξτρα καλαμπόκι ή άλλα βραστά λαχανικά. Αφού τα τυλίξετε, απλώνετε στην επιφάνεια τους αυγό με γάλα και τα ψήνετε για μισή ώρα.

Έμεινε ο κιμάς από τα μακαρόνια που έφτιαξες; Μάθε πως μπορείς να τον αξιοποιήσεις!

3.Πίτσα με κιμά

Έτσι όπως φτιάχνετε την πίτσα, (είτε με δική σας ζύμη, είτε με ζύμη του εμπορίου), απλώνετε πάνω σε αυτή σάλτσα ντομάτας, αλλαντικά, τυρί, μανιτάρια και, φυσικά, κιμά! Ψήστε την στον προβλεπόμενο χρόνο.

Έμεινε ο κιμάς από τα μακαρόνια που έφτιαξες; Μάθε πως μπορείς να τον αξιοποιήσεις!

4.Τορτίγιες με κιμά

Φρυγανίζετε τις τορτίγιες στην τοστιέρα ή στο τηγάνι. Τις γεμίζετε με τριμμένο τυρί, κιμά και υλικά της επιλογής σας (π.χ. καλαμπόκι, φασόλια, πιπεριές, τριμμένο καρότο-αν θέλετε να φτιάξετε τη μεξικάνικη εκδοχή ή αλλιώς τα τάκος) και τις ψήνετε για λίγα λεπτά στο φούρνο. Μπορείτε να τις συνοδεύσετε με γιαούρτι.

Έμεινε ο κιμάς από τα μακαρόνια που έφτιαξες; Μάθε πως μπορείς να τον αξιοποιήσεις!

Πηγή: bovary.gr

Μπολ του Βούδα: Αυτό είναι το νέο διατροφικό trend!

Σου παρουσιάζουμε αυτό το νέο διατροφικό trend που ονομάζεται μπολ του Βούδα και είναι ότι καλύτερο και πιο γευστικό υπάρχει αυτό το καλοκαίρι.

Αν είσαι λάτρης του Instagram και των fitness λογαριασμών, σίγουρα θα έχεις συναντήσει, πολλές φορές, στην αρχική σου σελίδα τη νέα διατροφική τάση, που τον τελευταίο χρόνο έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των απανταχού fitness lovers, το buddha bowl!

Τα πολύχρωμα «μπολ του Βούδα», όπως είναι αλλιώς γνωστά, είναι ένα από τα πιο υγιεινά γεύματα που θα μπορούσες να υιοθετήσεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα, αφού αποτελούνται κυρίως από λαχανικά και φρούτα και παραλλάσσοντας το αρχικό concept με το κρέας, πλέον είναι ένα από τα πιο αγαπημένα πιάτα της νέας γενιάς χορτοφάγων, που βάζουν σε ένα μπολ πολλά και διαφορετικά λαχανικά. Πόσες μέρες «κρατάνε» τα φαγητά στο ψυγείο;

Τι είναι το Buddha bowl;
Ουσιαστικά αποτελούν συνταγές που μπαίνουν σε μπολ και περιλαμβάνουν συνδυασμούς λαχανικών, προϊόντα ολικής άλεσης και πρωτεΐνη. Το μπολ του Βούδα βασίζεται σε μια απλή αρχή: φάε όσο χωράει ένα μπολ και βάλε κινόα, ρύζι, φρούτα, όσπρια και λαχανικά. Η βασική ιδέα είναι να φτιάξεις ένα μπολ με απόλυτη ισορροπία σε υδατάνθρακα, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, επομένως υπάρχει σίγουρα κρέας ή κάποια άλλη πηγή πρωτεΐνης.

Πώς να το φτιάξεις;
Η βασική του φόρμουλα αποτελείται από πράσινα, φυλλώδη λαχανικά για βάση και διάφορα toppings που συνήθως περιέχουν λαχανικά, φυτικές πηγές πρωτεΐνης όπως τα ρεβίθια και το tofu, αλλά και άπαχο κρέας ή αυγά, υδατάνθρακες όπως κινόα ή ρύζι και τέλος, ένα ελαφρύ και υγιεινό dressing.

Μερικοί συνδυασμοί για να απολαύσεις το δικό σου Buddha bowl:

Κους κους με σόγια, αβοκάντο, σγουρό μαρούλι, αγγούρι, noodles από κολοκύθι και λαχανάκι Βρυξελλών.

View this post on Instagram

🌿 Green salad for two 🌿 Today I finally learned how to make an avocado rose and I couldn’t wait to make a dish featuring it! So here it is. A green salad with wholegrain spelt couscous, soy beans, avocado, curly lettuce, cucumber, zuchinni strings and veggie sprouts. 🌿 I also made one for my boyfriend, but he doesn’t like avocado that much. Like whattt? 😱 Oh, I almost forgot. We used some sesame oil as dressing. 🙌🏻 • • Vandaag eindelijk geleerd hoe ik een avocadoroos kan maken en ik kon natuurlijk niet wachten om het in een gerecht te verwerken! Dus dit is het geworden. Een groene salade met tarwe spelt couscous, soja boontjes, avocado, veldsla, komkommer, courgette slierten en groente kiemen. 🌿 Ik maakte ook één voor mijn vriend, maar hij houd niet zo erg van avocado. Like whattt? 😱 Ohja, bijna vergeten. We gebruikten wat sesam olie als dressing. 🙌🏻 • • • #salad #greensalad #salade #saladbowl #buddhabowl #avocadorose #dutchfoodie #avocado

A post shared by What Marjet Eats (@whatmarjeteats) on

Πατάτες, κύβοι tofu (μαριναρισμένοι με σάλτσα σόγιας, σησαμέλαιο, σιρόπι σφενδάμνου, σκόρδο και τζίντζερ), αβοκάντο, καλαμπόκι, ντοματίνια, μαρούλι, σπανάκι και σουσάμι.

View this post on Instagram

Lunch sorted out 😉🌿🥗 I baked these potato wedges alongside tofu cubes marinated in a mixture of soy sauce, sesame oil, maple syrup, garlic and ginger. Add avocado and salad and you have a delicious meal in 30 minutes. Do you like seeing savory inspirations or are you here only for the sweets?? . . . . . . #lunch #inspiration #foodstagram #vegan #tofu #buddhabowl #nourishbowl #fries #potatoes #dinner #eathealthy #healthylifestyle #healthyfoodshare #healthyeating #cleaneating #veganrecipes #foodpictures #veganfoodshare #healthychoices #healthyfood #eattherainbow #wholefoods #foodphotography #veganbowls #plantbased #whatveganseat #plantpower #veganblogger #foodblogger #eathealthy

A post shared by 💫 Magda 💫 (@oatmeal_stories) on

Φαλάφελ με χούμους, κινόα, αγγούρι, baby σπανάκι και σουσάμι.

View this post on Instagram

Today’s bowl of goodies ☀️ I made these delicious baked falafels and served them with homemade hummus, quinoa, cucumber, baby spinach and a lot of sesame. I also wanted to add some avocado, but sadly I found out that it was mouldy. Guees I shouldn’t keep it with bananas 😣🥑 || Dzisiejsza miska rozmaitości ☀️ Zrobiłam przepyszne pieczone falafele, do tego domowy hummus, komosa ryżowa, ogórek, młody szpinak i dużo sezamu. Bardzo chciałam dodać też awokado, ale okazało się spleśniałe. Zgaduję, że nie powinnam trzymać go z dojrzewającymi bananami 😣🥑 ———————————————————————— #buddhabowl #vegan #veganfood #vegandinner #hummus #falafel #veganfoodshare #whatveganseat #govegan #veganism #plantbased #plantbaseddiet #foodie #healthy #healthylifestyle #healthylife #vegancommunity #veganpower #plantpower #weganskiobiad #cojedzaweganie #dietaroslinna #weganizm #dietaweganska

A post shared by Food Journal 🥑 (@_maryeats) on

Γλυκοπατάτα (ψημένη με σάλτσα σόγιας, σκόνη σκόρδου, ρίγανη και Μπαχαρικό κολοκύθας), καλαμπόκι, καλαμαράκια, edamame, ντοματίνια, αβοκάντο και χόρτα.

View this post on Instagram

Things I’m grateful for today: 1) Accomplishing a lot of work. 📂 2) Being able to get in a really good workout. 🏋🏽‍♀️ 3) Taking a nice and relaxing walk in in the sunshine 🌞 This delicious bowl of roasted spuds, corn, edamame, cherry tomatoes, avocado and greens. 🍠🥗 Just gonna put it out there that I’m also very excited for a three day weekend. Like, I’m so prepared for it already. Is it here yet? I’m ready. 🙆🏽‍♀️ . The sweet potatoes in this bowl were cubed and tossed with soy sauce, garlic powder, pumpkin spice and oregano. Roasted them in the oven at 400F for 35 minutes. They had a hint of sweetness behind the savory and it was all kinds of magic. ✨

A post shared by Catherine Perez, MS, RD (@plantbasedrd) on

Λάχανο Μποκ τσόι, ντομάτα, κόλιανδρος, κινόα, μανιτάρια και σουσάμι.

Πράσινη σαλάτα, γλυκοπατάτα, Μπρόκολο Ρομανέσκο, Γλυκομπίζελο, Αρακάς, Πράσινα φασόλια, ντομάτες, Κόκκινο λάχανο, μισό αβοκάντο, ένα αυγό, chia σπόροι, ηλιόσπορος και χυμός λεμονιού.

View this post on Instagram

🇺🇸🇬🇧EAT THE RAINBOW 🌈😍🥗 . " Do things that feed your SOUL not your EGO. And you'll be HAPPY. " . HAPPY WEDNESDAY YOU GUYS 🌈♥️ . #whatsonmyplate : salad leaves ( really well hidden ), sweet potatoes, romanesco, mangetout, peas, green beans, tomatoes, red cabbage, half an avocado, one boiled egg :) Olive oil, pepper, pink himalayan salt, lemon juice, chia and sunflower seeds :) . 🇫🇷 Toutes ces couleurs, ça donne pas envie? 🌈😍 . " Faites des choses qui nourrissent votre âme et non votre égo. Et vous serez heureux. " . En vous souhaitant un beau Mercredi 🌈♥️ . Dans mon assiette : de la mâche ( bien cachée), des cubes de patates douces, choux romanesco, des pois mangetout, choux rouge, petits pois, haricots verts, tomates, avocat, un oeuf mollet :) Huile d'olive, poivre, sel rose d'himalaya, jus de citron, des graines de chia et de tournesol :) .

A post shared by Pauline 🌸 (@lavieplaisirs) on

Πηγή: shape.gr

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Θα πάθεις σοκ: Το κόκκινο υγρό στη μπριζόλα δεν είναι αίμα, αλλά...

Θα πάθετε σοκ: Το κίτρινο χρώμα στο ποπ κορν δεν είναι βούτυρο!

Διαβάστε περισσότερα food news στο Youweekly.gr

Share