Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

"Εργάζομαι πολλές ώρες με αποτέλεσμα να πονάει όλο μου το σώμα! Τι μπορώ να κάνω για να σταματήσει;" Ο ειδικός του YouWeekly.gr απαντά!

Αυτή η άσκηση θα σας "σώσει"!

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 28.11.2019 09:28

Ο ειδικός του YouWeekly.gr απαντά σε όλα σας τα ερωτήματα σχετικά με τα θέματα fitness! "Εργάζομαι πολλές ώρες με αποτέλεσμα να πονάει όλο μου το σώμα! Τι μπορώ να κάνω για να σταματήσει;"

Αν έχετε και εσείς απορίες, μην διστάσετε! Τώρα μπορείτε να τις στείλετε στο thebody@dousiscom.gr

4 ασκήσεις αρκούν για να αποκτήσεις πόδια σαν πέτρα

Το ερώτημα έχει ως εξής: "Εργάζομαι πολλές ώρες στο γραφείο, όπως αρκετός κόσμος τα τελευταία χρόνια. Γίνομαι όλο και πιο δύσκαμπτη με πόνους σε όλο μου το σώμα. Κάποτε γυμναζόμουν. Τώρα δεν υπάρχει χρόνος, αφού έχω πλέον οικογένεια και παιδιά. Έχετε κάποια ιδέα να μου προτείνετε που θα με βοηθούσε;"

Η yoga στην καρέκλα/chair yoga είναι ο ιδανικός τρόπος να «ξεμουδιάσεις» ενώ βρίσκεσαι στο γραφείο σου, καθισμένη για αρκετές ώρες. Χρειάζονται μόνο 5 με 8 λεπτά για να εκτελέσεις κάποιες ασκήσεις αναπνοής ή κινητικότητας. Εάν έχεις δυνατότητα διαλείμματος 20’-30’, τότε μπορείς να έχεις ένα ολοκληρωμένο μίνι πρόγραμμα που:

- θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό και το κυκλοφορικό σου σύστημα
- θα βελτιώσει την κινητικότητα του σώματός σου
- θα βαθύνει την αναπνοή σου και θα βελτιώσει την αυτοσυγκέντρωσή σου, που συνεπάγεται μείωση στρες
- θα επιμηκύνει τους μυς του σώματός σου
- θα βελτιώσει τη σωματική σου στάση
- θα σε γεμίσει ενέργεια.

Γιατί θα σας βοηθήσει;

Η yoga είναι ένας διάλογος ανάμεσα στο σώμα και το μυαλό. Άκουσε το σώμα σου, τα μηνύματα που σου δίνει, και ανάλογα προχώρησε στις προσαρμογές της yoga στην chair yoga. Περιηγήσου στο google, βρες τις ασάνες που σου ταιριάζουν (ή συμβουλέψου έναν δάσκαλο yoga) και προσάρμοσέ τες στο σώμα σου.

Κάποιες από αυτές είναι βασικές, όπως Cat/cow, Seated twist-Parivrtta Sukhasana, Chest opener-Tadasana, Chair pigeon/hip opener, Forward fold-Paschimottanasana, Single leg stretch-Janu Sirsasana.

Πρόκειται για μια έξυπνη λύση, στον χώρο εργασίας σου, μόνο με μια καρέκλα, που μπορείς να εκτελέσεις ασάνες καθισμένη ή και όρθια. Δεν υπάρχουν, λοιπόν, δικαιολογίες!

ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ THE BODY ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ 3,50€

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Τρέξιμο στην παραλία: 4+1 σημεία που πρέπει να προσέχετε

Θέλεις σ3ξι πόδια; 5 tips που θα σε βοηθήσουν να τα αποκτήσεις!

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο YouWeekly.gr

Share