Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

4+1 μηχανήματα γυμναστικής που πρέπει να ξεκινήσεις ASAP!

Θα γίνεται φέτες!

4+1 μηχανήματα γυμναστικής που πρέπει να ξεκινήσεις ASAP!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 14.01.2020 14:56
Αρθρογράφος: Ελένη Ζουγανέλη
ΕΛΕΝΗ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ

YOUWEEKLY EDITOR

Follow us on Google News

Σας βρήκα 4+1 μηχανήματα για ασκήσεις γυμναστικής που πρέπει να ξεκινήσετε ASAP, αν το καλοκαίρι θέλετε να είστε πιο fit από κάθε άλλη χρονιά.

Είτε ξεκινήσετε σε κάποιο γυμναστήριο, είτε με προσωπικό γυμναστή, υπάρχουν μερικά όργανα που θα σας βοηθήσουν να πιάσετε πιο εύκολα τους στόχους σας.

Αυτά είναι τα 5 μηχανήματα ασκήσεων γυμναστικής που πρέπει να ξεκινήσετε και να χρησιμοποιήσετε σήμερα:

Hamstring curl machine

Ρυθμίστε τα βάρη και τα μαξιλαράκια του μηχανήματος έτσι ώστε να στέκεστε ψηλά στο μηχάνημα με την πλάτη σας σταθερά στο κάθισμα. Τα γόνατά σας πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τον άξονα του μηχανήματος και τα δύο μαξιλάρια των ποδιών πρέπει να κάθονται στην κορυφή των μηρών σας, ακριβώς επάνω από τα γόνατά σας και πίσω από τους αστραγάλους σας. Για να ολοκληρώσετε την άσκηση, λυγίστε τα γόνατά σας σε τουλάχιστον 90 μοίρες. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε μετακινήσει το άνω μέρος του σώματος σας ή δεν τραυματίζετε το βάρος καθ 'όλη τη διάρκεια της κίνησης.

High-row machine

Βοηθάει στην ενίσχυση της πλάτης, στο άνοιγμα του στήθους, βελτιώνει τη στάση του σώματος και διορθώνει τις μυϊκές ανισορροπίες που προκύπτουν από τις πολλές ώρες που μπορεί να κάθεσαι στον υπολογιστή.

Assisted chin-up machine

Το συγκεκριμένο μηχάνημα δυναμώνει τους μύες, του ώμους και τους δικέφαλους.

Seated cable row

Αυτό το όργανο στοχεύει σε διαφορετικούς μύες του σώματος. Για να ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι ο πείρος είναι τοποθετημένος στην σωστή και κατάλληλη αντίσταση βάρους, στη συνέχεια καθίστε στον πάγκο και κρατήστε τις λαβές. Στη συνέχεια, τοποθετήστε τα πόδια σας στις πλάκες ποδιών με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα, ποτέ κλειδωμένα.

Leg press

Αυτό το μηχάνημα γυμνάζει πόδια και κοιλιακούς και βρίσκεται σχεδόν σε όλα τα γυμναστήρια. Ξαπλώστε στο κάθισμα και τοποθετήστε τα πόδια σας στη βάση του ποδιού. Απλά μετακινώντας την τοποθέτηση των ποδιών σας, μπορείτε να στοχεύσετε σε διαφορετικές ομάδες μυών.

Αν τελικά ξεκινήσεις γυμναστήριο, τότε πρέπει να αγοράσεις και τα κατάλληλα συνολάκια.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Η Φιλιώ Τσίνογλου είναι η πιο cool μαμά και μας δείχνει ασκήσεις γυμναστικής μαζί με την κορούλα της!

Προσοχή! Αυτή είναι η ιδανική άσκηση για μετά τα 60!

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο Youweekly.gr!

Share