Ανακοίνωση του E-food μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε

Τι απαντάει στα όσα λέγονται;

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Ανακοίνωση του E-food μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε

Λίγες ώρες μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε με την απόφαση του Efood για τους ντελιβεράδες του, η εταιρεία αποφάσισε να κυκλοφορήσει μία επίσημη ανακοίνωση προκειμένου να ξεκαθαρίσει τη θέση της και τον λόγο για τον οποίο προχώρησε σε αυτή την απόφαση.

Η ανακοίνωση του Efood

Αδιαπραγμάτευτη στάση του efood είναι η διασφάλιση των δικαιωμάτων των διανομέων και των συνεργατών μας. Αποδοκιμάζουμε τη χθεσινή λανθασμένη επικοινωνία καθώς δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της εταιρείας.

To efood αποτελεί εδώ και 10 χρόνια τη Νο1 υπηρεσία delivery, επενδύοντας σε ένα πρότυπο περιβάλλον εργασίας με σταθερές συνεργασίες και αυτή τη στιγμή απασχολεί 3.700 εργαζόμενους εκ των οποίων οι 3.000 είναι διανομείς σε όλη την Ελλάδα.

Δεδομένης της ταχείας ανάπτυξης του κλάδου και των συνεχών επενδύσεων από την εταιρία υπολογίζεται να δημιουργηθούν άλλες 7.500 θέσεις εργασίας εντός του 2022 εκ των οποίων οι 7.000 αφορούν διανομείς. Οι διανομείς αποτελούν θεμέλιο της πλατφόρμας, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρόσωπο της εταιρείας στους καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τους διανομείς παρέχει συμβάσεις ορισμένου και αορίστου χρόνου, καθώς και τη σύμβαση με πάροχο ανεξάρτητων υπηρεσιών ή έργου (freelancer). Στην σχέση εξαρτημένης εργασίας, οι διανομείς απολαμβάνουν ανταγωνιστικές αποδοχές, προσαυξήσεις σε ημέρες και ώρες που προβλέπονται, ασφαλιστικές εισφορές, μηνιαίο bonus απόδοσης, μηνιαία παροχή σε κάρτα καυσίμων, ιδιωτική ασφάλεια, αποζημίωση δικύκλου, πλήρη επαγγελματικό εξοπλισμό, εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης.

E-food ανακοίνωση

Στο μοντέλο ανεξάρτητης συνεργασίας (freelancer), οι συνεργάτες - διανομείς απολαμβάνουν ανταγωνιστικές αποδοχές, αμοιβή ανά παραγγελία, πρόσθετη αμοιβή ανάλογα με τις χιλιομετρικές αποστάσεις, παροχή επαγγελματικού εξοπλισμού, προσωπικό προγραμματισμό στις ώρες και ημέρες εργασίας, απόλυτο έλεγχο των αποδοχών τους και εκπαίδευση.

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε προς τους διανομείς, συνεργάτες και χρήστες του efood πως η λανθασμένη διατύπωση της πρόσφατης επικοινωνίας που έγινε προς 115 διανομείς των οποίων η σύμβαση λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και τη κουλτούρα της εταιρείας και σε καμία περίπτωση δεν ήταν εκβιαστική.

Ουδεμία πρόθεση είχε να δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας στους διανομείς, αλλά αντιθέτως να προσφέρει, σε όσους το επιθυμούν και λήγει η σύμβασή τους, έναν νέο τρόπο συνεργασίας με την εταιρεία που θα λειτουργήσει θετικά προς τις δύο πλευρές.

Το efood τοποθετεί την πετυχημένη επιχειρησιακή του ύπαρξη δίπλα στους διανομείς και τους διαβεβαιώνει πως με βασικές αρχές του τη διαφάνεια, τη συνέπεια και το σεβασμό προς τους συνεργάτες του ουδεμία πρόθεση έχει να μειώσει το στόλο του, αντιθέτως τον αυξάνει διαρκώς.

Τα σχόλια του Twitter για το E-food

Η εταιρεία χωρίζει τους διανομείς της σε τρεις κατηγορίες. Ανάλογα με τη βαθμολογία που λαμβάνει ο κάθε διανομέας, με βάση τα κριτήρια που έχει θεσπίσει η efood, κατατάσσεται και στην αντίστοιχη κατηγορία.

Αν παραδείγματος χάριν ένας διανομέας παραδίδει μεγάλο αριθμό παραγγελιών ανά ώρα σε σύντομο χρονικό διάστημα και εργάζεται και σε μέρες και ώρες αιχμής όπως είναι το Σάββατο και η Κυριακή λαμβάνει πέραν των 3,90 ευρώ ανά ώρα και έξτρα bonus.

Για τη συγκεκριμένη κατηγορία το μπόνους είναι 50 λεπτά ανά παραγγελία για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, 30 λεπτά για τη δεύτερη κατηγορία, στην οποία ανήκουν διανομείς που έχουν χαμηλότερη βαθμολογία και καθόλου μπόνους όσοι ανήκουν στην τρίτη κατηγορία. Τα στοιχεία αυτά δεν έχουν επιβεβαιωθεί από την efood.

Με το νέο καθεστώς, δηλαδή από υπάλληλοι διανομείς της να επιλέξουν να εργαστούν με τίτλο κτήσης ή με μπλοκάκι, με ό,τι συνεπάγεται αυτό στα ασφαλιστικά και φορολογικά κόστη που θα αναλάβουν πλέον μόνοι τους, η efood δίνει από 2,20 ευρώ έως 3,2 ευρώ ανά παραγγελία, ανάλογα με την ημέρα και την ώρα που εργάζεται κάποιους.

TAGS