Ευχάριστα νέα για τα σούπερ μάρκετ Μασούτης: Μοιράζουν 3 εκ. στους εργαζομένους

Καλά τα νέα!

Αρθρογράφος: Ιωάννα Πολυχρόνη
Ιωάννα Πολυχρόνη
Youweekly Editor
Ευχάριστα νέα για τα σούπερ μάρκετ Μασούτης: Μοιράζουν 3 εκ. στους εργαζομένους

Τα σούπερ μάρκετ Μασούτης ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην καταβολή του 30% των ετήσιων καθαρών κερδών στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής, τους εργαζόμενους που έδωσαν από την αρχή της εμφάνισης της πανδημίας και συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη στα καταστήματα και τις αποθήκες.

Αυτή η έξτρα παροχή συνιστά την έμπρακτη αναγνώριση και ουσιαστική ανταπόδοση της υπερπροσπάθειας που έχει γίνει και συνεχίζει να γίνεται από τους ανθρώπους της εταιρείας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιάννης Μασούτης σε προσωπικό του μήνυμα προς τους εργαζόμενους τόνισε: «Στις αρχές της πανδημίας, τον περασμένο Μάρτιο, σας είχα ζητήσει να συμβάλετε με όλες σας τις δυνάμεις για να στηρίξουμε μαζί ως ομάδα τόσο τους καταναλωτές μας όσο και την εταιρεία μας. Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος γιατί όλοι μαζί τα καταφέραμε. Σηκώνουμε με επιτυχία το τεράστιο βάρος αυτής της πρωτοφανούς δοκιμασίας.
Όλοι μας στη μεγάλη οικογένεια Μασούτης δώσαμε και δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Γι’ αυτό και, όπως είχα προσωπικά δεσμευθεί από την πρώτη στιγμή που ξεκινούσε αυτή η περιπέτεια τον περασμένο Μάρτιο, θα αποδοθεί το 30% των καθαρών κερδών του 2020 στους εργαζόμενους που έδωσαν και συνεχίζουν να δίνουν μάχη στην πρώτη γραμμή, στα καταστήματα και τις αποθήκες, ως μία έμπρακτη αναγνώριση της προσπάθειάς σας».

Να σημειώσουμε κάπου εδώ πως, 102 κρούσματα ανακοίνωσε πασίγνωστη αλυσίδα σούπερ μάρκετ και σήμερα κόκκινος συναγερμός.

πηγή: iefimerida

"Σκοτώνονται" στα σούπερ μάρκετ - Εικόνες τρόμου καταγράφηκαν στους διαδρόμους

Εικόνες τρόμου καταγράφηκαν στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ πριν η χώρα μπει σε καθολικό lockdown. Ο λόγος δεν ήταν άλλος από τον φόβο που επικρατούσε από τους πελάτες λόγω της κατάστασης.

Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησαν η Nielsen και η Convert Group, την εβδομάδα πριν ανακοινωθούν οι αυστηροί περιορισμοί κυκλοφορίας τον Μάρτιο και τον Νοέμβριο, οι καταναλωτές προχώρησαν σε μαζικές αγορές, κυρίως σε προϊόντα όπως το αλεύρι, τα καθαριστικά και τα ζυμαρικά.

Αναλυτικά στην Ελλάδα, με βάση τα στοιχεία της Nielsen και της Convert Group μέχρι και την εβδομάδα (17/2-23/2), τόσο το online όσο και το offline κανάλι του λιανεμπορίου τροφίμων παρουσίαζαν αναμενόμενους ρυθμούς ανάπτυξης (+2,9% offline, + 30,7% online).

Ωστόσο το ξέσπασμα της πανδημίας και τα δύο lockdowns που ακολούθησαν είχαν ως αποτέλεσμα την πραγματοποίηση μαζικών αγορών από την πλευρά των καταναλωτών, με αποτέλεσμα η ετήσια τάση μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου να πολλαπλασιαστεί και να φθάσει για το online κανάλι στο +178% και για το offline στο +9%.

Ειδικότερα, τις εβδομάδες πριν από τα lockdowns της άνοιξης, αλλά και του φθινοπώρου, οι πωλήσεις των περισσότερων προϊοντικών κατηγοριών εκτινάχθηκαν και στα δύο κανάλια, ακόμη και με τετραψήφια ποσοστά ανάπτυξης.

Ενδεικτικά, οι πωλήσεις καθαριστικών εκτινάχθηκαν στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ κατά 728,4% στο πρώτο lockdown και κατά 1.409,1% στο δεύτερο, τα αλεύρια κατά 549,2% και 952,1% και τα ζυμαρικά κατά 446,1% και 542,1% αντίστοιχα.

Τέλος, εξετάζοντας τη συμμετοχή του online καναλιού στις συνολικές πωλήσεις ενός επιλεγμένου συνόλου λιανεμπόρων, είναι ξεκάθαρο ότι αυτή έχει αυξηθεί σημαντικά, από 0,3% που ήταν την 1η εβδομάδα του 2020 στο αρκετά μεγαλύτερο 1,6% τη δεύτερη εβδομάδα του Νοεμβρίου. Σε ετήσιο επίπεδο μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου η συνολική συνεισφορά του online υπολογίζεται σε απόλυτο ποσοστό στο 1%.

Πηγή: eleftherostypos.gr