Διώροφη με μεγάλες τζαμαρίες & θυμίζει νεοϋορκέζικο loft - H υπερσύγχρονη μονοκατοικία της Βίκυς Καγιά και του Ηλία Κρασσά στη Βούλα

Διαθέτει μεγάλο πράσινο κήπο και δωμάτια με ξύλινα πατώματα

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Διώροφη με μεγάλες τζαμαρίες & θυμίζει νεοϋορκέζικο loft - H υπερσύγχρονη μονοκατοικία της Βίκυς Καγιά και του Ηλία Κρασσά στη Βούλα

Η Βίκυ Καγιά έχει αποδείξει πολλές φορές πως έχει πολύ ωραίο και μοντέρνο στιλ. Το σπίτι της λοιπόν δεν γινόταν να μην ταιριάζει με αυτό! Μαζί με τον Ηλία Κρασσά και τα παιδιά του, Κάρολο Ηλία και Μπιάνκα, μένουν σε μια υπερσύγχρονη μονοκατοικία στην Βούλα.

Είναι το προσωπικό του καταφύγιο όπου περνούν όμορφες οικογενειακές στιγμές, αφήνοντας όσο μπορούν τα επαγγελματικά τους έξω από την πόρτα ώστε να ξεκουραστούν.

Το σπίτι έχει γήινα χρώματα, είναι μοντέρνο, φωτεινό με μεγάλες τζαμαρίες. Eντύπωση προκαλεί επίσης ο υπέροχος κήπος, στον οποίο τα παιδιά της περνούν δημιουργικά και ευχάριστα την ώρα τους μαζί με τους γονείς τους.

Η κουζίνα της είναι μεγάλη και ολόλευκη και βλέπει τον κήπο, όπως και το σαλόνι της που έχει άνετους καναπέδες και πολυθρόνες. Σε λευκό χρώμα επίσης είναι και τα υπόλοιπα δωμάτια του σπιτιού, εκτός των παιδιών της.

Οι κύριοι χώροι είναι γεμάτοι με κεριά, λουλούδια και εντυπωσιακούς πίνακες, που "ντύνουν" με στιλάτο τρόπο τους τοίχους του σπιτιού.

Αυτές τις ημέρες ωστόσο η Βίκυ Καγιά δεν ήταν στο σπίτι της στην Βούλα, αλλά στο εξοχικό της στην Εύβοια, όπου είναι ονειρικό και πολύ κοντά στην θάλασσα.

Φωτογραφίες από το σπίτι της Βίκυς Καγιά και του Ηλία Κρασσά

Η δουλειά εκτός του modeling και της παρουσίασης

«Σας αγαπώ και θα μου λείψετε πολύ! Εις το επανιδείν!», έγραψε στην αποχαιρετιστήρια ανάρτηση που έκανε πριν από λίγο καιρό, μετά το τέλος του Shopping Star η Βίκυ Καγιά αλλά αυτό το «εις το επανιδείν» δεν περιμέναμε τελικά να είναι τόσο σύντομο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας η Βίκυ Καγιά σκέφτεται να επιστρέψει στη μικρή οθόνη, ως ηθοποιός αυτή τη φορά, και μάλιστα με πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια νέα μίνι σειρά εποχής που θα αναφέρεται στην εξωστρέφεια της Ελλάδας τη δεκαετία του ’60 μέσα από προσωπικότητες όπως η Μαρία Κάλλας και ο Αριστοτέλης Ωνάσης.