«Ποιος είναι ο Σπύρος Παπαδόπουλος;» - Απόρησε η Μίνα Ορφανού στην ερώτηση δημοσιογράφου

«Κάθε φορά που συνεργαζόμουν με κάποιον ηθοποιό...»

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
«Ποιος είναι ο Σπύρος Παπαδόπουλος;» - Απόρησε η Μίνα Ορφανού στην ερώτηση δημοσιογράφου

Συνέντευξη στην εκπομπή «Open Weekend» έδωσε η Μίνα Ορφανού. Η ηθοποιός μεταξύ άλλων μίλησε για τον Πέτρο Φιλιππίδη και για τις παρεξηγημένες δηλώσεις της για το πρόσωπό του, ενώ αναρωτήθηκε και “Ποιος είναι ο Σπύρος Παπαδόπουλος;”.

Οι δηλώσεις της Μίνας Ορφανού

«Άφησα το χώρο της υποκριτικής επειδή δεν ήθελα να πληρώνομαι με ποσοστά. Ο χώρος δεν είναι καθαρός, έχω δει πολλά που δεν μου άρεσαν. Ο ηθοποιός δεν πρέπει να προσβάλει ούτε χοντρούς, ούτε διεμφυλικούς. Με ενοχλεί όταν ένας ηθοποιός ντύνεται γυναίκα για ένα ρόλο, γίνεται καρικατούρα και με προσβάλει», είπε αρχικά η Μίνα Ορφανού.

«Κάθε φορά που συνεργαζόμουν με κάποιον ηθοποιό, έμπαινα στο ίντερνετ να δω ποιος είναι γιατί δεν τους ξέρω» ανέφερε όταν ρωτήθηκε για τον Σπύρο Παπαδόπουλο και το περιστατικό με την Δάφνη Λαμπρόγιαννη.

«Έφαγα χαστούκι από μία μεγάλη κυρία του θεάτρου»

Σε συνέντευξη που παραχώρησε η Μίνα Ορφανού στην εφημερίδα On time και τη Σάσα Σταμάτη, αποκάλυψε πως στη συμμετοχή της σε μία θεατρική παράσταση, έφαγε ένα χαστούκι, το οποίο μάλιστα ήταν εκτός πλοκής από μία μεγάλη κυρία του θεάτρου.

Η ηθοποιός μίλησε για τη γνωστή σκηνοθέτιδα, χωρίς φυσικά να αποκαλύψει το όνομά της και αναφέρθηκε στα όσα πέρασε δίπλα της στο θέατρο, ενώ από τη μεριά του και ο Κώστας Αρζόγλου περιέγραψε την άσχημη εμπειρία του στο πλευρό του Γιώργου Κιμούλη στο θέατρο.

Θα ήθελα να σε ρωτήσω ως ηθοποιός έχεις ζήσει κάποια άσχημη εμπειρία;

Τις πιο πολλές φορές που δέχτηκα λεκτική βία βασικά ήταν στο θέατρο.

Τι ακριβώς είχε συμβεί;

Επειδή έκανα αρκετά θεατρικά και δούλεψα με ηθοποιούς που ήταν σε μεγαλύτερη ηλικία, αλλά ως επί το πλείστον πιο πολύ κάνανε θέατρο και τους θεωρώ λίγο στην κουλτούρα της τέχνης. Η λεκτική βία που είχα εισπράξει είναι ότι δεν είμαι της σχολής, ότι είμαι ατάλαντη, ότι πρέπει να φάω πολλά ψωμιά και θα μην έχω το θράσος να ζητάω να είμαι είτε το πρώτο είτε το δεύτερο όνομα. Χωρίς να το έχω ζητήσει να είμαι ποτέ στην αρχή.

Εσύ πώς ήσουν τότε ψυχολογικά;

Να μιλήσω άνετα;.

Φυσικά

Βασικά στα α@@δια μου. Εγώ πιστεύω ότι έπαιζα καλά. Θα ήθελα όμως να σου αποκαλύψω ότι λεκτική βία εισέπραξα και από σκηνοθέτη γυναίκα, η οποία τα είχε κάνει πλακάκια με τους υπόλοιπους ηθοποιούς. Πηγαίνανε μετά στο θέατρο ή μετά την πρόβα να πιούν ένα ουζάκι ή ένα κρασάκι στα μαγαζιά που σύχναζαν. Εννοείται εμένα ποτέ δεν μου είχαν πει να πάω μαζί τους. Πρώτον, έτσι κι αλλιώς δεν θα πήγαινα στα χαμαιτυπεία που πήγαιναν και το δεύτερον είναι ότι ήξερα πάρα πολύ καλά ότι παίρνανε την τραβεστί, το θέτω ακριβώς έτσι όπως το νιώθω εγώ, για να τους κάνει νούμερα.

Παίρνανε την τρανς, την τραβεστί όπως λένε, για να κάνει νούμερα, δεν με παίρνανε γιατί είχανε μια υπόληψη στο άτομό μου. Και κάποια στιγμή στο συγκεκριμένο θεατρικό που δεν θέλω να αναφέρω όνομα, η ηθοποιός αυτή, η μεγάλη κυρία, η αναιδέστατη γυναίκα, είχε βγάλει την κακιά της από την αρχή. Μου έλεγε δεν είσαι της σχολής, δεν έχεις ταλέντο κ.τ.λ. Στην παράσταση υπήρχε μια σκηνή που με ταρακούναγε σωματικά. Εκεί, σε αυτή τη σκηνή, έφαγα ένα χαστούκι στα μούτρα από αυτή τη γυναίκα όπου τη συγκεκριμένη μέρα ανάμεσα στο κοινό στην πλατεία ήταν μια τρανς από τη Γερμανία και είχε έρθει να με δει κι αντιλήφθηκε το χαστούκι και ακούστηκε η φωνή της από την πλατεία να λέει «αίσχος».

Το χαστούκι υπήρχε στην πλοκή της παράστασης;

Όχι δεν υπήρχε.

Της είπες κάτι μετά;

Όχι ήταν φουριόζα. Ξέρεις κάτι, όταν εγώ είμαι 40 ας πούμε και έρχονται νέα παιδιά, δεν πρέπει να τα ζηλεύω. Έχω δεχτεί τη βία το ότι δεν είμαι ηθοποιός, το ότι «είσαι και τρανς, θα κάνεις τη δουλειά αυτή και δεν θα σε ξαναπάρουμε» και γι’ αυτό αποσύρθηκα πριν με αποσύρει το σύστημα… Θέλω επίσης να σου πως ότι όταν η συγκεκριμένη σκηνοθέτιδα του έργου αντιλήφθηκε τι έγινε και πήγα να της μιλήσω, μου σήκωσε το ανάστημά της, κάτι το οποίο εγώ δεν το επιτρέπω για τον εαυτό μου, δεν μου σήκωσε ανάστημα η ίδια η επιλογή μου, δεν θα μου σηκώσει μια μούτζα (στα καλιαρντά σημαίνει γυναίκα).

Και όταν γύρισε και πήγε να μου την πει σχεδόν άγρια χωρίς σεβασμό απέναντι σε έναν άνθρωπο που έχει πάρει και ένα βραβείο, γιατί τελικά η τέχνη δεν βλέπει τίποτα, είναι στραβή και αόμματη και κουφή. Την απείλησα ότι «έτσι και συνεχίσεις να μου μιλάς με αυτό τον τόνο της φωνής σου, γαϊδούρα, θα φύγω από το θεατρικό, έτσι κι αλλιώς δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο και θα σε κρεμάσω» και μετά από λίγες μέρες μου έστειλε μήνυμα «συγγνώμη» για να μη με χάσει από την παράσταση. Ήξερε επίσης ότι δεν υπήρχε χαστούκι μέσα στην παράταση που μου είχε δώσει η μεγάλη ηθοποιός του θεάτρου.