«Την σοβαροφάνεια την αντιπαθώ» - Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης ξεκαθαρίζει τη θέση του σχετικά με την ανάρτηση του

Θύελλα αντιδράσεων προκλήθηκε από τη φωτογραφία του για τον ρόλο του Κρέοντα

Δάφνη Επιθυμιάδη
Youweekly Editor
«Την σοβαροφάνεια την αντιπαθώ» - Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης ξεκαθαρίζει τη θέση του σχετικά με την ανάρτηση του

Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης - ο οποίος πρόσφατα υπήρξε ''καταπέλτης'' κατά του Λιγνάδη - συμμετείχε
στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου και συγκεκριμένα στην παράσταση ''Αντιγόνη'', όπου υποδύθηκε τον ρόλο του Κρέοντα.

Μετά την ολοκλήρωση των παραστάσεων, ο γνωστός ηθοποιός προχώρησε σε μία ανάρτηση στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media με μια φωτογραφία, η οποία φαίνεται πως δεν άρεσε και πολύ και μάλιστα προκάλεσε και αρκετές αντιδράσεις και αποδοκιμαστικά σχόλια.

Συγκεκριμένα, ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης πόζαρε κρατώντας στα χέρια του ένα μπλουζάκι, στο οποίο αναγραφόταν η φράση «Κρέοντα γα@@@αι» και χρησιμοποίησε την εξής αμφιλεγόμενη - όπως φάνηκε- λεζάντα: «Τώρα που τελειώνουν οι παρατάσεις και δεν φοβάμαι μην με εκδικηθεί ο ρόλος, μπορώ να το πω».

μπλούζα ανάρτηση Σκιαδαρέση σχόλια

Η κίνηση του ηθοποιού θεωρήθηκε από τους θεατρόφιλους ύβρις σε ένα πρόσωπο της τραγωδίας και ξεσηκώθηκε θύελλα αντιδράσεων.

Η απάντηση του Γεράσιμου Σκιαδαρέση στις αντιδράσεις

Βλέποντας τα αρνητικά σχόλια κάτω από την ανάρτηση, ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης θέλησε να απαντήσει και να ξεκαθαρίσει τη θέση του εξηγώντας πως αυτοσαρκαζόταν.

«Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ωστόσο εγώ έκανα απλά χιούμορ με τον ρόλο μου. Όπως και τόσοι άλλοι στο παρελθόν. Αν εννοείτε ότι λόγω τραγικότητας δεν μπορούμε να αστειευόμεθα , τότε διαφωνώ. Την σοβαροφάνεια την αντιπαθώ.

Προτιμώ την σοβαρότητα και σας βεβαιώ ότι προσέγγισα τον ρόλο με απόλυτη σοβαρότητα. Αν άρεσε ή όχι είναι άλλο θέμα. Ωστόσο θεωρώ ότι έχω το δικαίωμα να αυτοσαρκάζομαι όσο και όποτε θέλω» έγραψε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός.

απάντηση Σκιαδαρέση

Λίγα λόγια για την παράσταση Αντιγόνη

Πρόκειται για μία παράσταση για τη σχέση της πόλης / των πολιτών με την εξουσία, διαχρονικό ζήτημα του τραγικού έργου. Εστιάζοντας στον καταλυτικό ρόλο των ΜΜΕ στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης, η θεατρική δράση τοποθετείται σ’ ένα κυβερνητικό τηλεοπτικό κανάλι, όπου κάθε πολιτική διαπραγμάτευση και απόφαση πραγματοποιούνται σε ζωντανό χρόνο.

Ο Χορός των γερόντων γίνεται εδώ συμβούλιο πολιτικών στελεχών που εκφράζουν εκφάνσεις του κυρίαρχου λόγου, παρακολουθώντας, πάντα σε live σύνδεση, την ανελέητη σύγκρουση κοσμικού και ηθικού δικαίου.